تور ارزان تایلند

تور ارزان تایلند

شرایط و مدارک رزرو تور تایلند 1402 چیست؟

در صورتی که به دنبال رزرو تور تایلند هستید، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزا به کارشناسان تور ارائه دهید:

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
  • دو قطعه عکس 4 در 6
  • تمکن مالی (بالای 50 میلیون تومان)
  • بلیط رفت و برگشت پرواز
  • واچر هتل

در نظر داشته باشید که در صورت ارائه‌ی کامل مدارک فوق، احتمال ریجکتی ویزا بسیار پایین است. پس از ارائه مدارک مذکور ظرف مدت 5 الی 6 روز کاری، پاسخ به درخواست ویزای شما صادر می‌شود. البته ممکن است در ایام پیک سفر، صدور ویزا حدود 10 تا 12 روز کاری طول می‌کشد .

مبدا و مقصد پروازهای ایرانی تور تایلند

پروازهای ماهان از تهران به سمت دو شهر پوکت و پاتایا انجام می‌شود. معمولا هواپیماهای ماهان در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از تهران به بانکوک و هر هفته دوشنبه‌ها از تهران به پوکت پرواز دارند. پروازهای ماهان در طول مسیر خود در هیچ شهری توقف نمی‌کنند و هزینه‌های سفر با آن‌ها نیز حداقل ده درصد پایین‌تر از سایر ایرلاین‌ها است. البته در صورت خرید بلیط تهران بانکوک از هواپیمایی سلام ایر، هزینه‌ سفر به تایلند حدود 5 تا 10 درصد نسبت به پرواز با ماهان کاهش پیدا می‌کند؛ زیرا قیمت بلیط تایلند با این ایرلاین در برخی مقاطع سال از هواپیماهای ماهان پایین‌تر است.

امکان برگزاری تور تایلند از چه شهرهایی وجود دارد؟

شما می‌توانید تور تایلند از شیراز یا تور تایلند از مشهد را نیز رزرو نمایید. با این تفاوت که سفر به تایلند از این شهرها فقط با ایرلاین‌های سلام‌ایر، قطر ایرویز و امارات ایرویز انجام می‌شود. پروازهای ایرلاین‌های مذکور هر کدام یک توقف حداقل 3 یا 4 ساعته در یکی از مقصدهای مسقط، دوحه و دبی دارند. با وجود اینکه پروازهای بانکوک از مشهد و شیراز گران‌تر از پروازهای ماهان هستند. اما برخلاف پروازهای ماهان، می‌توانید روزانه حداقل یک پرواز را از مشهد و شیراز برای سفر به تایلند پیدا کنید. هر چند که از نظر هزینه این پروازها رزرو این پروازها مناسب مسافران تور ارزان تایلند نیست!

بهترین فرصت برای رزرو تور تایلند

امکان رزرو تور ارزان تایلند لحظه اخری وجود ندارد. به همین دلیل هم برای کاهش هزینه‌های سفر باید به جای تور تایلند لحظه آخری به دنبال بهترین زمان برای رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد باشید. چون ظرفیت پروازها و هتل‌ها خصوصا در ایام پیک سفر با فاصله‌ی یک الی دو روز مانده به زمان سفرتان تکمیل می‌شود. در نتیجه هتل‌ها و ایرلاین‌ها نرخ خود را افزایش می‌دهند. پس باید به جای رزرو تور لحظه آخری تایلند، این تور را حداقل از دو هفته قبل از زمان سفرتان رزرو کرده باشید.

هتل‌های تایلند Uall هستند؟
تمامی هتل‌های بانکوک، فقط صبحانه‌ی رایگان به میهمانان خود ارائه می‌کنند. به همین دلیل هم نمی‌توان تور تایلند هتل uall (صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعته) را رزرو کرد. پس باید برای صرف وعده های غذایی از خدمات رستوران های خارج و داخل هتل استفاده کنید.

بهترین مناطق برای اقامت مسافران در شهرهای تایلند
به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل‌های مرکز شهر بانکوک اقامت داشته باشید؛ زیرا بهترین مراکز خرید و تفرجگاه‌های اصلی این شهر نیز در مرکز شهر قرار دارند. در عوض برای اقامت در پوکت و پاتایا باید به سراغ هتل‌های ساحلی بروید. در این صورت دسترسی کافی به ساحل و ورزش‌های دریایی را در کم‌ترین زمان ممکن خواهید داشت.

برای مسافران تور تایلند

به مسافران تور تایلند خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • رزرو پرواز رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری
  • بیمه نامه مسافرتی
  • اخذ ویزا
  • رزرو هتل با صبحانه
  • پشتیبانی 24 ساعته
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان تایلند

هلدینگ گردشگری پارسا گشت