تور استانبول | قیمت و جزئیات کامل تورهای لحظه آخری

استانبول

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای کشور ترکیه است که تقریبا در تمامی روزهای سال مملو از توریست‌های خارجی است که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر عازم شهر استانبول شده‌اند، استانبول در واقع یک بندر بزرگ است و کشتی‌های تفریحی و تجاری بسیاری به صورت روزانه از سواحل این شهر زیبا و همیشه بیدار عبور می‌کنند.
معروف ترین شهر کشور ترکیه در بین گردشگران ایرانی هم است و اغلب ایرانی‌ها برای خرید و تفریح به شهر استانبول سفر می‌کنند.
البته در سال‌های اخیر بسیاری از هموطنان هم به این شهر مهاجرت کرده‌اند و در حال حاضر ایرانی‌ها زیادی ساکن شهر پر رمز و راز استانبول هستند. وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید بزرگ از جمله دلایل اصلی سفر به استانبول برای گردشگران ایرانی محسوب می‌شود.
سفر به شهر استانبول - به این 9 دلیل هر چه زودتر به استانبول سفر کنید!
تور استانبول | قیمت و جزئیات کامل تورهای لحظه آخری

 استانبول

در مجاورت ساحل بسفر واقع شده است، بناهای تاریخی بسیاری هم در این شهر وجود دارد و بسیاری از گردشگران برای تماشای معماری شگفت انگیز بناهای تاریخی مشهور این شهر به استانبول سفر می‌کنند.
استانبول بدون تردید مدرن ترین شهر کشور ترکیه است و به‌همین‌دلیل هزینه گشت‌و‌گذار در این شهر اندکی نسبت به شهرهای دیگر کشور ترکیه متفاوت است. برای سفر به این شهر   تور استانبول را به صورت چند روزه و یا هفتگی تهیه کنید و سپس با خانواده و یا دوستان برای گشت‌وگذار در این شهر شگفت انگیز عازم آن شوید.
لذت خوردن کباب ترکی در کنار تنگه بسفر و سفر با کشتی به جزایر هفت گانه استانبول قطعا جز خاطرات فراموش نشدنی شما در زمان سفر به این شهر خواهد بود.
شهر استانبول در حال حاضر سه فرودگاه بین المللی دارد و مسافرانی ایرانی به راحتی با هواپیما و یا به صورت زمینی با اتوبوس می‌توانند خود را به این شهر ساحلی در کشور ترکیه برسانند.

راهنمای سفر با تور استانبول از تهران و یا سایر شهرستان‌ها

درصورتی‌که در شهر تهران یا سایر شهرهای کشور ایران زندگی می‌کنید و قصد دارید با تور به استانبول سفر کنید چند گزینه پیش رو دارید.
گزینه اول این است که شما به گوگل مراجعه کنید و با سرچ عبارت «خرید تور استانبول» از میان سایت‌های مختلفی که در صفحات مختلف گوگل مشاهده می‌کنید یکی را انتخاب کرده، وارد آن شوید و تور استانبول از تهران را خریداری کنید.

اگر این کار را انجام دهید به‌احتمال زیاد ساعت‌ها از وقت خودتان را باید صرف جستجو برای پیدا کردن توری کنید که با نیازها و علایق شما سازگار است خود کنید
 اگر هم به دنبال تور استانبول ارزان باشید باید همین مدت زمان را صرف جستجو در سایت‌های مختلف کنید.
اما درصورتی‌که می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و از میان آژانس‌های معتبر گردشگری تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید می‌توانید به سایت پارساگشت مراجعه کنید .

بهترین زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول چه موقع است؟

زمان برای رزرو تور ترکیه استانبول در فصل بهار و پاییز است. در این ۲ فصل دمای هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. و این موضوع باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی و بدون تحمل گرمای سرمای زیاد در سطح شهر رفت‌وآمد کنید و از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دیدن کنید .

از طرفی شهر استانبول در فصل بهار و فصل پاییز نسبت ‌به فصول دیگر سال بسیار خلوت است و تعداد گردشگران ورودی این شهر بسیار کم می‌شود.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور استانبول | قیمت و جزئیات کامل تورهای لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت