تور ارزان مارماریس تابستان1403

تور مارماریس

تابستان‌های مارماریس شلوغ‌تر از دیگر ایام سال است اما بهترین زمان سفر به حساب نمی‌آید! دلیل این موضوع نیز شدت گرمای بالا و افزایش قیمت تور مارماریس تابستان 1403 نسبت به دیگر ایام سال است. گردشگران در این ایام فقط به دلیل استفاده از تفریحات آبی و دریایی به مارماریس سفر می‌کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد به حساب می‌آیید باید وضعیت شهر و این تور آن را در تابستان به خوبی بررسی کنید تا بهترین بهره از پولتان ببرید. در ادامه این اطلاعات را به شما خواهیم داد.

مرداد، گرم‌ترین ماه در تابستان شهر مارماریس است

در ماه‌های تیر و مرداد دمای هوای مارماریس به بالاترین حد خود نسبت به دیگر ماه‌های سال می‌رسد. در این ایام دما بین بازه 16 تا 38 درجه خواهد بود و بارش باران بسیار کم می‌شود؛ به همین دلیل می‌توانید خیلی راحت از تفریحات ساحلی و دریایی مارماریس استفاده کنید. شب‌ها نیز به دلیل اینکه دما تا 17 درجه سانتی‌گراد کمتر می‌شود، می‌توانید برای خرید و گردش به بیرون از هتل بروید.

مسیر خود را بین فرودگاه دالامان و ازمیر انتخاب کنید

تور مارماریس تابستان 1403 به صورت هوایی و فقط از تهران برگزار می‌شود. در سفر به مارماریس دو مسیر ازمیر و دالامان را پیش روی خود دارید. البته از هر دو راه یک مسیر زمینی برای سفر وجود خواهد داشت. اگر بخواهید از سمت فرودگاه ازمیر به این جزیره سفر کنید، باید بلیط تهران به ازمیر را تهیه کرده و به مارماریس بروید. سپس با ترانسفر زمینی از این شهر به ماماریس خواهید رفت. البته می‌توانید از طریق فرودگاه دالامان نیز به همین صورت به سمت ماماریس سفر کنید.

خدمات تور مارماریس

تور مارماریس علاوه بر یک روز گشت شهری در مراکز خرید ازمیر، شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت (به دالامان یا ازمیر)
  • ترانسفر زمینی از فرودگاه دالامان یا ازمیر به مارماریس
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو هتل‌ (آل و یوآل با صبحانه، ناهار و شام)

بهترین زمان سفر به مارماریس چه زمانی است؟

مارماریس شهری با سواحل شنی دل انگیز و دریای همیشه زلال و آبی و آفتابی درخشان می‌باشد که شما با تور مارماریس میتوانید به این شهر زیبا مسافرت کنید. به جرات میتوان گفت که طبیعت موجود در این شهر، در هیچ کجای جهان وجود ندارد. بهتر است بدانید که آب و هوای مارماریس در فصل بهار بسیار خوب و معتدل است. به عبارت دیگر، آب و هوای این شهر از ماه مارس تا ماه می بسیار خوشایند می‌باشد. البته ناگفته نماند که اگر شما هوای سرد و خنک دوست دارید، بهتر است در اوایل فصل بهار به این شهر مسافرت کنید. زیرا در فصل بهار دمای این شهر  در روز ها حدود 17 درجه و شب ها حدود 14 درجه می‌باشد. اما در اواسط فصل بهار هوا کم کم گرم شده و دمای آن بیشتر می‌شود. ناگفته نماند که بارش باران در مارماریس به ندرت اتفاق می‌افتد. به عبارت دیگر شهر مارماریس در فصل بهار خشک و کم باران می‌شود.

اگر هوای گرم دوست دارید می توانید در فصل تابستان به شهر مارماریس مسافرت کنید. البته ناگفته نماند که هزینه سفر شما توسط تور مارماریس لحظه آخری بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می‌باشد. قیمت هتل در این شهر در فصل تابستان افزایش می‌یابد زیرا توریست ها و مسافران زیادی در این فصل به این شهر زیبا سفر می‌کنند. دمای شهر مارماریس در فصل تابستان در روز ها حدود 34 درجه و بیشتر می‌باشد. همچنین در شب ها حدود 21 درجه می‌باشد. اگر خواهان محیط شلوغ و پر سر و صدا هستید بهتر است در فصل تابستان به این شهر مسافرت کنید. اما اگر خواهان محیطی خلوت و ساکت هستید مسافرت به این شهر در فصل بهار بهترین انتخاب است. بطور کلی، بهترین زمان سفر به مارماریس فصل بهار و تابستان می‌باشد. البته ناگفته نماند که آب و هوای مارماریس در اوایل فصل بهار بسیار خوشایند و معتدل است. اما به مرور زمان که به فصل تابستان نزدیک میشویم، هوای این شهر گرم تر می‌شود.

