تور ارزان استانبول | پایین ترین قیمت روز

تور استانبول

آیا تورهای ارزان استانبول کیفیت پائینی دارند؟

همه چیز بستگی به این دارد که شما با چه هدفی به استانبول می‌روید و چقدر می‌خواهید برای سفرتان هزینه کنید. آژانس‌های چارتر کننده گاهی پکیج‌های مختلفی را در قالب تور ارزان استانبول به مسافران معرفی می‌کنند. اما تور ارزان استانبول یعنی چه؟

در مواقع عادی (به جز لحظه آخری‌ها) این هتل است که در ارزان شدن تور استانبول تاثیر زیادی دارد. پس اگر قرار است تور شما با یک هتل سطح پائین دو یا سه ستاره بسته شود، بله می‌توان گفت تور شما می‌تواند کیفیت پائینی داشته باشد. این تجربه خیلی از مسافران است، شاید شما هم به این موضوع واقف باشید که بسیاری از هتل‌های دو یا سه ستاره استانبول امکانات بسیار ضعیفی دارند. انتخاب با شماست که از امکانات هتل چه می‌خواهید، ولی توجه کنید که فقط صرف ارزان بودن، هتلی را رزرو نکنید که هم بودجه و هم زمانتان به هدر رود، و به محض رسیدن و ناراضی بودن از هتل مجبور شوید نصف روزتان را صرف تعویض هتل کنید.

فرصتهای خرید تور ارزان استانبول در طول سال

این مقاطع زمانی بهترین زمان برای سفر ارزان استانبول هستند:

  • بعداز تعطیلات نوروز
  • مهرماه
  • اوایل بهمن تا اواخر اسفند
  • اوایل هفته

شرایط خرید تور استانبول در های سیزن

پروازهای استانبول در های سیزن

تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دوران های سیزن برای خرید بلیط تور استانبول است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به افرادی پیشنهاد می‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌کنند. در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی محسوب می‌شود و گرانی این فصل به همین دلیل است. نوروز آب و هوای استانبول مطلوب می‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌کند. در دیگر ماه‌های بهار ممکن است باران‌های شدید و مداوم را در استانبول شاهد باشیم که ممکن است تور ترکیه استانبول شما را تحت تاثیر قرار دهد.

در های سیزن بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیط تور استانبول در های سیزن از حدود 5/3 میلیون تومان به بالا برآورد می‌شود.

هتل‌های استانبول در های سیزن

برای رزرو تور استانبول در این ایام باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در این ایام تقریبا دو برابر می‌شود. هتل‌های استانبول به صورت کلی کیفیت مطلوبی ندارند و هرچه بیشتر به میدان تکسیم نزدیک باشند بدون توجه به کیفیت قیمت‌شان افزایش می‌یابد.

نزدیک بودن به میدان تکسیم مزیت محسوب می‌شود چون از هزینه حمل و نقل شما کاسته می‌شود.

نقشه مراکز دیدنی و تفریحی استانبول

بنابراین اگر می‌خواهید در های سیزن توراستانبول خریداری کنید ما هتل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل‌های سه ستاره استانبول اکثرا کیفیت نامطلوبی دارند و ما با این پیش فرض که شما برای گردش و استراحت قصد خرید تور استانبول را دارید، هتل‌های چهار ستاره به بالا را پیشنهاد می‌دهیم، زیرا هتل‌های سه ستاره واقعا کیفیت خوبی ندارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان استانبول | پایین ترین قیمت روز

هلدینگ گردشگری پارسا گشت