تور بالی پرواز سلام ایر

تور بالی

دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟

تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و بعضی دیگر ۲ توقف دارند. پروازهای دارای ۱ توقف، گران‌تر از پروازها با ۲ توقف هستند. علت عمده اختلاف قیمت تور بالی از این موضوع ناشی می‌شود.

برگزار نشدن تور بالی با پرواز ماهان

هیچ ایرلاین ایرانی در مسیر تهران – اندونزی فعالیت نمی‌کند. به همین دلیل نرخ پروازهای تور بالی زیاد است. ایرلاین‌های ترکیش، سلام ایر، امارات و قطر در این مسیر پرواز دارند. سلام ایر ارزان‌ترین پروازها را ارائه می‌دهد. پروازهای ترکیش در استانبول، سلام ایر در مسقط، امارات در دبی و قطر در دوحه یک توقف دارند. پروازهایی که از این شهرها مستقیم به بالی بروند شاید حدود ۲۰ میلیون گران‌تر از پروازهای دارای ۲ توقف باشند. پروازهای ۲ توقف، علاوه بر شهرهایی که گفتیم، در شهر جاکارتا نیز توقف دارند. سپس مسافران از جاکارتا با پروازهای داخلی به بالی می‌روند.

انتخاب بهترین منطقه بالی برای رزرو هتل

هر کدام از مناطق بالی، مخصوص سبک سفر متفاوتی هستند. برای طبیعت و جنگل گردی یا مدیتیشن منطقه «ابود»، برای حضور در تفریح‌های شبانه و ساحل‌های شلوغ منطقه «کوتا» و «سمینیاک» مناسب هستند. اما برای رفتن به ساحل‌های خلوت و کسب آرامش می‌توانید منطقه «نوسا دوا» را انتخاب کنید. نوسا دوا نسبت به سایر مناطق هتل‌های لوکس و گرا‌ن‌تری دارد.

رزرو هتل‌های ۴ و ۵ به صرفه‌تر از ۳ ستاره است

اغلب هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بالی نزدیک به ساحل هستند. گرچه در ظاهر،‌ قیمت تور بالی با رزرو هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بالاتر از هتل‌های ۳ ستاره تمام می‌شود و هتل‌های ۳ ستاره بالی نیز از کیفیت خوبی برخوردارند. اما مسئله پنهان، هزینه‌های رفت و آمد از هتل‌های ۳ ستاره تا مناطق گردشگری و ساحلی است. در واقع هتل‌های ۳ ستاره بالی از ساحل دور هستند. در نتیجه برای رفت و آمد به ساحل علاوه بر کرایه تاکسی، باید زمان‌تان را نیز هزینه کنید. اما در صورت رزرو هتل‌های نزدیک ساحل، در صورت نیاز به استراحت می‌توانید به هتل بروید و بدون اتلاف وقت به ساحل بازگردید.

اسیر غذاهای بی کیفیت هتل‌ها نشوید!

هتل‌های بالی اغلب غذاهای بی کیفیتی دارند. (البته ما امیدوارم در سفر با تور بالی، غذای رستوران محل اقامت‌ شما با ذائقه‌تان سازگار باشد.) به همین دلیل بهتر است برای صرف غذا به رستوران‌های معروف بالی بروید. برای شناخت رستوران‌های معروف و غذاهای بالی می‌توانید بلاگر‌های غذا در بالی را دنبال کنید. در ادامه آدرس صفحه اینستاگرام بلاگر‌های غذا در بالی را معرفی می‌کنیم:

  • meongculinary
  • balifoodblogger
  • eatbalieat
  • foodinframebali
  • madewedastra

ارائه گشت رایگان شهری با تور بالی

تور بالي را با گشت رایگان به شما هدیه می‌دهد. این گشت به صورت گروهی برگزار می‌شود. برنامه گشت را پس از رزرو تور می‌توانید از تور لیدر بپرسید. همچنین سایر گشت‌های آپشنال بالی را می‌توانید از تور لیدر خریداری کنید.

ارائه بیمه نامه مسافرتی برای تور بالی

در صورت رزرو تور بالی یک بیمه مسافرتی برای شما تهیه می‌شود. این بیمه، حداقلِ خدمات درمانی را پوشش می‌دهد. اما در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر می‌توانید با پرداخت هزینه، موارد تحت پوشش بیمه را افزایش دهید.

لیست خدمات  برای تور بالی

  • مشاوره رایگان: قبل از سفر می‌توانید تمام سوالات‌تان درباره تور بالی و سفر به این جزیره را از کارشناسان ما بپرسید.
  • بلیط هواپیما: تور جزیره بالی را با بلیط هواپیما قطر، امارات، ترکیش و سلام ایر با یک یا دو توقف برای شما رزرو می‌کنیم.
  • هتل با صبحانه: در هر کدام از مناطق بالی، هتل مورد نظر شما را رزرو می‌کنیم.
  • گشت رایگان جزیره: یک گشت رایگان جزیره به صورت گروهی برای مسافران تور بالی برگزار می‌شود.
  • تور لیدر فارسی زبان: در تمام گشت‌ها تور لیدر همراه شماست و می‌توانید از او راهنمایی‌ بگیرید.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور بالی پرواز سلام ایر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت