تور استانبول نوروز1403

تور استانبول

جشنواره نوروزی استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نورزو، فستیوال‌ها و جشنواره‌های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می‌شود که از می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فستیوال کتاب فروشان استانبول

فستیوال بیبلیوپول هر ساله در فصل بهار و در ماه مارس، 40 کتاب فروش از سراسر استانبول در ایستگاه مترو حیدرپاشا دور هم جمع میشوند و در فضایی صمیمی کتاب‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگاه قرار می‌دهند.

فستیوال بین‌المللی رقص

بعد از ایام تعطیلات و از 28 مارچ تا 2 آپریل در استانبول برگزار شده و در این جشن شرکت‌کنندگانی از سراسر دنیا برای یادگیری رقص به این شهر سفر خواهند کرد.

نمایشگاه بین المللی کتاب CNR

همه ساله در منطقه یشیل‌کوی استانبول برگزار شده و 350 ناشر از 20 کشور دنیا کتاب‌های خود را برای فروش به این نمایشگاه می‌آورند.

فستیوال گل‌های لاله

گل لاله برای مردم ترکیه بسیار حائز اهمیت بوده و جزئی از فرهنگ این کشور به حساب می‌آید. با فرا رسیدن فصل بهار، فستیوال گل لاله در مشهور ترین پارک‌های استانبول برگزار می‌شود. در فستیوال لاله‌‌های استانبول، میلیاردها گل لاله از 120 نوع مختلف وجود داشته و بازدید از آن رایگان می باشد. در خلال جشنواره گل های لاله استانبول فعالیت‌های فرهنگ و هنری بسیاری از جمله مسابقه عکاسی از گل های لاله برگزار و به برنده‌های این مسابقات جایزه اهدا می شود.

خرید از استانبول در فصل بهار

سعی کنید روزهای ابتدایی فروردین ماه را برای خرید از فروشگاه‌های استانبول انتاب نکنید. زیرا در این زمان فروشگاه‌ها، اجناس و پوشاک مناسب فصل خود را عرضه کرده و آن‌ها را با قیمت‌های بالایی برای به فروش می‌رسانند. همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجناس در عید امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. اما اگر خوب بگردید می‌توانید اجناسی با قیمت پایین پیدا کنید.

اقامت در تور استانبول نوروز 1403

در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما افزایش می‌یابد و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. البته نباید غافل باشید که ممکن است هزینه جابجایی شما از هتل‌های اطراف شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان باشد! اما خوب است بدانید که، هتل‌های 3 ستاره از نظر هزینه، هتل‌های 4 ستاره از نظر هزینه و کیفیت و هتل‌های 5 ستاره از نظر کیفیت برای انتخاب بهترین گزینه‌ها هستند.

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی استانبول

به‌صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی استانبول، 3 شب می‌باشد. چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب به‌صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است.

به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی استانبول

در مورد به‌صرفه‌ترین محل اقامت، همه چیز به تعداد نفرات شما بستگی دارد. در صورتی که بیشتر از 4 نفر هستید، به‌صرفه‌ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان‌ها می‌باشد. اما اگر کمتر از این تعداد هستید، همان اقامت در هتل برای شما به صرفه خواهد بود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور استانبول نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت