تور استانبول پاییز 1402

تور استانبول پاییز 1402

تور استانبول

تعطیلات آخر هفته شده است و دوست دارید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید؟ به احتمال زیاد اولین گزینه ای که به ذهنتان خطور می‌کند کشور ترکیه و شهر استانبول است. شهری تاریخی و زیبایی که گردشگران مختلفی در سرتاسر دنیا آرزوی دیدن آن را دارند.

اما قبل از آنکه بخواهید به این شهر زیبا سفر کنید لازم است اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های این شهر،‌ نحوه سفر کردن به آن، قیمت تور و بهترین زمان خرید تور به این شهر به دست آورید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید اطلاعات کاملی درباره شهر استانبول و نحوه سفر به آن با بلیط استانبول یا از طریق روش‌های دیگر به دست آورید و سفر آگاهانه ای به این شهر داشته باشید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور استانبول مانند همه تورهای گردشگری، تحت تأثیر قیمت بلیط هواپیما و هتلی است که در برنامه سفر آن تور گنجانده شده‌است. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تور استانبول تأثیر گذار می‌گذارد آژانس گردشگری عرضه کننده تور است. مثلاً ممکن است در یک روز خاص، دو تور استانبول که ممکن است بلیط هواپیما و هتل آن‌ها یکسان باشد، به دلیل آنکه توسط دو آژانس گردشگری مختلف عرضه می‌شوند قیمت متفاوتی داشته باشند.برای تهیه تور استانبول با بهترین نرخ با پارساگشت در ارتباط باشید.

البته این عامل ممکن است تأثیر زیادی بر روی قیمت تورها نداشته باشد و تفاوت قیمتی که ایجاد می‌کند اندک باشد. عامل دیگری که بر روی قیمت نهایی تورهای گردشگری تأثیر گذار است، زمان است.

به‌طورکلی مقاصد گردشگری در زمان‌های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن زمان بیشتر از همیشه است و اصطلاحاً به آن “Hish season” می‌گویند. از طرفی، در بعضی از اوقات سال تقاضای زیادی برای سفر کردن به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران در کم ترین میزان خود قرار می‌گیرند و اصطلاحاً به این زمان‌ها “Low season” می‌گویند. شهر استانبول نیز از این قاعده استثنا نیست. اگر بخواهید تور خود را در فصلی از سال خریداری کنید که میزان تقاضا برای سفر به شهر استانبول کم شده‌است، می‌توانید هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید.

از طرفی اگر در زمان‌هایی از سال قصد خرید تور استانبول ترکیه را داشته باشید که میزان تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است، مبلغ بیشتری را باید پرداخت کنید. بنابراین این موضوع که شما در چه فصلی از سال، قصد خرید تور ترکیه استانبول را داشته دارید بر روی قیمت نهایی این تور تأثیر گذار است .

تور استانبول از تهران

همه ساله عده زیادی از تهران راهی استانبول می‌شوند و تعطیلات نوروز یا تعطیلات تابستانی خود را در استانبول می‌گذرانند. مسافران استانبول از شهرهای دیگری چون اصفهان و شیراز نیز به دنبال تور هستند، اما تعداد مسافران تور استانبول از تهران بسیار بیشتر است. تورهای استانبول از تهران تجربه سفری باکیفیت را تضمین می‌کنند و اقامتی راحت، راهنمایان متخصص و برنامه‌ریزی دقیق را برای شما فراهم می‌کنند. این تور ترکیبی عالی از اکتشاف، آرامش، و تجربیات فرهنگی است. برای این که بتوانید یک تور استانبول از تهران با قیمت و کیفیت مناسب پیدا کنید، 

تور ارزان استانبول

یک تور استانبول ارزان به شما کمک می‌کند ترکیبی از شرق و غرب را در پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه پیدا کنید. تور ارزان استانبول، با طراحی دقیق این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید بهترین‌های استانبول را با بودجه پایین، تجربه کنید. قیمت تور استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از خدماتی که در تور ارائه می‌شود گرفته تا زمانی از سال که تور را رزرو می‌کنید. به عنوان مثال هتل و بلیط هواپیمایی که در تور گنجانده شده تاثیر اصلی را بر قیمت آن دارد. اما هتل‌های استانبول اکثرا کیفیت مناسبی دارند و چه با ارزانترین تور استانبول همراه شوید و چه تورهای لوکس را انتخاب کنید، قطعا اوقات خوشی را در استانبول خواهید گذراند. پس هم اکنون تور استانبول خود را با قیمت مناسب رزرو کنید و سفری فراموش‌نشدنی را در این مقصد فریبنده آغاز کنید.

راهنمای سفر با تور استانبول از تهران و یا سایر شهرستان‌ها

درصورتی‌که در شهر تهران یا سایر شهرهای کشور ایران زندگی می‌کنید و قصد دارید با تور به استانبول سفر کنید چند گزینه پیش رو دارید.
گزینه اول این است که شما به گوگل مراجعه کنید و با سرچ عبارت «خرید تور استانبول» از میان سایت‌های مختلفی که در صفحات مختلف گوگل مشاهده می‌کنید یکی را انتخاب کرده، وارد آن شوید و تور استانبول از تهران را خریداری کنید. اگر این کار را انجام دهید به‌احتمال زیاد ساعت‌ها از وقت خودتان را باید صرف جستجو برای پیدا کردن توری کنید که با نیازها و علایق شما سازگار است خود کنید. اگر هم به دنبال تور استانبول ارزان باشید باید همین مدت زمان را صرف جستجو در سایت‌های مختلف کنید. اما درصورتی‌که می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و از میان آژانس‌های معتبر گردشگری تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

شرایط خرید تور استانبول در های سیزن

پروازهای استانبول در های سیزن

تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دوران های سیزن برای خرید بلیط تور استانبول است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به افرادی پیشنهاد می‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌کنند. در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی محسوب می‌شود و گرانی این فصل به همین دلیل است. نوروز آب و هوای استانبول مطلوب می‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌کند. در دیگر ماه‌های بهار ممکن است باران‌های شدید و مداوم را در استانبول شاهد باشیم که ممکن است تور ترکیه استانبول شما را تحت تاثیر قرار دهد.

در های سیزن بهتر است بلیط‌تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیط تور استانبول در های سیزن از حدود 5/3 میلیون تومان به بالا برآورد می‌شود.

هتل‌های استانبول در های سیزن

برای رزرو تور استانبول در این ایام باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در این ایام تقریبا دو برابر می‌شود. هتل‌های استانبول به صورت کلی کیفیت مطلوبی ندارند و هرچه بیشتر به میدان تکسیم نزدیک باشند بدون توجه به کیفیت قیمت‌شان افزایش می‌یابد.

نزدیک بودن به میدان تکسیم مزیت محسوب می‌شود چون از هزینه حمل و نقل شما کاسته می‌شود.

نقشه مراکز دیدنی و تفریحی استانبول

بنابراین اگر می‌خواهید در های سیزن توراستانبول خریداری کنید ما هتل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل‌های سه ستاره استانبول اکثرا کیفیت نامطلوبی دارند و ما با این پیش فرض که شما برای گردش و استراحت قصد خرید تور استانبول را دارید، هتل‌های چهار ستاره به بالا را پیشنهاد می‌دهیم، زیرا هتل‌های سه ستاره واقعا کیفیت خوبی ندارند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور استانبول پاییز 1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت