تور آنتالیا + قیمت تور آنتالیا + پشتیبانی 24 ساعته

تور آنتالیا 

جاهای دیدنی آنتالیا برای خانواده ها

  • رفتن به زمین شنی
  • بازدید از سرزمین افسانه ها
  • آکوالند آنتالیا و عکس های زیبا
  • تجربه آدرنالین در پارک آکتور
  • تفریح در آبشارهای کورسونلو
  • آرامش در ساحل لارا
  • سر زدن به بستنی فروشی دوندورما دوکانی

جاهای دیدنی آنتالیا برای ماه عسل زوج ها

  • با تله‌کابین به کوه تاهتالی بروید
  • تور کشتی کروز آنتالیا را امتحان کنید
  • پیک نیک در شعله های ابدی چیمارا
  • صرف یک شام در رستوران های رمانتیک آنتالیا مثل رستوران مهمت 7

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا طبیعتا مثل هر تور دیگر خارجی که شما تا به حال رفته اید؛ با توجه به فصلی که انتخاب می کنید؛ اقامتگاهتان و کلاس پروازی و فاکتورهای دیگر تغییر می کند. اما اگر می خواهید تور ارزان آنتالیا را رزرو کنید باید منتظر تور لحظه آخری آنتالیا باشید. امکانات این تورهای لحظه آخری با بقیه فرقی نمی کند و فقط بر اساس شانس شما می تواند قابل رزرو باشد! البته در سه کلیک ما سعی کرده ایم که شانس شما را بالا ببریم تا بتوانید به سادگی آن را رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

آنتالیا در نزدیکی ریویرای ترکیه واقع شده و از آب و هوای معتدل مدیترانه ای برخوردار است. هوای این شهر در تمام طول سال دلپذیر است و به طور کلی معتدل تر از پایتخت ترکیه، آنکارا است. بنابراین شما همیشه می توانید تور آنتالیا uall را رزرو کنید.

آب و هوای زمستان در آنتالیا:

به طورکلی، زمستان در آنتالیا معتدل است – بسته به سال ممکن است کمی سرد شود. با این حال هوا بسیار خشک بوده و آسمان به طور کلی بسیار آفتابی است.

تابستان گرم در آنتالیا :

تابستان ها بسیار گرم و نسبتاً خشک است. در ابتدای فصل، شهر چند بار بارانی ملایم را تجربه می کند. آب و هوای آنتالیا در طول تابستان بسیار مطبوع است و دریای مدیترانه از دمای ایده آلی برای شنا برخوردار است – مشابه همسایه خود، قبرس.

آب و هوا در تمام فصل بهار در آنتالیا :

بهار در آنتالیا فصل بسیار دلپذیری است. در طول روز، دما شروع به گرم شدن می کند، حتی اگر شب ها هنوز کاملاً خنک باشد. باران در این زمان از سال نادر است.

پاییز در آنتالیا :

مانند فصل بهار، با فرا رسیدن پاییز، روزها آفتابی و گرم هستند. با این حال، باران بیشتراز بهار می بارد.

چگونه تور ارزان آنتالیا بخریم ؟

اگر قصد سفر تفریحی به آنتالیا را دارید؛ پیشنهاد ما به شما رزرو تور آنتالیا می باشد، چرا که خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به شکل جداگانه میتواند از نظر قیمت و زمان برایتان مقرون بصرفه نباشد. علاوه بر این با تور افر انتالیا، شما از خدمات مختلفی نظیر ترانسفر وگشت شهری و… به طور رایگان بهره مند خواهید شد. در سه کلیک ارزان ترین تور انتالیا را پیدا کنید! برای این کار کافیست تا در قسمت جست و جو، شهری که در آن ساکن هستید رو وارد کرده و مقصد تان را بر روی آنتالیا تنظیم کنید. تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کنید تا لیست تورهای لحظه آخری انتالیا برای شما بیاید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا + قیمت تور آنتالیا + پشتیبانی 24 ساعته

هلدینگ گردشگری پارسا گشت