 

تورهای مارماریس به چه صورت برگزار می‌گردد؟

تور مارماریس عمدتا به صورت هوایی برگزار می‌گردد. البته در ایام نوروز به علت افزایش تعداد گردشگران تورهای زمینی نیز اجرا می‌شود.

فقط تورهای هوایی مارماریس فعال است!

این تورها به صورت مستقیم برگزار نمی‌شوند و هواپیماها در ازمیر یا دالامان فرود می‌آیند. بعد از فرود آمدن هواپیما در ازمیر یا دالامان، توسط وسیله نقلیه‌ای که از قبل برای شما رزرو شده به مارماریس خواهید رفت. از ازمیر به مارماریس حدود 3 ساعت و 30 دقیقه و از دالامان به مارماریس حدود 1 ساعت و 30 دقیقه در مسیر خواهید بود.

از مبدا تهران باید به این جزیره سفر کنید

اگر در ایام نوروز با تور زمینی مارماریس به این شهر سفر کنید، به دلیل مسافرگیری در تبریز، از این شهر نیز می‌توانید تور را رزرو کنید. اما اگر قصد رزرو تور هوایی مارماریس را دارید باید ابتدا خود را به تهران رسانده و از فرودگاه امام خمینی با پرواز مستقیم به ازمیر ترکیه یا دالامان بروید. فقط توجه داشته باشید که پرواز تهران به ازمیر در روزهای شنبه و سه‌شنبه انجام نمی‌شود.

اگر در تهران زندگی نمی‌کنید و به فرودگاه امام خمینی دسترسی ندارید نیازی به نگرانی نیست. کارشناسان سفر پارساگشت می‌توانند با کمی هزینه بیشتر بلیط اتوبوس، قطر یا هواپیمای تهران را از شهر شما رزرو کنند.

برای رزرو تور مارماریس 1403 از چه زمانی اقدام کنیم؟

همانطور که میدانید کم کم نوروز 1403 فرا میرسد و بسیاری از افراد میخواهند به بهترین نحو، تعطیلات نوروزی خود را سپری کنند. شما با رزرو تور مارماریس میتوانید اوقات فراغت خود را به بهترین نحو بگذرانید و از جاذبه های گردشگری و سواحل موجود در این شهر زیبا لذت ببرید. برای رزرو تور مارماریس نوروز 1403 بهتر است از اوایل اسفند ماه اقدام کنید. همانطور که میدانید این فصل از سال از بهترین بازه‌های زمانی مسافرت کردن می‌باشد. ناگفته نماند که شما توسط اطلاعاتی که تورگردان یا مجری مستقیم تور مارماریس در اختیارتان قرار میدهد به راحتی میتوانید از جاهای مختلف این شهر دیدن کنید. همچنین مجری‌ها، اطلاعاتی همچون محل اقامت شما و خدمات را در اختیارتان قرار میدهند. لازم به ذکر است که برای رزرو تور مارماریس پرواز مستقیم وجود ندارد. پس بنابراین می توانید برای سفر به این شهر زیبای واقع در کشور ترکیه، بلیط هواپیمای ترکیه را رزرو کرده و سپس از ترکیه میتوانید به مارماریس بروید.

 

 

لوکس ترین هتل های مارماریس، شهر بندری ترکیه

شهر مارماریس به دلیل داشتن ساحل های خارق العاده و رویایی و طبیعت بکرش، به یکی از مناطق گردشگری و پرطرفدار ترکیه تبدیل شده است. سفر به مارماریس می تواند سفری هیجان انگیز و ماجراجویانه باشد. به دلیل داشتن مناظر فوق العاده، مکان های تاریخی، سواحل متعدد زیبا و درختان سرسبز، سفر به این شهر جزو سفرهای لوکس محسوب می شود.

در شهر بندری مارماریس هتل های متنوعی برای اقامت وجود دارند. اقامت در هتل های ۵ ستاره این شهر، می تواند جذابیت دو چندانی را در طول سفر به همراه داشته باشد.

  • هتل مارماریس پالاس مارماریس (Marmaris Palace hotel)

هتل مارماریس پالاس از هتل های ۵ ستاره در  منطقه ای به نام گرند یازیچی واقع شده که تا مرکز شهر  مارماریس حدودا ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل در کنار سواحل مدیترانه واقع شده است و به همین جهت اتاق های هتل از چشم انداز خارق العاده ای برخوردارند. این هتل بیش از ۴۰۰ اتاق داشته که همگی به کلیه امکانات رفاهی مجهز می باشند. همچنین کلیه اتاق های هتل دارای بالکن مخنص به خود می باشند که مشرف به باغ بزرگی است که در محوطه هتل واقع شده است.

ساحل اختصاصی موجود در هتل دارای یک اسکله چوبی است که تماشای غروب از روی این اسکله بسیار دل انگیز خواهد بود.

منوی صبحانه با تنوع بسیار بالا، سرو غذاهای محلی ترکی و بین المللی در رستوران های هتل، استخر روباز و سرپوشیده،نزدیکی به ساحل و مرکز شهر مارماریس، غواصی و دیگر تفریحات آبی مانند موج سواری،  ماساژ و خدمات اسپا، زمین بازی مختص کودکان، خدمات خشک شویی و … از امکانات رفاهی هتل به شمار می روند.

کارمندان هتل نیز به زبان های زنده دنیا مانند انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل گلدن راک بیچ (Golden Rock Beach)

هتل گلدن راک مارماریس یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره این شهر با بیش از ۲۲۰ اتاق است. این هتل از مکانات رفاهی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، تفریحات ورزشی نظیر پارک آبی، پینک پونگ وسالن بدنسازی، ماساژ، سونا، رستوران و بار، سالن کنفرانس، سالن آرایش، امکاناتی مختص افراد کم توان، پارکینگ عمومی،کارمندان مسلط به زبان های ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی برخوردار می باشد.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل آکوا (Hotel Aqua)

هتل آکوا هتلی ۵ ستاره و دارای ۲۴۰ اتاق در شهر مارماریس است. این هتل چندین سال پیش در سال ۲۰۱۳ مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق های هتل  طراحی مدرنی داشته و به مبلمان و وسایل چوبی لوکس مجهز شده اند. این هتل به دلیل داشتن استخرهای متعدد، خدمات ماساژ و اسپا و تفریحات ورزشی مانند بسکتبال، تنیس، بیلیارد گزینه خوبی برای اقامت مسافران در فصل تابستان می باشد.

از دیگر امکانات متنوع هتل آکوا می توان به رستوران های هتل اشاره کرد که تنوع بسیار زیادی در نوشیدنی و غذا های بین المللی دارند.این هتل به ساحل دسترسی بسیار آسانی داشته و فقط دو دقیقه با آن فاصه دارد. این هتل گزینه مناسبی جهت اقامت زوج های جوان نیز می باشد.

با اقامت در این هتل رویایی می توانید لحظات آرام و خوشی را در شهر مارماریس تجربه نمایید.

  • هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس  (D-Resort Grand Azur Marmaris)

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس  نیز یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره شهر مارماریس است. این هتل بیش از ۳۰۰ اتاق دارد، اتاق ها مجهز به بالکن اختصاصی با چشم انداز بسیار زیبا و رو به دریا هستند. این هتل همچنین ۲ کیلومتر با مرکز شهر مارماریس فاصله دارد.

از امکانات هتل ،نزدیکی به ساحل،  رستوران های متنوع در فضای باز مناسب با انواع سلیقه ها، سرو صبحانه با تنوع بسیار بالا، خدمات اسپا و ماساژ، تفریحات آبی در استخر هتل و همچنین ساحل اختصاصی هتل، تنیس، بیلیارد،مرکز تناسب اندام، سالن آرایش، خشکشویی و … می باشند. کارمندان هتل نیز به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند.

با اقامت در این هتل می توانید از مناظر فوق العاده و زیبای اطراف هتل لذت ببرید.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach)

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره مارماریس  هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ است. این هتل بزرگ و لوکس بیش از ۴۰۰ اتاق دارد که مزین به وسایل چوبی و شیشه ای هستند.این اتاق ها با چشم انداز رویایی خود در کنار دریا و درختان نخل، اقامتی خاطره انگیز برای مسافران رقم خواهد زد. همچنین می توانید وسایل ارزشمند خود را در صندوق اماناتی که در اتاق ها موجود است حفظ و نگهداری نمایید. فاصله این هتل تا فرودگاه دالامان حدود ۱۰۰ کیلومتر است.

از زیبایی های دیگر هتل، تماشای غروب خورشید از روی اسکله هتل است. رستوران های هتل هم به صورت فضای باز و هم به صورت مسقف با انواع غذاهای بین المللی و ترکی پذیرای مسافران خواهد بود. کارمندان هتل نیز به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند.

رستوران هتل با سرو انواع غذاهای محلی عثمانی و همچنین بین المللی و انواع غذاهای دریایی پذیرای مسافران هتل خواهد بود.

از امکانات هتل می توان به استخر روباز (پارک آبی) و سرپوشیده،زمین بازی تنیس و سالن بدنسازی، آبگرم،وای فای در محوطه هتل، خدمات ماساژ، خدمات سلامت، ۷۰۰ متر ساحل اختصاصی، ورزش های آبی،سرو صبحانه در اتاق، خدمات خشکشویی، سرویس تاکسی و … اشاره کرد.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا  یکی دیگر از هتل های لوکس و ۵ ستاره مارماریس است که با مرکز شهر مارماریس ۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه دالامان کمتر از ۱۰۰ کیلومتر می باشد.این هتل بیش از ۶۰۰ اتاق دارد که همگی مجهز به تراس هایی با چشم انداز های فوق العاده و رو به دریا  و همچنین سیستم تهویه هوا و بالکن می باشند.

امکانت رفاهی هتل شامل استخرهای متعدد با طراحی های زیبا به صورت روباز و سرپوشیده، خدمات ماساژ و اسپا، رستوران های هتل با سرو غذاهای ترکی و بین المللی، زمین بازی مختص کودکان،وای فای، مینی بار، نزدیکی به ساحل، سرو صبحانه در اتاق، سیستم تهویه مطلوب، امکان مبادله ارز و … می شود.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum )

 

هتل بلو بی پلاتینیوم نیز از هتل های ۵ ستاره مارماریس است. علت نامگذاری این هتل به این نام، این است که در بسیاری از قسمت های هتل مانند اتاق ها  و لابی هتل، رنگ آبی توجه تان را به خود جلب می کند. این هتل بیش از ۴۰۰ اتاق  با طراحی های مدرن دارد و به امکانات رفاهی خوبی مجهز است.

هتل بلو بی پلاتینیوم از فرودگاه دالامان ۹۰ کیلومتر و از مرکز شهر مارماریس کمتر از ۲ کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای یک رستوران با منوی بین المللی و دو رستوران با منوی غذاهای سنتی ترکی است. از امکانات دیگر هتل می توان به نزدیکی به ساحل، تفریحات ورزشی مانند تنیس و بیلیارد، سرو صبحانه در اتاق، استخر، خدمات ماساژ، سیستم تهویه مناسب، کارمندان مسلط به چند زبان و … اشاره کرد.

هتل های مارماریس ترکیه

  • هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس (Elegance Hotels International Marmaris)

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس (Elegance Hotels International Marmaris) از دیگر هتل های پنج ستاره در مارماریس است. هتل مجهز به ساحل اختصاصی، رستوران و بار، دو استخر روباز، مرکز اسپا،سالن آرایش و زیبایی، ورزش های آبی مانند غواصی و قایق سواری ، کلاب کودکان می باشد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز مسافرین هتل می باشد.

. فاصله هتل  تا قلعه مارماریس و مجسمه آتاتورک حدود ۲ کیلومتر است، اما تا مرکز شهر مارماریس فاصله نسبتا زیادی دارد. اما به طور کلی موقعیت مکانی خوبی نسبت به دیگر هتل های ۵ ستاره مارماریس دارد. همچنین این هتل از فرودگاه دالامان حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل های مارماریس ترکیه

هتل 5 ستاره گرند یازیجی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazici Club Marmaris Palace)، یکی از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه است و امکانات ویژه‌ای به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل در انبوهی از درختان کاج قرار گرفته و برای افرادی که به دنبال یک اقامتگاه لوکس در مارماریس می‌گردند، بسیار مناسب است.

امکانات هتل مارماریس پالاس شامل کافه، رستوران، استخر، صرافی، آرایشگاه، شاتل هواپیمایی، باشگاه و مهد کودک است. کلیه مهمانان در 459 اتاق این هتل به وای فای، تلویزیون، حمام و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز دسترسی دارند.

برای دسترسی به هتل گرند یازیجی باید به محله ایچملر مراجعه کنید. فاصله این هتل تا ساحل و مرکز شهر حدود 10 دقیقه است و کلیه کارکنان آن به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند. تنوع غذاها، تمیزی اتاق‌ها، امکانات عالی و منظره بکر، هتل گرند یازیجی را به یکی از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه از نظر مردم تبدیل کرده است.

بهترین هتل های مارماریس

عکسی از هتل گرند یازیجی کلاب مارماریس پالاس 

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس (Elegance Hotels International)، یکی از دنج‌ترین هتل‌های مارماریس به شمار می‌رود. این هتل معماری خیره‌کننده و دکوراسیون بسیار جذابی دارد و لوازم چوبی استفاده شده در اتاق‌ها، احساس آرامش در مسافران ایجاد می‌کنند.

از امکانات هتل الگانس مارماریس می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام،‌ اسپا، خشکشویی، ساحل اختصاصی، صرافی، باشگاه ورزشی و محل فرود هواپیما اشاره کرد. این مجموعه یک رستوران بسیار لوکس نیز دارد. همچنین مهمانان می‌توانند همزمان با صرف غذا از موسیقی زنده نیز لذت ببرند.

کلیه 193 اتاق این هتل لوکس مجهز به وای فای، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و بار نوشیدنی است. اگر زبان ترکی بلد نیستید اصلا نگران نباشید، همه کارکنان هتل الگانس به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و آلمانی مسلط هستند.

برای دسترسی به هتل الگانس باید به محله سیتلر مراجعه کنید. این هتل فاصله کمی با ساحل و مرکز شهر دارد و از همه لحاظ در بین گردشگران محبوب است. همین حالا می‌توانید با رزرو تور مارماریس خود را برای یک سفر رویایی آماده کنید.

الیت ورد مارماریس (Elite World Marmaris Hotel)، بهترین هتل ساحلی در مارماریس است. ساحل اختصاصی این هتل در فاصله کمتر از 40متری آن واقع شده و بسیار دنج و زیبا است. هتل 5 ستاره الیت ورد در سایت‌های جهانی همچون بوکینگ و تریپ ادوایزر، رتبه بالایی به خود اختصاص داده و یکی از لوکس‌ترین و ایده‌آل‌ترین هتل‌های مارماریس به شمار می‌رود.

از امکانات این هتل مدرن می‌توان به کافه، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، خشکشویی و آرایشگاه اشاره کرد و کلیه اتاق‌های هتل نیز، مجهز به تلویزیون، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و بالکن هستند.

هتل الیت ورد مارماریس فقط 7 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و در محله زیبای ایچملر واقع شده است. توجه داشته باشید که فقط افراد 14 سال به بالا اجازه ورود به این هتل را دارند.

هتل های 5 ستاره مارماریس

عکسی از هتل الیت ورد مارماریس 

بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum) از لوکس‌ترین هتل‌‌های مارماریس ترکیه است. این هتل در محله سیتلر، بلوار جمهوریت قرار گرفته و تا مرکز شهر حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. کلیه اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی هتل بلو بی پلاتینیوم به کاشی‌های آبی رنگ مزین شده‌اند و جلوه بسیار زیبایی دارند. رنگ آبی نماد آرامش و خونسردی است؛ این هتل نیز در حقیقت فضایی آرامش‌بخش دارد و همه استرس‌ها را از شما دور می‌کند.

از امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم می‌توان به رستوران با موزیک زنده، استخر و مرکز ماساژ اشاره کرد. کلیه 440 اتاق هتل به سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال، وای فای، حمام اختصاصی و بالکن مجهز هستند.

هتل 5 ستاره گرند پاشا در محله آرموتالان مارماریس قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود. این هتل یکی از انتخاب‌های اصلی خانواده‌ها به شمار می‌رود؛ زیرا فضای سرگرمی که برای کودکان در نظر گرفته شده و کادر حرفه‌ای آن، آرزوی هر پدر و مادر در سفر است؛ البته این هتل به زوج‌های جوان نیز خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد و در مجموع اقامتگاهی مناسب برای همه سنین و سلیقه‌ها است.

از امکانات هتل گرند پاشا می‌توان به استخر بزرگسالان و کودکان، حمام، سونا، مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، رستوران با منوی ویژه کودک، زمین تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، خشکشویی و شاتل هواپیمایی اشاره کرد. کلیه 280 اتاق این هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، وای فای، سبد میوه رایگان، حمام اختصاصی و یخچال هستند؛ همچنین مهمان‌ها می‌توانند صبحانه خود را در اتاق نوش جان کنند. برنامه‌های شبانه‌روزی هتل گرند پاشا شامل کارائوکه و نمایش نیز بسیار پرطرفدار هستند.

هتل های لوکس مارماریس

گرند پاشا هتل مارماریس

وقتی صحبت از بهترین هتل‌های مارماریس ترکیه می‌شود، نباید هتل 5 ستاره گرین نیچر دیاموند (Green Nature Diamond) را از یاد ببریم. این هتل با ساحل اختصاصی و تفریحات آبی، بیشتر شبیه به یک پارک آبی است. پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز طبیعت و دکوراسیون منحصربه‌فرد هتل گرین نیچر دیاموند، این مجموعه را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مارماریس تبدیل کرده است.

از امکانات و تفریحات این هتل می‌توان به قایق‌سواری، اسکواش، غواصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران بین‌المللی، بار، زمین تنیس، تبادل ارز، ساحل اختصاصی، باغ و خشکشویی اشاره کرد. کلیله 639 اتاق هتل نیز مجهز به وای فای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. کارمندان هتل نیز به زبان‌های انگلیسی و آلمانی تسلط دارند. اگر در سفر به مارماریس به دنبال یک هتل همه چیز تمام هستید، گرین نیچر دیاموند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شماست.

تی یو آی بلو گرند آزور (TUI BLUE Grand Azur)، در محله سیتلر، بلوار جمهوریت مارماریس و در یک باغ گرمسیری واقع شده و از ایده‌آل‌ترین هتل‌های شهر است. نقطه قوت این هتل 5 ستاره، فاصله کم آن با جاذبه‌های گردشگری و ساحل مارماریس است.

از امکانات هتل تی یو آی بلو گرند آزور می‌توان به رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، زمین بازی کودکان، سالن ورزش، کلاس‌های ایروبیک و آشپزی، کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. کلیه 324 اتاق این مجموعه نیز مجهز به تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وای فای، بالکن و حمام اختصاصی لوکس هستند.

قیمت هتل‌های مارماریس بسیار متنوع است؛ زیرا هر هتل با توجه به تعداد ستاره‌هایی که دارد و خدماتی که عرضه می‌کند، هزینه متفاوتی برای هر شب اقامت در نظر می‌گیرد. اگر در طول سفر به دنبال اقامتگاه‌های لوکس و امکانات عالی نیستید، هتل‌های ارزان قیمت با امکانات معمولی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هتل‌های علی بابا، نیچر، آکدنیز اپارت و آلمنا از ارزان ترین هتل‌ها در مارماریس به شمار می‌روند که هزینه اقامت در آن‌ها، حدود شبی 20 دلار است. برای اطلاع از هزینه های سفر به مارماریس، ما برای شما مقاله ای کامل با همین عنوان آماده کرده ایم.

پیدا کردن اقامتگاه مناسب، یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران است. در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های مارماریس پرداختیم تا در سفر به این شهر رویایی، با مشکل مواجه نشوید. از بین هتل‌های معرفی شده در فهرست بالا، به راحتی می‌توانید یک هتل متناسب با بودجه و سلیقه خود پیدا کنید.

با خرید تور مارماریس از آژانس مهرپرواز، در بهترین هتل‌های این شهر اقامت خواهید کرد. اگر برای یک سفر خاطره‌انگیز و جذاب به بهشت ترکیه آماده هستید، همین حالا تور مورد نظرتان را با چند کلیک از مجموعه ما خریداری کنید. مطمئن باشید که با مهرپرواز، بهترین سفرها را تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

1. هزینه اقامت در هتل‌های لوکس مارماریس چقدر است است؟

هزینه اقامت در هتل‌های لوکس مارماریس به عوامل زیادی مانند دسترسی هتل و فصلی که به مارماریس سفر می‌کنید دارد و باید برای اقامت در هتل‌های لوکس این شهر، مبلغی حدود ۵۰ دلار را در نظر داشته باشید. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت هر هتل بهتر است به سایت مهرپرواز مراجعه کنید.

2. آیا هتل‌های مارماریس به جاذبه‌های شهری نزدیک هستند؟‌

اکثر هتل‌هایی که نام بردیم، به جاذبه‌های گردشگری شهر مارماریس نزدیک هستند. اگر معیار شما برای انتخاب هتل نزدیک بودن به جاذبه‌ها است، هتل تی یو آی بلو گرند آزور گزینه‌ای مناسب و عالی برای شماست.

جاذبه های مارماریس

به قدری متنوع هستند که گاهی انتخاب را برای گردشگران سخت می‌کند. این جزیره با عنوان بهشت گمشده با جاذبه های تاریخی، طبیعی و تفریحی خود سالانه شمار بسیار زیادی گردشگر را در دل خود جای می‌دهد. مارماریس، این جزیره‌ی همه چیز تمام، همراه با آب و هوای دلپذیر و طبیعت فوق العاده‌ی خود و همچنین امکانات تفریحی و دیدنی های متنوع، بدون شک سفری خاطره انگیز را برای شما رقم می‌زند.

امکانات و مکان های تفریحی جزیره‌‌ی مارماریس:

  • سواحل مارماریس

مارماریس شهری ساحلی است که به سواحل زیبا و آب های فیروزه‌ای رنگش مشهور است. در بعضی از این سواحل کشتی ها مشغول پهلو‌گیری هستند و کمی آن طرف‌تر مردم نیز در بازار های ساحلی مشغول خرید و فروش مایحتاج و صنایع دستی خود می‌باشند. در این سواحل کافه های زیبایی نیز وجود دارد که می‌توانید هنگام نوشیدن قهوه‌ی ترک خود از منظره‌ی زیبای دریا و هیاهوی مردم در کنار آن غرق در لذت شوید. مارماریس، سواحل دنج و خلوتی نیز دارد که مناسب افرادی است که مکان های ساکت و آرام ترجیح‌شان می‌باشد.

  •  آبشار تارگوت

آبشار تارگوت یکی از بهترین جاذبه های مارماریس است که در فاصله‌ی کمی از شهر واقع شده است و به هیچ وجه نباید آن را از دست داد، زیرا که صدای آرامش بخش جریان پر خروش آب و چشم انداز زیبای آن می‌تواند خستگی‌ یک روز فوق العاده را از تن‌تان بیرون کند و شما را غرق در آرامش کند.

  •  کوه های مارماریس

یکی از جاذبه های مارماریس کوه های سر به فلک کشیده‌ای است که با وجود آب و هوای معتدل این جزیره، دامنه های همواره سرسبزی دارد و محل زیست گونه های جانوری مختلفی نیز می‌باشد. چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه که دور تا دور جزیره را احاطه کرده، از بالای کوه های مارماریس، منظره‌ای فوق العاده تماشایی را به وجود آورده است. ناگفته نماند که تماشای تصویر طلوع و غروب خورشید در دریا از فراز این کوه ها نیز، آنقدر زیبا و دل انگیز است که مطمعنا هیچوقت از ذهنتان پاک نمی‌شود.

  •   جزیره کلئوپاترا

در اطراف جزیره‌ی مارماریس، جزیره های کوچک و جالب دیگری نیز وجود دارد که یکی از آن ها به نام کلئوپاترا مشهور است. ساحل این جزیره با ماسه های طلایی رنگ پوشیده شده که همین امر سبب شده تا به این جزیره، ساحل طلایی نیز بگویند.  آب و هوای کلئوپاترا که تنها ۱۶ کیلومتر از مارماریس فاصله دارد، نیز مانند آب و هوای مارماریس است و مناسب طبیعت‌گردی و ماجراجویی می‌باشد. با اینکه این جزیره مساحت کمی دارد و جمعیت کمی نیز در آن سکونت دارند، اما دارای تاریخچه ای غنی می‌باشد و در دل خود یک شهر باستانی جای داده است. پس اگر هم عاشق طبیعت هستین و هم به مکان های تاریخی علاقه دارید، سفر به کلئوپاترا هم فال است و هم تماشا.

  • ساحل کیزکومو در اورهانیه

ساحل کیزکومو نسبت به دیگر جاذبه های مارماریس متمایز است چرا که عمق دریا در این منطقه بیشتر از سواحل دیگر است و قایق سواری در اطرافش به دلیل عمق زیاد دریا، به شما این احساس را می‌دهد که گویا در وسط دریا قرار گرفته اید. در کنار ساحل کیزکومو خلیج زیبایی به نام اورهانیه نیز واقع شده است که آبی زلال و ساحل زیبا و چشم نوازی در آن وجود دارد. در اطراف این خلیج، چندین رستوران دریایی نیز وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران ها سر بزنید و سالاد اختاپوس که یکی از خوشمزه ترین خوراکی های دریایی می‌باشد را امتحان کنید.

  • ساحل لاک پشت ها

ساحل لاک پشت یا به زبان ترکی ساحل اوزتوزو، محلی است برای پرورش بزرگ لاک پشت های دریایی و لاک پشت های نادر و در معرض خطر. این ساحل که در جنوب شهر دالیان ترکیه در امتداد دریای اژه واقع شده است، ساحلی دنج و آرام است. با وجود چندین کافه و رستوران زیبا در این منطقه می‌توان لحظات خوشی را تجربه کرد.

نکته‌ی جالب در مورد این ساحل این است که دوش حمام در آن وجود ندارد، زیرا مردم این منطقه به دلیل محافظت از لاکپشت ها، از استفاده شامپو در این منطقه صرف نظر می‌کنند تا ساحل آلوده به مواد شیمیایی و مضر نشود.

  • غواصی اسکوبا

دریای مدیترانه با آب زلالی که دارد بسیار برای غواصی کردن مناسب است. به همین دلیل سکوی غواصی اسکوبا به یکی از جاذبه های مارماریس تبدیل شده است. در این مکان گردشگران با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ی غواصی و همراهی مربی های کارآزموده، به قعر دریا می‌روند تا طبیعت زیرین دریای مدیرانه را از نزدیک تماشا کنند. جالب است بدانید غواصی در شب یکی از برنامه های بسیار هیجان انگیز سکوی غواصی اسکوبا در مارماریس محسوب می‌شود. غواصان خبره و نترسی که سال ها تجربه‌ی غواصی دارند، می‌توانند شب به دنیای زیبای زیر آب بروند و تجربه‌ای متفاوت، در دنیایی متفاوت از روی زمین، داشته باشند.

  • پارک های آبی جزیره‌ی مارماریس

در جزیره‌ی مارماریس دو پارک آبی معروف واقع شده است که در بین جاذبه های مارماریس بیشترین محبوبیت را دارند.

در این پارک ها انواعی از بهترین بازی ها و تفریحات آبی انجام می‌گیرد که هیجان سفر به مارماریس را دو چندان می‌کند. پارک آبی آکوادریم و پارک آبی آتلانتیس؛ پارک های آبی جزیره‌‌ی مارماریس می‌باشند که می‌توانید به صورت گروهی دوستانه و یا به همراه خانواده به آن ها مراجعه کنید و لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

  •  فواره های رقصان

نمایش فواره های رقصان جزیره‌ی مارماریس تقریبا نیم ساعت به طول می‌کشد و ترکیبی از رقص آب به همراه موسیقی و رقص نور چراغ های رنگی می‌باشد. این فواره ها با منظره‌ی بسیار زیبا و چشم نوازی که ایجاد می‌کنند، تماشاگران را به تحسین و تمجید وا می‌دارند. یادتان نرود که تماشای رقص فواره ها کاملا رایگان است و هر شب مردم زیادی برای تماشای آن ها به این منطقه می‌آیند و بنا بر رسوم به جای مانده از گذشتگان، گاهی برای برآورده شدن آرزو هایشان، یک سکه درون آن می‌اندازند‌.

  •   آرامگاه های صخره ای ساریان

آرامگاه های صخره ای ساریان شامل کنده کاری های ظریف، حساس و با شکوه با قدمتی چند صد ساله می‌باشد. برای بازدید از این مکان شما بایستی با راهنمای تور خود سفری ماجراجویانه در دل صخره های ساریان شروع کنید و شاهد حکاکی های مرموز این بنا باشید. البته برای حفاظت از این بنای تاریخی، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند.

  •   مارماریس مارینا

مارماریس مارینا خلیجی زیبا در جزیره‌ی مارماریس می‌باشد که در آن کشتی های لوکس و تفریحی پهلو می‌گیرند. در این خلیج، تفریحات اشرافی انجام می‌شود و تقریبا در هر ساعتی از شبانه روز بساط پایکوبی و رقص و آواز به چشم می‌خورد. توجه بی نظیر گردشگران به مارماریس مارینا باعث شد تا مراکز خرید بزرگ و تفرجگاه های اعیانی در آن بنا شود و از این رو مارماریس مارینا به مکانی برای گردشگرانی که می‌خواهند سفری شاهانه به ترکیه را تجربه کنند، تبدیل شد.

  • قلعه و موزه مارماریس

قلعه مارماریس و موزه باستان شناسی تنها بنای تاریخی عظیم و تنها موزه‌ی مارماریس است که در در تپه های پشت مارماریس مارینا واقع شده است. گفته می‌شود که قلعه مارماریس برای اولین بار توسط یونانی ها و در ۱۰۴۴ قبل از میلاد مسیح ساخته شده است و بعدها در دوره اسکندر مقدونی نیز تعمیر شده است.

قلعه مارماریس

این قلعه تا دهه ۱۹۷۰ منطقه‌ای اقامتی بوده که در داخل آن ۱۸ خانه، یک چشمه و یک طاق وجود دارد. این قلعه در سال های ۱۹۹۰-۱۹۸۰ مرمت شد و اکنون از سال ۱۹۹۱ این به مکانی تحت عنوان موزه باستان شناسی تبدیل شده است. موزه‌ی باستان شناسی مارماریس دارای هفت محوطه داخلی است؛ دو محوطه به عنوان سالن باستان شناسی تخصیص داده شده که یکی از آنها به عنوان سالن مردم نگاری و بخش های دیگر نیز به عنوان گالری های هنری استفاده می‌شوند.

  • یادمان ساریانا

یادمان ساریانا از جاذبه های مذهبی و تاریخی مارماریس محسوب می‌شود و در شمالی ترین نقطه‌ی مارماریس واقع شده است. ساریانا یا «مادر بلوند» که در قرن شانزدهم میلادی زندگی می‌کرده است، به پیشگویی و طالع بینی معروف بوده و مردم آنقدر به او اعتماد داشتند که سلطان سلیمان عثمانی نیز برای پیش بینی نتیجه جنگ های خود به ساریانا مراجعه می‌کرده است.در این مکان به تازگی مسجدی نیز ساخته شده است.

  • قلعه غار نیمارا

یکی دیگر از جاذبه های مارماریس که از نظر تاریخی قدمتی بسیار دارد، غار باستانی نیمارا است. بر اساس بررسی و مطالعه‌ی باستان شناسان در مورد این مکان، گفته می‌شود این غار مکانی آیینی در سده نخست میلادی بوده است و اهالی باستانی این شهر، الهه لتو مادر آپولو را در آن می‌پرستیدند.

قلعه و موزه مارماریس - الی گشت

از دیگر مکان های تفریحی و جاذبه های مارماریس که می‌توان به آن اشاره کرد؛

  • پارک دولفین مارماریس
  • ساحل ایچملر
  • دالیان
  • اقامتگاه اشرافی ساحلی تورونج
  • تفرجگاه ایچملر
  • جیپ سافاری مارماریس
  • دهکده تورگوت
  •  بهترین و معروف ترین جاذبه های تفریحی مارماریس کدام هستند؟

پارک آبی آتلانتیس مارماریس، غواصی اسکوبا، جیپ سافاری و اقامتگاه ساحلی تورونج به عنوان بهترین جاهای دیدنی مارماریس شناخته می‌شود.

  • کدام‌یک از جاذبه های مارماریس جنبه تاریخی دارد؟

قلعه تاریخی و موزه مارماریس، منطقه دالیان و آرامگاه‌های صخره‌ای ساریان از مهم‌ترین جاذبه های مارماریس می‌باشند که جنبه تاریخی نیز دارند.

  •  مارماریس چه تفریحات آبی دارد؟

علاوه بر پارک های آبی بزرگ و معروف موجود در مارماریس؛ جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و موج‌سواری نیز از مهم‌ترین تفریحات آبی آن به شمار می‌رود

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان مارماریس تابستان1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت