تور ارزان کیش_بهترین قیمت

تور کیش

کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است. همه ساله تورهای بسیار زیادی از شهرهای مختلف به سمت کیش برگزار می‌شود. تور ارزان کیش در واقع توری است که تمامی هزینه‌های آن کم است، از بلیط هواپیما گرفته تا اقامتگاه و هزینه‌های خورد و خوراک همگی کمتر از سایر تورهای کیش است. در این نوع تور بستری مهیا شده است تا گردشگران بتوانند با هر هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اند به این جزیره زیبا سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی آن لذت ببرند. در ارزانترین تور کیش، اغلب از پروازهای چارتری، لحظه آخری و هتل‌های گارانتی شده استفاده می‌شود. تور ارزان کیش در تمامی فصل‌ها برگزار می‌شود اما در برخی از ماه‌های سال تعداد تورهای ارزان کیش بیشتر است.

معرفی تفریحات کیش و جاذبه های آن

کیش جاذبه‌های گردشکری بسیار متنوعی دارد و تمامی افراد با هرسلیقه‌ای که دارند می‌توانند از جزیره کیش لذت ببرند.
• تفریحات آبی: کیش ساحل بسیار زیبایی دارد. به همین دلیل تمامی قسمت‌های جزیره می‌توانید کلوپ‌هایی پیدا کنید که تفریحات آبی همچون شاتل و بانانا، فلای بورد، غواصی، چتربازی و … ارائه می‌دهند. این تفریحات بسیار هیجان‌انگیز هستند.
• پارک دلفین‌ها: این پارک مساحتی معادل ۱۷۰ هکتار دارد و انواع ماهی، شیر دریایی، نهنگ و … در آن نگهداری می‌شود. تماشای این پارک برای کودکان بسیار لذت‌بخش است.
• شهر باستانی حریره: قدمت این شهر به ۸۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. این شهر در گذشته بسیار پر رونق بوده است و جمعیت زیادی در آن زندگی می‌کردند. در حال حاضر خرابه‌هایی از آن وجود دارد که تماشای آن خالی از لطف نیست.
• کشتی یونانی: یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی کیش، کشتی یونانی است که در ساحل جزیره خودنمایی می‌کند. این کشتی در سال‌های بسیار دور به دلایل نامعلومی به گل نشسته است و متعلق به یونان است.
• شهر زیرزمینی کاریز: ایرانیان یکی از پیشگامان ساخت کاریز و قنات در دنیا بوده‌اند. این کاریز نمونه‌ای از هنر و علم ایرانیان در گذشته است. این شهر تاریخی ۴۵ متر ارتفاع دارد و کاریز آن در نهایت به شهر تاریخی حریره می‌ریزد.
• درخت سبز: یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های دیدنی کیش، درخت سبز است. این درخت در شمال جزیره و دره پرتغالی‌ها قرار گرفته است. قدمت این درخت که به درخت انجیر معابد یا درخت لور نیز شهرت دارد به حدود 600 سال پیش بازمی‎‌گردد. این درخت همچنان شاداب و سرزنده است و ظاهر بسیار منحصربفردی دارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان کیش_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت