تور ارزان آنتالیا

آنتالیا

 

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان و دیگر مردمان جهان است. ساحل زیبا، طبیعت چشم‌نواز، تفریحات هیجان انگیز و … همگی به جذابیت این شهر برای سفر افزوده‌اند. از اغلب شهرهای ایران می‌توان تور آنتالیا رزرو کرد. به عنوان مثال تور آنتالیا از مشهد، اصفهان، تهران، شیراز و … برگزار می‌شود.
آنتالیا تفریحات بسیار متنوع و گوناگونی دارد. همچنین آثار تاریخی و گردشگری زیادی در این شهر جای گرفته‌اند. به همین دلیل آنتالیا برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است. راه‌های بسیار زیادی جهت سفر به این شهر وجود دارد که از راحت‌ترین آن‌ها می‌توان به رزرو تور آنتالیا اشاره کرد.

چرا به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا پس از استانبول پرطرفدارترین شهر برای ایرانی‌ها است. تابستان فصل شنا و خوشگذرانی در این شهر است و معمولا خرید بلیط هواپیما آنتالیا بیشتر انجام می‌شود. سواحل بسیار زیبایی در این شهر وجود دارد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. ساحل لارا، ساحل کمر، ساحل بلک، ساحل کنیالتی و ساحل چیرالی از زیباترین سواحل دنیا هستند که در آنتالیا واقع شده‌اند. این شهر آثار تاریخی و باستانی زیادی را برای دوستداران تاریخ در خود جای داده است.
تمامی این‌ها دلایلی است که آنتالیا را برای سفر بسیار جذاب می‌کند. اگر به دنبال سفری هیجان انگیز هستید، تور آنتالیا رزرو و به این شهر سفر کنید.

جاهای دیدنی آنتالیا

آنتالیا از شهرهای توریستی و ساحلی است که در جنوب غربی ترکیه و در سواحل مدیترانه واقع شده است. آنتالیا سواحل درخشان و زیبایی دارد و طبیعت آن بکر و چشم نواز است. یکی از دلایل سفر گردشگران به این شهر همین ساحل و طبیعت زیبا است. با این حال آنتالیا جاهای دیدنی زیادی نیز دارد که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند.

 

از مشهورترین جاهای دیدنی آنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• کاله‌ایچی:

کاله‌ایچی به معنای قلعه و منظور همان بافت قدیمی است. کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه یادآور امپراتوری رومیان است. خیابان مزیک نیز در این منطقه واقع شده است که رستوران و کافه‌های زیادی در این منطقه قرار گرفته است.

• دروازه هادریان:

این دروازه به اوچ کاپلار به معنای سه دروازه نیز شهرت دارد. دروازه هادریان در سال‌ها قبل به افتخار ورود امپراطوری روم باستان بنا شد. معماری این دروازه بسیار منحصربفرد است.

• اسکله قدیمی آنتالیا:

این بندر یکی از زیباترین جاهای دیدنی آنتالیا است. اطراف این اسکله را صخره‌هایی پوشانده است. این بندر تا اواسط قرن بیستم بندر اصلی آنتالیا محسوب می‌شد. اگر از تور آنتالیا استفاده می‌کنید، بازدید از این منطقه را فراموش نکنید.

• مسجد ییولی مناره:

قدمت این مسجد به سال ۱۳۲۰ برمی‌گردد. این مسجد به دستور علاالدین کیقباد ساخته شده است. در ساخت این مسجد ۶ گنبد به کار رفته است و از اصلی‌ترین مصالح به کار رفته شده در آن می‌توان به خشت اشاره کرد.

• منار شکسته:

کسیک مناره تاریخ پر فراز و نشیبی داشته است. این بنا در ابتدا یکی از معابد رومی بوده است که در قرن ۷ به کلیسای مریم مقدس تبدیل شده است. پس از حمله سلجوقی‌ها این بنا به مسجد کبیر تیدیل شد. در سال ۱۸۹۶ آتش سوزی بزرگی صورت گرفت که قسمت‌های بالایی این مناره را سوزاند.

• آسپندوس:

آمفی تئاتر آسپندوس از قرن دوم میلادی به جای مانده است و یاردگاری از طرف رومیان است. آسپندوس یکی از زیباترین جاهای دیدنی آنتالیا است.
از دیگر جاهای دیدنی این شهر می‌توان به بنای پرگا، موزه آنتالیا، موزه مینی سیتی و خانه آتاتورک اشاره کرد.

 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

در تمامی روزهای سال می‌توان تور آنتالیا رزرو و به این شهر زیبا سفر کرد. اما این شهر در تابستان گردشگران بیشتری را به خود می‌بیند. در واقع تابستان، های‌سیزن آنتالیا است و بهترین فصل برای رزرو هتل خارجی و سفر به این شهر محسوب می‌شود. تابستان‌های آنتالیا شلوغ‌تر از دیگر فصل‌ها است. تفریحات آبی و ساحلی از مهم‌ترین تفریحات آنتالیا هستند به همین دلیل بیشتر گردشگران تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند تا بتوانند از تفریحات آن استفاده کنند.
تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ هم برگزار شد و گردشگران بسیار زیادی از آن استقبال کردند. لازم به ذکر است که قیمت تور آنتالیا در تابستان بیشتر از سایر فصل‌ها است.
این شهر در تعطیلات عید نوروز نیز پذیرای گردشگران زیادی است اما با این حال آب و هوای آنتالیا در این روزها کمی سرد است و نمی‌توان از تمامی تفریحات آبی این شهر استفاده کرد.

بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا هتل‌های متنوعی دارد. با هر رنج قیمتی که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید در یکی از هتل‌های آنتالیا اقامت کنید. از بهترین هتل‌های این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• هتل ۵ ستاره Akra
• هتل ۵ ستاره Crowne Plaza Antalya
• هتل ۵ ستاره SU and Aqualand
• هتل ۵ ستاره Holiday Inn Antalya
• هتل ۴ ستاره Business Hotel & Spa
• بوتیک هتل ۴ ستاره Tuvana
• هتل ۴ ستاره Puding Marina Residence
• هتل ۴ ستاره Grand Park kemer
• هتل ۳ ستاره C&H Hotels Türkevi
• هتل ۳ ستاره Deja Vu Kaleici
• هتل ۳ ستاره Özbekhan

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ژاپن

ژاپن ژاپن | کشور ژاپن ژاپن یا جزیره ژاپن کشوری واقع در آسیای شرقی و شمال غرب اقیانوس آرام است. از دیگر همسایگان ژاپن کره

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

تور ویتنام1403-02188487124

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان آنتالیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت