تور ارزان استانبول

استانبول

استانبول بزرگترین و توریستی ترین شهر ترکیه که مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی دارد، هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب میکنند. موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب استانبول از عوامل موثر دراین موضوع است.

شهر استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار دارد و مساحت استانبول به حدود 1535 کیلومتر مربع می‌رسد. قسمت قدیمی استانبول روی هفت تپه ساخته شده وجمعیت این شهر طبق سرشماری در سال 2016 انجام شده 14804116 نفر است.

 

راهنمای زندگی در استانبول به همراه چند نکته مهم برای مهاجرت

تور استانبول

 

تور استانبول همواره برای کسانی که بدون برنامه ریزی قبلی و یا با برنامه قصد سفر به کشور ترکیه را دارند، بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شود. خدمات تور استانبول معمولا با توجه به آژانس برگزار کننده این تورها بسیار متنوع است، اما بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول، هتل محل اقامت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی جز خدماتی است که اغلب آژانس‌های مسافرتی برگزار کننده تور استانبول آن را به مسافران خود ارائه می‌کنند.

 جغرافيا و تاریخ استانبول

استانبول از شهرهای بسیار معروف و مهم کشور ترکیه است که در شمال غرب ایران واقع شده است. قرار گرفتن این شهر در منطقه پر حادثه خاورمیانه، سبب شده آثار تاریخی فراوانی در این شهر یافت شود. استانبول شهری روی شبه جزیره مثلثی بین آسیا و اروپاست که شاهد اتّفاقات تاریخی فراوانی از عصر باستان تا حال حاضر بوده، به صورتی که گاهی تاریخش به عنوان بخشی از امپراطوری ایران با سرزمین ما هم گره خورده است.

استانبول همان قستنطنیه یا بیزانس باستان است که جزئی از دو امپراتوری مهم بیزانس و عثمانی بوده.به دلیل همین قدمت است که تنوعی از آثار فرهنگی و باستانی را در این شهر می‌توانید ببینید. دریای مرمره و سیاه دو دریای نزدیک استانبول هستند، بنابراین استانبول شهری ساحلی محسوب می‌شود.

نام استانبول در عصر عثمانی‌ها و عصر سلطان مصطفی سوم با ضرب سکه فراگیر شد. در واقع استانبول از واژه اسلامبول یا اسلام‌ شهر آمده که اشاره به حضور امپراطوری مسلمان عثمانی در این منطقه دارد.

 

 

 

بهترین زمان خرید تور استانبول از نظر آب و هوا

یکی از مواردی که گردشگران استانبول پیش از سفر به این شهر باید در نظر بگیرند، آب و هوای استانبول است؛ بنابراین چنانچه قصد سفر به استانبول را دارید در ادامه با ما همراه باشید. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ای، نیمه گرمسیر و مرطوب است. استانبول شهری چهار فصل است به این معنی که در فصل‌های مختلف سال دارای آب‌و‌هوای متفاوتی است.

 

 

 

راهنما ویزا و مدارک لازم برای سفر به استانبول

شهر استانبول ترکیه - موسسه سفیرساعی

 

خوشبختانه شهروندان کشور ایران برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نیازی به دریافت ویزا ترکیه یا همان ویزا استانبول ندارند.

طبق قوانین کشور ترکیه شهروندان ایرانی بدون دریافت ویزا می‌توانند به مدت 90 روز در هر یک از شهرهای ترکیه، از جمله استانبول، به طور قانونی و بدون مشکل اقامت کنند؛ اما در طول این مدت اجازه کار در ترکیه را ندارند و فقط به قصد گردشگری می‌توانند در ترکیه بمانند.

مدارک لازم برای سفر به استانبول پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه است. برای سفر به استانبول تنها کافی است هر زمان که می‌خواهید اقدام به خرید بهترین قیمت تور استانبول کنید.

راحتی سفر به استانبول از دیگر دلایل پرطرفدار بودن مقصد سفر استانبول در میان ایرانیان است. چون دیگر دردسرهای تقاضای ویزا از چند ماه قبل و پرداخت هزینه‌های اضافی را ندارد و هر لحظه که اراده کنید می‌توانید چمدانتان را ببندید و راهی سفر با تور استانبول شوید.

 

 

 

راهنمای تور استانبول

راهنمای تور استانبول یکی از بهترین خدماتی است که شما در زمان سفر به این شهر و خرید تور استانبول از آژانس‎های مسافرتی معتبر می‌توانید تا پایان سفر همراه خود داشته باشید.

کسانی که برای اولین عازم شهر استانبول می‌شوند و به زبان ترکی هم مسلط نیستند معمولا شلوغی و بزرگ شهر استانبول آن‌ها را مضطرب می‌کند به‌همین‌دلیل اغلب افراد از کمک‌های راهنمای تور استانبول خود برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی استانبول استفاده می‌کنند تا در مدت محدود سفر خود به این شهر بتوانند از مکآن‌های بیشتری دیدن نمایند.

راهنمای تور مسافرتی استانبول به شما کمک می‌کند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق بتوانید در زمان محدود سفر به این شهر از مکآن‌های تاریخی و تفریحی مشهور شهر استانبول بازدید کنید و در بهترین رستورآن‌ها و کافه‌های شهر غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید.

 

 

چه هتلی را در کشور ترکیه انتخاب کنیم؟

در استانبول انواع هتل از 2 ستاره تا 5 ستاره موجود است که قیمت‌های متفاوتی دارد. این هتل‌ها براساس امکانات مختلفشان قیمت‌گذاری می‌شوند و هر هتلی که ارزان است به معنای خوب بودن نیست. در رزرو هتل استانبول نهایت دقت را بکنید؛ چراکه بسیاری از افراد مجبور می‌شوند هتل خود را عوض کنند و به هتل بهتری بروند. در ادامه، معروف‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • هتل atro استانبول
  • هتل وایت اورینت استانبول
  • هتل یوآل استانبول
  • هتل cher استانبول
  • هتل المپیات استانبول
  • هتل دورا استانبول
  • هتل گرند جواهر استانبول
  • هتل رامادا پلازا سیتی سنتر استانبول
  • هتل گرند هالیک استانبول
  • هتل سیرین گلد استانبول

ما به شما توصیه می‌کنیم نظرات کاربران را قبل از رزرو هتل بخوانید و سعی کنید در محله‌های معروف‌ از جمله میدان تقسیم و خیابان استقلال هتل بگیرید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان استانبول

هلدینگ گردشگری پارسا گشت