تور باتومی نوروز1403

تور باتومی

سفری به یادماندنی به یک شهر ساحلی اروپایی را با تور باتومی تجربه کنید؛ تور باتومی مخصوص کسانی است که می‌خواهند هیجان، زیبایی و شگفتی را باهم در یک سفر ارزان تجربه کنند. این شهر در عین دارا بودن جاذبه‌های گردشگری همچون پارک آبی ساحلی، باغ گیاه شناسی منحصر به فرد و شبگردی‌های لذت بخش، شهری ارزان بوده که برای هر گردشگر علاقمند به سفر خارجی، می‌تواند لحظاتی تکرارنشدنی را رقم بزند. بهترین زمان سفر به این شهر که دارای لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان است، فصل بهار و اوایل تابستان است. از دیگر نکات مثبتی که در مورد این تور وجود دارد می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که شما گردشگران عزیز لحظه آخر می‌توانید تنها با داشتن 7 ماه اعتبار پاسپورت به این شهر بندری سفر کنید؛ چرا که برای سفر به گرجستان، نیازی به اخذ ویزای این کشور نیست و به همین دلیل تور این شهر اروپایی یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری سالیان اخیر هموطنان عزیزمان شده است.

چرا به باتومی سفر کنیم؟

  • برای دیدن شهر از چشم انداز کم نظیر چرخ و فلک پاناروما باتومی
  • تجربه هیجان انگیز پاراشوتینگ و رفتینگ در باتومی
  • برای تجربه تله کابین سواری و دیدن منظره شهر باتومی
  • تجربه غواصی در باتومی
  • دوچرخه سواری در بلوار باتومی
  • در دریاچه نوریگلی قایق سواری کردن
  • بازدید از سواحل زیبای دریای سیاه
  • رستوران های محلی باتومی

 

چرا تور باتومی لحظه آخر؟!

ما در لحظه آخر با فراهم آوردن امکان مقایسه قیمت میان تورهای باتومی آژانس‌های مختلف، تلاش خود را به کار گرفته است تا مناسب‌ترین تورهای چارتری و لحظه آخری تور باتومی را خدمت علاقمندان به این کشور اروپایی ارائه دهد و در هر چه بیشتر خاطره انگیزتر شدن سفر شما، نقش مهمی را ایفا کند. از جمله خدمات آژانس‌ پارساگشت می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • مناسب‌ترین قیمت رزرو تور باتومی
  • انتخاب بهترین هتل جهت اقامت
  • گشت شهری رایگان حتی روی تور
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مشاوره رایگان

آیا برای سفر به باتومی ویزا لازم است؟

از جمله دلایل مهمی که تور شهر باتومی را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی میان ایرانیان بنامیم، این است که خوشبختانه طبق توافقی که در سال 2016 میان مسئولان کشور ما و مسئولان کشور گرجستان صورت گرفته، گردشگران ایرانی‌ که قصد سفر توریستی به این شهر ساحلی اروپایی را دارند، می‌توانند بدون نیاز به اخذ روادید یا همان ویزای گرجستان، سفری کم‌نظیر، جذاب و در عین حال ارزان را به همراه خانواده و دوستان خود تجربه کنند.

نکته مهمی که شما گردشگران عزیز این تور محبوب اروپایی باید به آن توجه داشته باشید این است که برای سفر به باتومی نیاز است که پاسپورت شما حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد و نکته دیگر اینکه گردشگران ایرانی تنها به مدت 45 روز می‌توانند بدون ویزا در خاک شهرهای گرجستان اقامت داشته باشند. سواحل جذاب، طبیعت بکر و دیدنی، ارزان بودن تورها در عین اروپایی بودن آن، همه و همه از جمله دلایلی است که تور باتومی را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ما ایرانیان بدل کرده است.

ویزا تور باتومی

تور گرجستان باتومی

اغلب گردشگران گرجستان، دو شهر باتومی و تفلیس را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. تلفیق سواحل زیبای باتومی در کنار آسمان خراش‌های جذاب آن، هر گردشگری را ترغیب می‌کند که برای یک بار هم که شده تور گرجستان باتومی را تجربه کند. مجسمه علی و نینو، پارک‌های آبی بی‌نظیر و هتل‌های لوکس باتومی، تنها قسمت کوچکی از جذابیت‌هایی است که مسافران تور باتومی گرجستان، با آن روبرو می‌شوند. اگر قصد سفر با تور گرجستان را دارید و قصد دارید تا با ایرلاین‌هایی بغیر از قشم ایر، زاگرس، وارش و آسمان به باتومی سفر کنید. ابتدا باید با یک پرواز به تفلیس بروید و سپس از آنجا با یک سفر زمینی 4 – 5 ساعته خود را به باتومی و سواحل زیبای آن برسانید.

 

انواع تور باتومی

تور باتومی از تورهای بسیار متنوع است. انواع تور باتومی مانند تورهای ماه عسل، ماجراجویانه (adventure)، طبیعت گردی، کمپینگ و چند روزه هستند که می‌توانید هر کدام از آنها را متناسب با سلیقه و هدفتان از سفر به باتومی انتخاب کنید. البته تمامی انواع تورهای باتومی بستگی به فصل و ماهی دارد که در آن قصد سفر کرده‌اید.

قیمت تور باتومی

قیمت تور باتومی تحت تاثیر عوامل مختلف است. پس بد نیست بدانیم که چه چیزهایی در تعیین قیمت تور باتومی موثر است. طول مدت تور باتومی ، محل اقامت شما در باتومی (نوع هتل شما در باتومی)، خدمات جانبی تور باتومی (راهنما و تور لیدر، تغذیه، سیم کارت، گشت شهری و …)، جا به جایی درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، بازدید و ورودیه ها (مثل موزه ها و …) و وسیله سفر (زمینی، هوایی) در تعیین قیمت تور باتومی موثر هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور باتومی نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت