تور ارزان کوش آداسی

تور کوش آداسی

 

شروع سفری متفاوت به کشور ترکیه؛ اما چرا متفاوت؟

دیدن عضوی از لیست عجایب هفتگانه جهان (معبد آرتمیس) تنها یکی از دلایل رزرو این تور توسط گردشگران است. کوش آداسی ترکیه معروف به بندر کشتی کروز است و جولان کشتی‌های لوکس و تفریحی کروز در این شهر ساحلی ترکیه باعث شده تا گردشگران بسیاری سالانه به این شهر زیبا سفر کنند.

تفریحات ساحلی مهیج، دریا، آفتاب، تماشای پرندگان قوش از نزدیک، طبیعت بکر، کشتی‌های کروز و سواحل کریستالی تنها بخشی از جذابیت‌های پیش‌رو مسافرین تور ترکیه کوش آداسی است.

گردشگران ایرانی باید بدانند که این تور فقط 6 یا 7 روزه برگذار می‌شود و ایرانیان نمی‌توانند بیشتر و یا حتی کمتر از این مدت در آنجا بمانند؛ دلیل این موضوع این است که تمامی پروازهای ایرانی و خارجی به مقصد کوش آداسی ترکیه تنها یک بار در هفته برگذار می‌شود.

راهنمای اخذ ویزا برای تور کوش آداسی

طبق توافقی که در سالیان گذشته بین ایران و کشور ترکیه انجام شده است شهروندان ایرانی برای سفر به شهرهای ترکیه مانند کوش آداسی نیازی به گرفتن ویزا یا روادید ندارند و بدون داشتن ویزا تا 90 روز و فقط با داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار می‌توانند به کوش آداسی سفر کنند و از دیدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر لذت ببرید.

یکی از دلایلی که ایرانیان بسیاری علاقه دارند به کوش آداسی سفر کنند راحتی سفر به دلیل عدم نیاز به داشتن ویزاست.

کوش آداسی شهر متفاوت از ترکیه می‌باشد! می‌پرسید چرا متفاوت؟ این شهر علاوه بر سواحل کریستالی، مراکز خرید مدرن،و تفریحات آبی دارای مناطق مهم تاریخی نیز مانند معبد آرتمیس و غار اصحاب کهف می‌باشد. (یکی از عجایب هفتگانه

بهترین جاهای دیدنی کوش آداسی

کوش آداسی جاهای دیدنی بسیاری دارد که هرکدام تاریخچه جالبی پشت  خود دارند. اما برخی از آن‌ها در میان گردشگران محبوب‌تر هستند:

  • جزیره کبوتر: جزیره کبوتر جزیره کوچکی می‌باشد که با مسیر 350 متری به کوش آداسی وصل شده است. این جزیره درواقع قلعه‌ای است که قدمت آن به قرن 13 میلادی باز می‌گردد. هرچند بعد از مدتی تبدیل به پناهگاه دزدان دریای شد اما امروزه با احداث کافه در قلعه، لذت نوشیدن یک قهوه ترک با منظره دلنشین، لذت دیدن غروب آفتاب را دوچندان می‌کند.
  • دیدیما: دیدیما در میان مردم کوش آداسی از ارزش بالایی برخوردار است. دیدیما در گذشته مرکز مذهبی دوران هلنیستی بوده و به عنوان دومین مکان مذهبی بزرگ و تاریخی جهان شناخته می‌شود. دیدیما 122 ستون به همراه معابد مختلف دارد که در فاصله 72 کیلومتری از شهر کوش آداسی واقع شده است.
  • کرازلی: کرازلی تفریحگاه دیدنی و پرطرفدار این شهر است. در واقع کرازلی نام روستایی است که کوچه‌های پر پیچ و خم داشته و روستا توسط باغ‌ها و تاکستان‌ها محاصره شده است و فضای دلنشینی دارد. اگر قصد دارید در سفر به کوش آداسی از روستای کرازلی بازدید کنید پیشنهاد می‌شود روز شنبه هر هفته به بازدید از روستا بروید چرا که شنبه‌ها مردم روستا میوه‌ها و محصولات ارگانیک خود را برای فروش عرضه می‌کنند.

دانستنی‌های سفر به کوش آداسی و قوانین ترکیه

گردشگران هم می‌توانند به صورت هوایی و هم به صورت زمینی به کوش آداسی سفر کنند. ایرانیان می‌توانند بدون ویزا و با در دست داشتن پارسپورت به ترکیه سفر کنند، اما همواره دقت کنید که مهر ورود به ترکیه بر روی پاسپورت اعمال شود زیرا در هر صورت حتی سهل‌انگاری بازرس، اگر مهر ورود اعمال نشود از دید قانون شما به صورت غیرمجاز وارد خاک ترکیه شده ‌اید.

  • یکی از قوانین جالبی که در ترکیه وجود دارد، رایگان نبودن سرویس‌های بهداشتی است. گردشگران و حتی مردم بومی می‌بایست در صورت استفاده از سرویس بهداشتی عمومی مبلغ نیم لیر را پرداخت کنند و همچنین، صاحب سرویس بهداشتی هم می‌بایست به دولت مالیات پرداخت کند.
  • هیچوقت با کسی در سطح شهر بحث نکنید یا کاری انجام ندهید که توسط پلیس بازداشت شوید اما در صورتیکه این اتفاق افتاد از پلیس بخواهید به استناد به ماده 36 کنوانیسون وین ناظر بر امور کنسولی، شما را به سفارت یا کنسولگری معرفی کنند.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان کوش آداسی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت