تور بالی- قیمت روز بهترین تورهای بالی

تور بالی

منتظر ایرلاین‌های ایرانی نباشید

در حال حاضر پروازهای تور بالی 1402 با ایرلاین‌های قطر، امارات و ترکیش انجام می‌شود. پرواز ایرلاین‌های قطری در دوحه، اماراتی در دبی و ترکیش در استانبول توقف دارند. متأسفانه فعلاً پرواز ایرانی به سمت بالی یا مالزی وجود ندارد. اما ممکن است در آینده‌ای نه چندان نزدیک، چند پرواز ایرانی به مقصد بالی برگزار شود که احتمالا قیمت بسیار کمتری خواهند داشت.

آیا تور لحظه آخری بالی برگزار می‌شود؟

با توجه‌ به طولانی بودن زمان اخذ ویزای اندونزی (حداقل 20 روز) و پرواز غیرمستقیم به این کشور از ایران، امکان برگزاری تور لحظه آخری بالی وجود ندارد. در برخی از سایت‌ها به پروازهای لحظه آخری بالی اشاره شده است. متأسفانه این اطلاعات اشتباه بوده و به‌هیچ‌عنوان تور لحظه اخری بالی برگزار نمی‌شود.

آیا تور لحظه آخری بالی برگزار می‌شود؟

با توجه‌ به طولانی بودن زمان اخذ ویزای اندونزی (حداقل 20 روز) و پرواز غیرمستقیم به این کشور از ایران، امکان برگزاری تور لحظه آخری بالی وجود ندارد. در برخی از سایت‌ها به پروازهای لحظه آخری بالی اشاره شده است. متأسفانه این اطلاعات اشتباه بوده و به‌هیچ‌عنوان تور لحظه اخری بالی برگزار نمی‌شود.

واحد پول اندونزی + بودجه پیشنهادی جهت سفر

واحد پول بالی روپیه اندونزی است اما شما می‌توانید دلار و یورو به همراه خود داشته باشید. این واحدهای پولی به‌سادگی در بالی به روپیه تبدیل می‌شوند.

سعی کنید حداقل 2000 دلار با خود به بالی ببرید. البته خرج خوردوخوراک و خرید در بالی زیاد بالا نیست اما به‌هرحال جزیره لوکسی به‌حساب می‌آید. به همین دلیل هرچقدر پول بیشتری به همراه خود داشته باشید، بهتر است.

به‌صورت کلی میانگین هزینه روزانه در بالی برای یک نفر 62 دلار است. هرچقدر که نفرات و تعداد روزها بیشتر شود، به نسبت هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در چه فصلی به جزیره بالی سفر کنیم؟

  • بهار: اوایل فصل هوای جزیره کمی بارانی است اما از اردبیهشت هوای گرم و مطبوع بالی آغاز می‌شود. راستی خیلی از فستیوال‌های جذاب و رنگی در همین فصل برگزار می‌شوند.
  • تابستان: در این فصل هوا معمولا گرم و خشک است. اگر دنبال تفریحات آبی هستید بهترین زمان سفر به بالی تابستان است.
  • پاییز: در پاییز دمای هوا کمی پایین‌تر می‌آید. اگر به قصد شنا و تفریحات آبی به بالی می‌روید باید بدانید که در بیشتر روزهای پاییز، دریا مواج و طوفانی است. اما در عوض این فصل فستیوال‌های جذاب گاوبازی و جشن‌های متنوعی دارد.
  • زمستان: اگر از اسم زمستان انتظار برف و یخبندان دارید باید بگوئیم که جزیره بالی از این خبرها نیست! در این فصل رطوبت بالاست، طوفان و رعد و برق می‌آید و آب دریا بسیار مواج است.

ویزا بالی اندونزی

در سال‌های گذشته می‌توانستید بعد از رسیدن به مقصد، ویزای فرودگاهی اندونزی را دریافت کنید. اما متاسفانه چند سالی است که این ویزا برای ایرانیان صادر نمی‌شود. به همین دلیل باید قبل از انجام مراحل سفر، به سفارت اندونزی در تهران مراجعه کنید و درخواست ویزای توریستی بدهید. صدور این ویزا حدود ۷ تا ۱۰ روز زمان می‌برد و تا ۳ ماه پس از صدور اعتبار دارد.

 

هزینه سفر به بالی اندونزی

با تعریف‌های لوکس و خوش آب‌ورنگ بالی، بیشتر مردم تصور می‌کنند هزینه آن نجومی است و همان‌جا قید سفر را می‌زنند. اما بگذارید این تصور را به چالش بکشم و بگویم سفر به بالی با کمی پس‌انداز کاملا شدنی است. بیایید نگاهی به هزینه‌های اولیه بیاندازیم:

  • ویزا: اولین مرحله گرفتن ویزا است. با فرض اینکه پاسپورتتان آماده باشد، برای گرفتن ویزای توریستی عادی باید حدود ۷۰ دلار هزینه کنید.
  • بلیط: بلیط تهران تا بالی با توجه به زمان سفر، نوع ایرلاین، فرودگاه مقصد اول و…متفاوت است. اما به‌طور میانگین پرواز رفت و برگشت تا بالی برای هر نفر از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود.
  • هتل: هزینه‌ای که برای هتل می‌کنید کاملا به خودتان بستگی دارد. هتل‌های پنج ستاره و لوکس از شبی ۱ میلیون تومان شروع می‌شوند و حتی تا ۳۰ میلیون ادامه پیدا می‌کنند. اما در عین حال می‌توانید یک اقامتگاه ساده را برای استراحت با شبی ۲۰۰ هزار تومان رزرو کنید.
  • حمل و نقل: خوشبختانه در بالی روش‌های مختلفی از موتور و تاکسی تا اتوبوس و مترو وجود دارد. با یک بلیط ۳۵۰۰ روپیه حمل و نقل عمومی می‌توانید به آسانی هزینه رفت و آمدتان را کنترل کنید.
  • تفریحات و ورودی: لذت بردن از ساحل و جنگل و آتشفشان و زیبایی‌های جزیره بالی نیاز به هزینه ندارد. اما اگر دوست دارید تفریحاتی مثل جت اسکی و قایق‌سواری را امتحان کنید باید حدود ۲۰۰ هزار روپیه بپردازید. غواصی و بانجی جامپینگ در بالی ۱ میلیون روپیه هزینه دارد و تجربه کوهنوری با یک هزینه ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزار روپیه‌ای توسط شرکت‌ها ارائه می‌شود.
  • خورد و خوراک: برای هزینه غذا اصلا جای نگرانی وجود ندارد. جزیره بالی در عین لوکس بودن، فرهنگ بومی و غذاهای محلی را حفظ کرده است. با تهیه غذاهای بومی هم می‌توانید تجربه مزه کردن طعم سنتی را داشته باشید و هم در هزینه‌ها صرفه جویی کنید. یک پرس غذای سنتی حدود ۱۰هزار روپیه است و یک پرس غذا در رستوران ۲۵ هزار روپیه قیمت دارد.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور بالی- قیمت روز بهترین تورهای بالی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت