تور اروپا نوروز1403

تور اروپا

شرایط اخذ ویزا در تور اروپا نوروز 1403؛ ویزای خود را به پارساگشت بسپارید!

تاریخچه سفری، تمکن مالی و گردش حساب از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزا در تورهای نوروز 1403 می‌باشد. ایده‌آل ترین مبلغ تمکن مالی دریافت ویزا چیزی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان می‌باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ، ایده‌آل‌ترین مبلغ تمکن مالی است و ممکن است شما بتوانید با کمتر از این مقدار اعلام شده نیز بتوانید موفق به اخذ ویزا شوید. گردش حساب ویزای شینگن نیز باید برای 3 ماه آخر حساب متقاضیان باشد. منظور از گردش حساب مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات اهمیت دارد. هرچه تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای شینگن خواهید داشت. تاریخچه سفری نیز به کشور اولی که وارد آن می‌شوید بستگی دارد. به طور مثال اگر ورود شما فرانسه باشد، حتما باید در تاریخچه سفری خود ویزای شینگن داشته باشید. و یا در صورتی که ورود شما به ایتالیا باشد، لزومی به ارائه ویزای شینگن نیست و تاریخچه سفری کشورهای آسیایی نیز کفایت می‌کند.

در صورتی که تمکن مالی و گردش حساب شما مورد تائید سفارت کشور مقصد باشد ولی تاریخچه سفری قدرتمندی ندارید، می‌توانید از اعتبار آژانس هواپیمایی  پارساگشت در نزد سفارت‌خانه کشور مقصد برای اخذ ویزا استفاده کنید.

 

این شهر‌ها را در تور‌های اروپائی نوروز و تابستان 1403 از دست ندهید!

1. پاریس، فرانسه

غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می‌توان آن را دید و لمس کرد، دلایلی است که شما را مجذوب پاریس می‌کند. پس از سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان بدهید. بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست است. در این بازه زمانی، شاهد بهترین آب و هوا خواهید بود!

2. فلورانس، ایتالیا

جاذبه‌های تفریحی عالی‌ای را می‌توانید در ایتالیا پیدا کنید اما، فلورانس شهری است که واقعا نمی‌توانید به دیدار آن نروید. هنر و تاریخ، جذابیت‌های شگفت انگیز، تورهای مواد غذایی و کلاس‌های پخت و پز غذاهای خوشمزه، شما را به فلورانس می‌کشاند! از ماه مه تا اکتبر زمان دارید از آب و هوای دلپذیر فلورانس لذت ببرید.

3. آمستردام، هلند

پایتخت هلند در طول سال همواره دیدنی است. یک مرکز شهر فوق العاده به همراه کافه‌ها، رستوران‌ها، موزه‌های جالب و پارک‌های تفریحی فوق العاده که لذت پیاده روی و دوچرخه سواری را به شما هدیه می‌کند. در بازه زمانی ژوئن تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر نکنید. در این ماه‌ها، اوج شلوغی توریست‌ها از سراسر جهان می‌باشد.

4. بارسلون، اسپانیا

شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماری‌های تاریخی و هنر دوستان. پایتخت اسپانیا پر بازدیدترین شهر این کشور است. در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه خواهید شد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره‌های آن لذت ببرید.

تور‌های ترکیبی اروپا، بهترین گزینه برای گردشگران حرفه‌ای

تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می‌شود. به این دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید.

در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. همچنین به جای یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید می‌کنید که این خود فرصت خوبی است.

تور لحظه آخری اروپا، به هیچ عنوان!

تور لحظه آخری به این معناست که شما امروز و یا فردا آماده حرکت باشید. در صورتی که از قبل ویزا گرفته باشید، این کار شدنی است. اما اگر ویزا نداشته باشید، حداکثر 1 ماه برای زمان وقت سفارت و 1 ماه را برای صدور جواب ویزای خود در نظر بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تفاوتی بین هزینه‌های تور‌های لحظه آخری اروپا و تور های معمولی اروپا وجود ندارد.

خدمات تور اروپا نوروز 1403

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات رایج تورهای اروپا در نوروز 1403 می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی این خدمات متفاوت باشد:

  • اخذ ویزای توریستی شینگن
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر بین شهری
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30,000 یورو و منطبق با مدت زمان اقامت

هم چنین بعضی از تورها خدماتی اضافه مانند راهنمای محلی، پرداخت عوارض خروج از کشور و غیره به مسافران می‌دهند.

کدام مقاصد برای تور اروپا نوروز 1403 ارزان‌تر هستند؟پاسخ

تور نوروز اروپا در کل نسبت به سایر تورهای نوروزی قیمت بالاتری دارد. در میان کشورهای اروپایی فرانسه و سوئیس مقاصدی گران قیمت‌تر برای تور اروپا نوروز 1403 محسوب می‌شوند اما کشورهایی چون اسپانیا، ایتالیا، قبرس، ترکیه و یونان مقاصد ارزان‌تری برای تور نوروزی اروپا هستند.

 

بهترین زمان خرید تور اروپا نوروز 

یکی از سوالات پر تکرار شما عزیزان زمان تهیه و خرید تورو اروپا در نوروز است. همان طور که بیان شد، شما عزیزان پیش از این که بخواهید تورهای نوروزی را تهیه کنید، باید دو ماه قبل از آن نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید. سپس، پس از دریافت ویزا، نسبت به خرید تور اقدام کنید. در واقع، مناسب ترین زمان برای تهیه این تورها، بستگی به مقصد شما عزیزان دارد. به طور مثال: اگر که شما می خواهید که به کشور فرانسه بروید، باید حداقل 30 تا 45 روز قبل از سفر، اقدامات خرید تور را انجام دهید. همچنین، اگر می خواهید که به کشور ایتالیا سفر کنید، باید حداقل 30 روز قبل از سفر، نسبت به خرید تور اقدام کنید.

آب و هوا اروپا در تعطیلات نوروزی چگونه است؟

همه ما پیش از این که بخواهیم به یک کشور و یا شهر سفر کنیم، اطلاعاتی را در رابطه با آب و هوای آن مکان به دست می آوریم. زیرا، طبق آب و هوای آن مکان تجهیزات لازم اعم از پتو، لباس و… را جمع آوری می کنیم. بنابراین، اگر که تصمیم دارید در نوروز به اروپا سفر کنید، بهتر است که ابتدا با آن و هوای آن آشنا شوید. لازم به ذکر است تا بدانید که آب و هوای اروپا در نوروز، نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. لذا، شما عزیزان می توانید طبق نیاز خود و تعداد روزهایی که در آنجا هستید، هم لباس های گرم و هم لباس های تابستانی خود را به همراه داشته باشید.

مدارک ویزا کشورها

شما مسافران ایرانی برای سفر به کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و دیگر کشورهایی که در حوزه شینگن قرار دارند باید ویزای شینگن دریافت نمایید و همان طور که شنیده اید پروسه اخذ این نوع ویزا در سال های اخیر کمی دشوار شده است. اگر قصد سفر به کشورهای حوزه شینگن را دارید بهترین گزینه شرکت در تورهای گروهی اروپا است زیرا دریافت ویزا بسیار راحت تر است. از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن می توان به پاسپورت معتبر 6 ماه و کپی از تمامی برگ های آن، شناسنامه و کارت ملی افراد درخواست کننده ویزا، سه قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و تمام رخ از فرد، رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد و برگه تایید رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ارائه دعوت نامه، اسناد ملکی و مدارک شغلی و… اشاره کرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور اروپا نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت