تور ایتالیا ژانویه 2024

8 نکته و 8 سوال که برای خرید تور ایتالیا لازم است بدانید

پرطرفدارین تور اروپائی در بین ایرانیان، تور ایتالیا است. اکثر متقاضیان ایرانی بخاطر داشتن یک تاریخچه سفری مناسب اقدام به خرید تور ایتالیا می‌کنند. تور ایتالیا برای شهر‌های رم، میلان، ونیز، فلورانس و به صورت ترکیبی با شهر‌های دیگر کشور‌ها برگزار می‌شود. بیشترین زمان درخواست برای تور ایتالیا در عید نوروز و تابستان می‌باشد. مهم‌ترین دغدغه مسافران ایتالیا، اخذ ویزای این کشور است. ما در هلدینگ پارساگشت، این مشکل را تا حد بالای رفع کرده‌ایم!

1. شرایط ویزای ایتالیا، راحت‌ترین ویزای شینگن

برای دریافت ویزای ایتالیا، فقط نیاز به گردش حساب بالا و تمکن مالی حدودا 400 میلیون تومان دارید. با این مدارک نیازی به ارائه دعوت‌نامه برای گرفتن ویزای ایتالیا نیست. ویزای ایتالیا مصاحبه ندارد و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به دفتر کارگزاری CKGS مراجعه کنید. 21 روز کاری بعد از مراجعه به کارگزاری، جواب ویزا برای شما ارسال می‌شود. سعی در ارائه مدارک جعلی برای گرفتن ویزای ایتالیا نداشته باشید، چرا که تمامی مدارک ویزای ایتالیا با دقت بالا بررسی می‌شود. ویزای ایتالیا را با تضمین پرداخت هزینه ویزالند دریافت کنید.

2. بهترین زمان سفر به ایتالیا، بهار و پائیز

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا، بهار (آوریل تا ژوئن) و یا پائیز (سپتامبر و اکتبر) می‌باشد. در این دو بازه زمانی، آب و هوای دلپذیر و درجه حرارت متوسط پذیرای شما در ایتالیا خواهند بود. همچنین، به دلیل اینکه در این بازه زمانی توریست کمتری به ایتالیا سفر می‌کند، هزینه زیادی پرداخت نمی‌کنید و سفر شما به صرفه خواهد بود.

بهترین زمان برای گشت و گذار در ایتالیا، معمولا آوریل و مه (غیر از هفته عید پاک) و در اواسط سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر است. این بازه‌ها، لذت بخش‌ترین آب و هوا را برای شما آماده کرده است!

بهترین زمان برای خرید در سراسر ایتالیا، حراجی‌های زمستان و تابستان است. حراج‌های زمستانی در هفته اول ژانویه و پس از سال نو میلادی آغاز می‌شود و تا زمانی که اجناس به پایان برسد ادامه دارد (که معمولا تا اواسط فوریه ادامه دارد). فروش ویژه تابستان در ماه‌های ژوئیه و اوت (آگوست) شروع می‌شود. تخفیفات فروش تابستانی معمولا ببین 30 تا 50 درصد می‌باشد اما در انتهای این جشنواره، به 70 درصد و یا بالاتر هم می‌رسد. برای خرید لباس و لوازم مورد نیازتان می‌توانید تور میلان را رزرو کنید؛ زیرا این شهر بهترین مقصد برای خرید لباس‌های مد روز در ایتالیا است

3. اطلاعات ضمانت‌نامه تور ایتالیا

مبلغ ضمانت بازگشت از ایتالیا، بسته به شرایط مسافر از سوی آژانس‌های مسافرتی اعلام می‌شود. این ضمانت‌نامه از مبلغ 400 میلیون تومان شروع شده و با توجه به شرایط مسافر، تا 1 میلیارد تومان نیز می‌رسد. ضمانت بازگشت از سفر، به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک رمز دار در وجه آژانس مسافرتی صادر می‌شود و تاریخ پرداخت آن، باید برای 2 روز پس از برگشت ایتالیا باشد.

4. خدمات تور ایتالیا

  • ویزای ایتالیا
  • گشت شهری
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • رزرو هتل 4 ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی با پوشش 30 هزار یورو و منطبق با مدت اقامت در ایتالیا

5. کیفیت قابل قبول هتل‌ها در تور ایتالیا

معمولا کیفیت غذا و نظافت هتل‌های ایتالیا در سطح قابل قبولی می‌باشد. در بیشتر شهرهای ایتالیا، هتل‌های مرکز شهر کیفیت بهتر و به طبع قیمت بالاتری دارند. به طور مثال در صورت رزرو تور رم با اقامت در هتل‌های مرکز شهر هزینه‌های اقامت شما افزایش می‌یابد. در برخی از شهرهای ایتالیا هم مانند ونیز، برای اقامت راحت‌تر باید به سراغ هتل‌های ساحلی بروید.

بهترین و باورنکردنی‌ترین خدمات هتل را، هتل های 5 ستاره ایتالیا دارند که برای هر شب اقامت باید هزینه سرسام آوری را پرداخت کنید. تقریبا شبی 600 تا 750 یورو می‌باشد!

 فاصله هوایی بین ایران و ایتالیا چند ساعت است؟

در صورتی که با پرواز مستقیم به سمت ایتالیا سفر کنید، 5 ساعت در راه هستید و اگر مدت زمان سفر با پرواز‌های غیر مستقیم به توقف هواپیما بستگی دارد.در پرواز‌های غیر مستقیم، شما ایرلاین هر کشوری را که انتخاب کنید، ابتدا در پایتخت آن کشور توقف می‌کند و سپس به سمت ایتالیا حرکت می‌کند.

 برای تور ایتالیا پرواز مستقیم بگیریم و یا غیر مستقیم؟

گاهی اوقات پرواز غیر مستقیم به ایتالیا، ارزان‌تر از پرواز مستقیم است. اما این پرواز‌ها معمولا دارای توقف‌های دو ساعته، سه ساعته و یا بیشتر هستند. اگر عجله ای در رسیدن به ایتالیا ندارید، پرواز‌های غیر مستقیم را بخرید اما اگر زمان رسیدن به ایتالیا برای شما اهمیت دارد، پرواز مستقیم را تهیه کنید. در حال حاضر هواپیماهای شرکت‌های ایران ایر و ماهان به سمت ایتالیا پرواز مستقیم دارند و شرکت‌های ترکیش، امارات، لوفت‌هانزا و غیره پرواز غیر مستقیم به سمت ایتالیا دارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ایتالیا ژانویه 2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت