تور آنتالیا نوروز1403

تور آنتالیا

تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403 یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد در ترکیه است، به دلیل وجود هتل‌های لوکس و یوآل، سواحل خیره‌کننده و بکر و مجموعه شگفت‌انگیز جاذبه‌های تاریخی که نگاه‌های زیادی به آن‌هاست، تعجب‌آور نیست که این شهر جذاب به مقصدی ایده‌آل و محبوب برای گذراندن ایام تعطیلات در سال نو ما ایرانیان تبدیل شود. بنابراین در تمام روزهای سال این مقصد برای بازدید و لذت‌بردن از همه این شگفتی‌ها و جاذبه‌های رنگارنگ گزینه‌ای مناسب است. در ادامه برای سفر به این مقصد ساحلی جذاب با لذت توصیف‌نشدنی لازم است که مناسب‌ترین پکیج تور آنتالیا را خریداری نمایید. شما مسافران محترم می‌توانید با مشاهده وب‌سایت ما اطلاعاتی از آفر تور آنتالیا ویژه نوروز 1403 آژانس هواپیمایی پارساگشت را به دست آورید.

در ایام عید نیز می‌توانید تور آنتالیا ترکیه نوروز را برای سفرتان انتخاب کنید. آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت کشور ترکیه نام برده می‌شود که در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه و در محاصره کوهستان توروس قرار گرفته است. به همین دلیل شهر آنتالیا بزرگ‌ترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه و در خارج از منطقه اژه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر جمعیت می‌باشد.

شهر زیبای آنتالیا دروازه‌ای به ساحل‌هایی با آب‌های فیروزه‌ای‌ رنگ  و شفاف بوده که با آب‌های آبی خیره‌کننده و زیبای خود شناخته می‌شود. آنتالیا با دارا‌بودن جاذبه‌های طبیعی و بکر در طیف متنوعی مثل آبشارهای این شهر و همچنین اماکن دیدنی تاریخی مسیر جدید و مهیجی را برای لذت‌بردن در سفر به آنتالیا پیش‌ روی شما علاقه‌مندان قرار می‌دهد و اینگونه به یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی و توریستی کشور ترکیه در عید امسال سفر خواهید کرد.

قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

قیمت تور آنتالیا در نوروز همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت‌های زیادی دارد. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی (ایران ایرتور، پگاسوس ، تیلویند ، کرندون و…)، قیمت هتل‌های آنتالیا در این موقع از سال تغییر می‌کنند. البته عوامل مهم دیگری همچون تعداد روزهای تور مورد نظر و خدماتی که درخواست می‌دهید، همگی نرخ تور آنتالیا نوروز را دست‌خوش تغییراتی می‌کنند. در نظر داشته باشید که همیشه ارزان‌قیمت‌ترین تور آنتالیا نوروز، دلیلی بر خوب بودن آن تور نیست و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بی‌تجربه با این کار تنها سرمایه و زمان شما را هدر خواهند داد.

در ادامه اینکه همانطور که اطلاع دارید در این ایام تقاضای سفر از سوی مسافران ایرانی بسیار بالا می‌رود، به همین علت در این بازه زمانی از سال، شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی حتی تور آنتالیا زمینی نوروز 1403 هم هستیم. اما این موضوع نباید باعث شود که شما دچار تردید شوید و از خرید تور آنتالیا انصراف بدهید، بلکه باید در انتخاب آژانس مسافرتی خود هوشمندانه و با دقت رفتار کنید

خرید ارزان تور آنتالیا نوروز 1403

مهرپرواز، پکیج‌های متعددی را با گزینه‌های لوکس و اقتصادی برای کاربران خود تدارک دیده است. بنابراین، تورهای ارزان‌تر را هم برای سفر به آنتالیا می‌توانید در گزینه‌های موجود بیابید. بسته‌های تور آنتالیا در نوروز 1403 موارد زیر را شامل می‌شود.

  • پرواز رفت و برگشت
  • 6 یا 7 شب اقامت در هتل
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • حمل‌و‌نقل فرودگاهی

اگر تصمیم خود را برای گذراندن عید 1403 در آنتالیا گرفته‌اید، به احتمال زیاد، پکیج مدنظر خودتان را در بین تورهای نورزی آنتالیا مهرپرواز، خواهید یافت.

سفر به آنتالیا با تور نوروز 1403

سواحل مدیترانه‌ای آنتالیا ترکیه، مقصدی گردشگرخیز است که هر ساله برای رشد صنعت توریسم ترکیه، میزبان خیل عظیمی از گردشگران می‌شود. چرا به شما توصیه می‌کنیم با تور آنتالیا نوروز 1403 به این کشور زیبا و چشم‌نواز سفر کنید؟ به این دلیل که آنتالیا علاوه بر سواحل درخشان، تفریحات آبی، فرهنگ و تمدن غنی، بناهای تاریخی و رستوران‌های لوکسی که با غذاهای لذیذ از افراد پذیرایی می‌کنند، در قوانین خود، به اندازه سایر شهرهای ترکیه سخت‌گیر نیستند.

شاید آنتالیا تابستان های خیلی گرمی داشته باشد اما در این موقع از سال بیشترین تقاضا را از سوی مسافرانی که تور گردشگری آنتالیا را خریداری می کنند، دارد. مسلما قدم زدن در یک هوای آرام و در سواحل زیبای دریای مدیترانه مخصوصا در مناطق لارا و کمر لذت دوچندانی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در این آفتاب گرم و عالی آفتاب بگیرید و در فستیوال های هیجان انگیز شهر حضور داشته باشید. بهار و اوایل تابستان آب و هوای آنتالیا در بهترین وضعیت خود قرار می‌گیرد، دمای هوا ملایم می‌شود و بیشتر اوقات آفتابی است. هوا در ماه اردیبهشت کاملاً آفتابی و گرم می‌شود و گاهی رطوبت دارد. ماه خرداد نیز از دیگر ماه های بسیار مناسب از نظر آب و هوایی است که می توانید به این منطقه سفر کنید. خرداد که تمام می‌شود، در ماه های تیر و مرداد هوا به شدت گرم شده است و آب دریا نیز بسیار گرم می‌شود، رطوبت هوا هم بسیار زیاد است و میانگین دمای هوا به 30 درجه سانتیگراد می‌رسد.

نوروز را در کدام هتل های آنتالیا اقامت کنیم؟

در ایام نوروز هتل های آنتالیا پذیرای ایرانیان و مسافران نوروزی هستند و قیمت هتل در آنتالیا نیز بستگی به خدمات آن دارد. اگر اقامت در نزدیکی ساحل لارا را دوست دارید، می‌‎توانید Holiday Inn Antalya و Lara and Club Hotel Sera را برای اقامت خود انتخاب نمایید. اگر هم به دنبال دیگر هتل های لاکچری آنتالیا هستید، می‌توانید هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا (Orange County Belek Hotel Antalya)، هتل فانتاسیا دلوکس آنتالیا (Fantasia Deluxe Hotel Antalya) و هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا آنتالیا (Granada Luxury Beach Alanya Hotel Antalya) را انتخاب کنید.

آنتالیا کارهای زیادی را برای انجام دادن به همه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید کمی در گشت و گذار بپردازید، جاذبه های گردشگری جذابی برای شما پیدا می‌شود. این شهر پر از مکان‌های تاریخی است و می‌تواند به عنوان مکان ایده آل شما برای گشت و گذار باشد و در اطراف منطقه دورافتاده، ده ها ویرانه بزرگ که در انتظار شما تاریخ دوستان است. هرچند همه جاذبه‌های آن فقط تاریخی نیستند و این شهر همچنین مکان خوبی برای شماست که در آب و هوای بهاری به سواحل سفید دریای فیروزه ای مدیترانه بروید. پس اگر تور نوروزی آنتالیا را خریداری کردید سفر خود را با لیست بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا که در زیر به آن ها اشاره شده است برنامه ریزی کنید.

  • کالیچی
  • موزه آنتالیا
  • منار یولی
  • هادریان
  • آسپندوس
  • ترمسوس

یکی لذت‌بخش ترین قسمت های سفر با تور آنتالیا خرید هدایا و سوغاتی برای دوستان و نزدیکان است. در این بخش به معروفترین سوغاتی های آنتالیا اشاره می‌کنیم.
• فرش و گلیم
• راحت الحلقوم
• قهوه ترک
• باقلوا ترکی
• ادویه
• ظرف سرامیکی
• محصولات چرمی
• زیورآلات

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت