تور ارزان آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و تقریبا در تمام طول سال، آب و هوایی آفتابی دارد و در نتیجه به شهر آفتاب معروف است. اما با این حال تور آنتالیا بیشتر شبیه به یک تور فصلی است. فصل شلوغی تور آنتالیا تابستان است و در فصل‌های سرد سال استقبال از تور آنتالیا کم خواهد بود و این موضوع سبب شده تا تهیه تور آنتالیا ارزان، در فصول سرد سال چندان دشوار نباشد. علاوه‌ بر این تور آنتالیا یکی از تورهای لوکس ترکیه محسوب می‌شود، اما این بدان معنا نیست که نتوان یک تور آنتالیا ارزان پیدا کرد. برای رزرو ارزان تور آنتالیا روش‌های زیادی وجود دارد. به طور مثال می‌توانید زمانی که تعداد مسافرین کم است؛ یا هوا سرد است سفر کنید. یا از طریق آژانس‌های معتبر، از زمان برگزاری تورهای لحظه آخری آنتالیا یا آفرهای هتل‌های آنتالیا مطلع شوید و یا می‌توانید سفر زمینی به این شهر داشته باشید.

تور زمینی آنتالیا، ارزان اما خسته کننده

برخی از تورهای ترکیه به صورت زمینی نیز برگزار می‌شوند. تور آنتالیا نیز یکی از همین تورهای زمینی ترکیه است که به نسبت تور آنتالیا هوایی هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر دارد. با خرید تور زمینی آنتالیا تا 30 درصد نسبت به تور هوایی آنتالیا در هزینه‌های تور آنتالیا ارزان، صرفه‌جویی خواهید کرد. اما در نظر داشته باشید که در سفر زمینی به آنتالیا بیش از 30 ساعت در راه خواهید بود و از این رو تور زمینی آنتالیا اگرچه ارزان، اما خسته کننده خواهد بود. نکته دیگر اینکه تور آنتالیا با قطار برگزار نمی‌شود. اما اگر قصد استفاده از قطار در طول سفر ارزان به آنتالیا را دارید، می‌توانید نیمی از راه و تا شهر وان را با قطار رفته و از آنجا با اتوبوس‌های ترکیه‌ای به آنتالیا بروید.

بهترین زمان خرید تور آنتالیا ارزان

در طول تعطیلات نوروز و یا در فصل تابستان، نباید توقع خرید تور ارزان آنتالیا را داشته باشید. فصل زمستان هم هوا کمی سرد بوده و رفتن به تور تفریحی آنتالیا شاید چندان دلچسب نباشد. اما با کمی جستجو و بررسی شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری، می‌توان در اواسط فصل بهار و نیز فصل پاییز و زمستان، تور آنتالیا ارزان را با قیمتی بسیار مناسب و گاها تا 40 درصد کمتر از قیمت تور در ایام نوروز تهیه کنید.

1. تور ارزان آنتالیا در چه ایامی از سال وجود دارد؟

به طور کلی در فصول سرد سال که low season تور آنتالیا محسوب می‌شوند و گردشگر کمی در این فصول به آنتالیا سفر می‌کند، قیمت تور آنتالیا به شدت کاهش می‌یابد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان آنتالیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت