تور بالی تابستان1403

تور بالی

تعطیلات بهار، پیشنهاد ویژه‌ی سفر به بالی در این فصل

هرچند که فصل بهار بهترین زمان برای سفر به بالی نیست! اما تعطیلات متعدد در ایران باعث افزایش تقاضای سفر به این شهر می‌شود. همه‌ی ماه‌های بهار حداقل یک تعطیلات دارند و این تعطیلات فرصت خوبیست که علی رغم شرایط آب‌وهوایی نامساعد بالی به این شهر سفر کنید. حتی می‌توانید برای آسایش خاطرتان بهترین زمان رزرو تور بالی بهار 1403 را از نظر آب و هوا و هزینه‌ی سفرتان در هر ماه را از قبل بررسی کنید. بدین صورت سفر شما کاملا بی‌نقص خواهد بود. در ادامه به بررسی شرایط آب و هوایی بالی در هر یک از ماه‌های بهار پرداخته‌ایم.

ثبات شرایط آب و هوایی بالی در کدام ماه بیشتر است؟

شرایط آب و هوای بالی تا اواسط اردیبهشت هنوز برای سفر مناسب است. در واقع با رزرو تور بالی نوروز می‌توانید از تمامی تفریحات، حتی سرگرمی‌های ساحلی هم استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که رزرو تور بالی در فروردین و خصوصا نوروز هزینه‌ی زیادی را در بین ماه‌های بهار روی دست شما می‌گذارد. با آغاز اردیبهشت آب‌وهوای بالی بارانی شده و دمای هوا نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل در صورت رزرو تور بالی اردیبهشت یا تور بالی خرداد باید در چمدان‌هایتان لباس‌های خنک و یک چتر را قرار دهید. البته شرایط آب‌وهوایی نامساعد و کاهش تقاضا برای رزرو تور بالی بهار، به معنای پایین آمدن خرج‌ومخارج سفر نیست.

لوکس‌ترین هتل‌های بالی در کدام منطقه قرار دارند؟

بهترین هتل های بالی در دو منطقه‌ی کوتا و اوبود قرار دارند. کوتا مانند پوکت، یک منطقه‌ی ساحلی است که با رزرو هتل در این منطقه امکان استفاده  انواع تفریحات ساحلی برایتان فراهم می‌شود. در اوبود نیز هتل‌ها در منطقه‌ی جنگلی شهر قرار دارند. به همین دلیل کلاس‌ها و فستیوال‌های یوگا در این منطقه برگزار می‌شود. البته برای انتخاب منطقه‌ی اقامت، بهتر است تعداد روزهای سفرتان را مشخص کنید؛ زیرا شانس اقامت در هر دو منطقه‌ی اوبود و کوتا برایتان وجود دارد.

خدمات تور بالی بهار شامل چه مواردی می‌شود؟
در طول سفرتان به بالی، خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

رزرو هتل
بلیط رفت و برگشت پرواز
بیمه نامه مسافرتی
اخذ ویزای اندونزی

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور بالی تابستان1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت