تور استانبول کریسمس 2024

تور استانبول

آژانس مجری تور ژانویه استانبول 2024 (جشن سال نو میلادی) 🎄

برای ششمین سال پیاپی به عنوان یکی از مجریان اصلی تور استانبول در ایران با بالاترین درصد رضایت مسافرین، مشغول به فعالیت می باشد. فارا گشت دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری، برای اجرای این تور نیز، می باشد.

در این صفحه شما کامل ترین اطلاعات درباره رزرو تور با هواپیما، لیست قیمت و هزینه و تخفیف تورهای فوق العاده استانبول ویژه کریسمس و ژانویه را خواهی داشت. به همراه سوالات متداول مسافران.

تور استانبول کریسمس 2023 حدوداً 3 برابر هزینه بیشتری نسبت به تورهای عادی این شهر دارد. به همین دلیل تور مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب نمی‌شود. این تور بیشتر برای افرادی مناسب است که حاضرند بابت شرکت در جشن‌ها و تفریحات هزینه خوبی بپردازند؛ اما باز هم می‌توان تور استانبول ویژه کریسمس را با قیمت کمتری رزرو کرد! جدا از موضوع قیمت، اگر دیر بجنبید اکثر هتل‌های خوب استانبول را از دست می‌دهید.
زیرا مسافران زیادی از کشورهای مختلف برای استفاده از آفر مراکز تجاری به استانبول می‌آیند. به همین دلیل شاید مجبور به اقامت در مناطق پایین‌شهر استانبول شوید. با اطلاع از جزئیات تور استانبول برای کریسمس علاوه بر رفع این چالش‌ها می‌توانید با هزینه‌ای معقول‌تر این تور را رزرو کرده و از برنامه‌ریزی‌های آن باخبر شوید.

– آیا در تور کریسمس امسال استانبول، برنامه و جشن سال نو میلادی هم برگزار می کنید؟

معمولا در استانبول هنگام سال نو میلادی همانند نوروز برنامه های جشن متنوعی اجرا می شود. بنابراین برنامه های جشن سال نو میلادی 2024 به زودی به اطلاع شما خواهد رسید.

2- آیا برای ورود به کشور ترکیه نیاز به اخذ ویزا در ایران هست؟

در حال حاضر (سال 1402) خیر. نیازی به اخذ ویزا نداری. فقط مدنظرت باشد که پاسپورت یا گذرنامه شما باید حداقل 6 الی 7 ماه از روز ورود به ترکیه اعتبار داشته باشد.

3- من که ساکن شهری به جز تهران هستم چطور می توانم تور ژانویه استانبول پارساگشت را رزرو کنم؟

شما هم همانند سایر مشتریان دائمی ما که در شهرهای مختلف زندگی می کنند و چندین سال است که فقط با فارا گشت سفر می روند، به صورت تلفنی با کارشناسان می توانی تماس بگیری. با یکی از مشاوران رزرو تور خارجی ما تلفنی مشورت می کنی و بعد از توافق بر سر هزینه و قیمت تور، از مدارک مورد نیاز (اعم از اسامی دقیق و پاسپورت ها) عکس گرفته، سپس توسط واتس اپ یا تلگرام برای ما می فرستی.

در صورت مورد تایید بودن مدارک به شما شماره کارت بانکی آژانس به اسم آقای سیامک ندیمی ارائه می شود و بعد از واریز کردن وجه، مدارک سفر (بلیط و واچر هتل) آماده می شود و از همان طریق به دست شما می رسد و آماده می شوی برای سفری خوش.

4- کجا می توانم در استانبول خرید مناسبی داشته باشم؟

اگر قصد خرید از برندهای معروف و شناخته شده داری پیشنهاد می کنم که به مراکز خرید اطراف میدان تقسیم استانبول بروی. اما اگر می خواهی خریدی ارزان داشته باشی به بازارهای سمت منطقه آکسارای مراجعه کن. البته حتما مواظب کیف پولت باش و ترجیحا در ساعات شلوغ و پر رفت و آمد در منطقه آکسارای تردد داشته باش تا امنیت مناسب تری داشته باشی.

5- ساعت تحویل اتاق هتل و یا تخلیه آن توسط مسافر چه زمان هایی است؟

یکی از مهمترین ترین قوانینی که همه مسافران باید بدانند این است که در تمام هتل های دنیا و ایران سر ساعت مشخصی اتاق را تحویل می گیری و سر ساعت مشخصی هم باید اتاق را تحویل دهی. هتل های استانبول نیز از این قانون طبعیت می کنند، ساعت ورود به اتاق در حوالی 14.00 و تخلیه اتاق توسط مسافر، حوالی ساعت 12.00 خواهد بود. مگر این که مشکلی پیش آمده باشند.

6- فاصله تهران تا استانبول (ترکیه) چقدر است؟

طول مدت پرواز تهران تا استانبول حدودا 3:00 ساعت می باشد. این عدد در پروازهای مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت، ممکن است کمی تغییر داشته باشد.

در ایام کریسمس، داخل استانبول چه اتفاقاتی می‌افتد؟

درصد کمی از افراد بومی شهر استانبول مسیحی هستند. به همین دلیل نمی‌توان گفت در تمامی مناطق استانبول جشن و پایکوبی برگزار می‌شود. همچنین هیاهو در شهر چندان زیاد نیست؛ اما در بسیاری از خیابان‌ها مخصوصاً در خیابان استقلال شاهد چراغانی زیبای ساختمان‌ها و درختان کاج تزئین شده در فضاهای عمومی و مراکز تجاری خواهید بود. در برخی از فروشگاه‌ها نیز موسیقی‌های شب کریسمس برای جذب مشتریان خارجی و مسیحی پخش می‌شود.

اگر دوست دارید در مراسم عشای ربانی یا مراسم کریسمس شرکت کنید می‌توانید به کلیساهای تاریخی استانبول بروید. بسیاری از هتل‌های بزرگ نیز وعده‌های غذایی مخصوص کریسمس را به‌صورت بوفه ارائه می‌دهند.

 

خدمات تور کریسمس استانبول

مسافرانی که نسبت به رزرو تور کریسمس استانبول اقدام کردند از خدمات زیر بهره‌مند می‌شوند.

  • پرواز رفت‌وبرگشت
  • بیمه مسافرتی سامان
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی‌زبان
  • هر سه روز اقامت، یک گشت شهری رایگان با ناهار
  • گشت‌های شهری آپشنال با هزینه جداگانه مخصوص کریسمس

2. از کدام شهرها تور استانبول کریسمس 2023 برگزار می‌شود؟

از شهرهای اصفهان، شیراز، تبریز، تهران و مشهد پرواز به سمت استانبول جهت برگزاری تور استانبول کریسمس 2023 وجود دارد.

3. مدارک موردنیاز برای رزرو تور استانبول ویژه کریسمس چیست؟

داشتن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار برای رزرو تور استانبول ویژه کریسمس کافی است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور استانبول کریسمس 2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت