تور بانکوک وپاتایا_بهترین قیمت

تور بانکوک

پایتخت کشور تایلند و زیباترین شهر آن محسوب می شود که مقام پر بازدید ترین و پر گردشگر ترین شهر جهان را نیز دارد این شهر به داشتن هتل های بسیار مجلل مراکز ، خرید و ساختمان های عظیم و فرودگاهی مدرن همانند سایر کلان شهر های جهان افتخار میکند همچنین میتوان گفت این شهر ترکیبی از جلوه های غربی ، شرقی ، باستانی و مدرن را در بردارد ، بانكوك به معنی شهر فرشته هاست  و در سال 1782 به عنوان پایتخت منتخب شد ، اکنون پس از گذشت دو قرن به کلان شهر تبدیل شده است؛ جالب است بدانید که این شهر درحالی که کلان شهری مدرن و امروزی است ولی مردم آن همچنان در زندگی روزمره خود سنت و آداب و رسوم قدیمی خود را حفظ می کنند و این موضوع در معماری ، مذهب ، هنرهای سنتی و سایر جنبه های فرهنگی تور تایلند مشهود است.

 

جاذبه های توریستی شهر بانکوک

بانکوک تایلند از محبوب ترین شهرهای توریستی و از مقاصد توریستی است که هر ساله تعداد گردشگران زیادی به این شهر زیبا برای گذراندن اوقات شاد و دلنشینی انتخاب میکنند ، برای معرفی جاذبه های این شهر می توان با معبد وات وارون شروع کرد که می تواند مکانی عالی برای شروع بازدیدتان از بانكوك باشد این معبد به معنی معبد سپیده دم یکی از معابد بودایی که از زیباترین خاص ترین معابد در بانکوک تایلند محسوب می‌شود که در کرانه غربی رود چائو فرایا قرار گرفته است و از جذابیت های این معبد میتوان به طراحی زیبا‌، منظره فوق  العاده رودخانه و دورنمای شگفت آور آن اشاره کرد و از آنجایی که وات آرون رو به روی رود وا فو بنا شده است شما می‌ توانید پس از بازدید از معبد از زیبایی و آرامش دلنشین رودخانه نیز هنگام عبور از رودخانه استفاده کنید توسط قایق هایی که هر چند دقیه یک بار ازآنجا می گذرند .

مراکز خرید بانکوک

همچنین از دیگر جاذبه های بانکوک میتوان به پاسازهای معروف و مراکز خرید بسار بزرگ آن مانند  فروشگاه بزرگ MBK كه يكي از بزرگترين فروشگاههای بانكوک و آسيا محسوب میشود اشاره کرد ،  این فروشگاه دارای هشت طبقه فروشگاه و حدود دو هزار مغازه و رستوران اس که روزانه  تقریبا حدود صد هزار بازدید کننده دارد ، در این مرکز خرید هم محصولات معتبر و هم نامعتبر می‌فروشند ‌، پس نیاز است که ابتدا اطمینان حاصل کنید از محصولی که قصد خرید آن را دارید و دیگر مراکز خرید بانکوک که واقع در میدان سیام هستند شامل سيام ديسكاوری ، سيام سنتر ، سيام باراگون می شود که مهم ترین آن ها رابينسون ، سنترال ، ZEN  ، خيابان سيلوم و بازار شبانه محسوب می شود .

آشنایی با محله های معروف بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای توریستی کشور تایلند است که اولین مقصد مسافران برای سفر به این کشور محسوب می شود. این شهر پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است که همین موضوع سبب شده است که مسافران زیادی قصد سفر به این شهر را داشته باشید،

جاده خائوسان در بانکوک | khao san road

از دیگر محله های معروف بانکوک خیابان خائو سان در بانکوک است. جاده خائو سان که یکی از خیابانهای پر جنب و جوش، پر ازدحام و زیبای بانکوک می باشد، مملو است از غذا های لذیذ تایلندی و گردشگرانی مشتاق که از سرتاسر جهان به اینجا آمده اند. با قدم زدن در قلب شهر، می توانیم تمام چیزهایی را که در اینجا یافت می شود مشاهده کرده و به جاهایی بروید که پر از نوشیدنی های خوشمزه، چراغ های پر نور و فضای انرژی زا می باشد. اینجا تنها جایی است که می توان آمیخته‌ای از انواع ملیت ها و روش های زندگی متفاوت را یکجا دید؛ جایی که دانشجویان هیجان زده انگلیسی با مردم محلی می جوشند، در حالیکه در گوشه ای دیگر، کودکان خردسال مشغول بازی و خنده هستند. وقتی به جاده خاو سان می آیید، بهتر است ابتدا کمی به خود زمان داده و گوشه‌ای بنشینید و به تماشای مردم در این منطقه چندبخشی تایلند بپردازید.

در این خیابان شما شاهد انواع فروشگاه ها و ساختمان های تاریخی هستید، به طور مثال فروشگاه تانون خائو سان و برج اشباح از جمله مواردی هستند که می توانید در این منطقه شاهد آن ها باشید.

تایلند به طور عادی به خاطر موزه هایش معروف نیست، ولی گالری ملی بانکوک، در کنار جاده خائو سان، مرکز هنر و فرهنگ بانکوک به شمار می رود. این ساختمان تاریخی که از دوران مستعمره بودن تایلند باقی مانده، زمانی به عنوان مکانی برای اقامت خانواده سلطنتی پادشاه «راما» پنجم مورد استفاده قرار می گرفت.

منطقه سوخومویت در بانکوک | Sukhumvit

یکی از طولانی ترین خیابان های شهر بانکوک که محل رفت و آمد بسیاری از تایلندی و مسافرانی که به سمت این شهر سفر می کنند می باشد منطقه سوخومویت است که تقریبا حدود ۱۸ کیلومتر امتداد دارد. این خیابان یکی از محله های معروف بانکوک است که از آن به همه جای شهر تقریبا می توانید دسترسی داشته باشید. شما از این خیابان می توانید کافه ها و رستوران های متنوعی را امتحان کنید و در هتل هایی که در آن قرار دارد را برای اقامت انتخاب کنید. اگر اهل خرید هستید به مراکز خرید آن بروید و به گشت و گذار و خرید بپردازید، برای این که بتوانید به راحتی در خود منطقه بچرخید و این طرف و آن طرف بروید، پیشنهاد می کنیم که از قطار هوایی (BTS) استفاده کنید.

منطقه پرتونم در بانکوک | Pratunam

اگر بخواهیم یکی دیگر از محله های معروف بانکوک را معرفی کنیم، منطقه پرتونم است. این منطقه برای کسانی که اهل شب زنده داری هستند بسیار گزینه ی مناسبی محسوب می شود. این منطقه همیشه شلوغ و پر از رفت و آمد است. بازارهایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند ۲۴ ساعته باز هستند و این می تواند برای کسانی که اهل خرید هستند از بهترین گزینه های ممکن به شمار بیاید. لازم به ذکر است که در منطقه پرتونم بانکوک می توانید با قیمت ارزان اجناس مورد نظرتان را خریداری نمایید.

شهرپاتایا

پاتایا مقصدی ساحلی در تایلند

شهر پاتایا یکی از شهر های گردشگری و توریستی کشور تایلند است که به خاطر وجود مکان های تفریحی شبانه و محلات بسیار به شهرت جهانی رسیده است و هر ساله مسافران و توریست های زیادی را از تمام نقاط جهان به طرف خود جذب می کند. این شهر یک شهر ساحلی کوچک است که در ساحل شرقی خلیج کشور تایلند قرار گرفته است که در جنوب شرقی شهر بانکوک واقع شده است.

شهر پاتایا به سواحل زیبای شنی و سرگرمی های جذاب معروف است و افراد زیادی به خاطر این سواحل شنی و تفریحات به این شهر سفر می کنند. پاتایا به خاطر همسایه بودن با واکینگ استریت همیشه شلوغ است و جمعیت زیادی در آنجا رفت و آمد می کنند.

مردمان این شهر بودایی هستند و به معابد و راهبان احترام زیادی می گذارند و برای همین در این شهر معابد زیادی وجود دارد و مردمان آن بسیار مهمان پذیر و مهربان هستند و همیشه لبخند بر لبان آن ها جاری است و به نیکی با مسافران و توریست ها برخورد می کنند.

رستوران های پاتایا

در شهر پاتایا رستوران های زیادی وجود دارد که از مسافرین و توریست ها و جمعیت این شهر استقبال می کنند و انواع غذا های لذیذ در این رستوران ها پخته می شود. برای مثال رستوران خانه استیک رویال که برای افرادی که از خوردن این غذا لذت می برند بهترین گزینه است تا به این رستوران مراجعه کنند و از استیک های که از گوشت تازه استفاده شده است بخورند و لذت ببرند.

یکی دیگر از این رستوران ها رستوران مانترا است که در منطقه پاتایا شمالی قرار گرفته است که در این رستوران انواع غذا ها برای همه سلیقه ها پخته می شود و یکی از رستوران های درجه یک پاتایا می باشد.

مراکز خرید پاتایا

در شهر پاتایا مراکز خرید زیادی وجود دارد که مسافران و گردشگران را برای خرید از این مراکز وسوسه می کنند. برای رفتن به پاتایا باید ساک های خود را خالی ببرید چون در هنگام بازدید از این مراکز همه آن ها پر خواهد شد.

برای مثال می توان مرکز خرید بیگ سیتی لوتوس، رویال گاردن و سنترال فستیوال را نام برد که بزرگترین مرکز خرید مرکز خرید سنترال فستیوال است که با داشتن چندین طبقه و مکان های تفریحی و غذاخوری ها و سینما و انواع مغازه های و انواع جنس ها بزرگترین مرکز خرید پاتایا به حساب می آید که می توان با مراجعه کردن به این مرکز خرید هم برای کودکان خوب باشد و تفریح کنند و هم می توان با خانواده به سینما رفت و هم می توان در آنجا غذا خورد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور بانکوک وپاتایا_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت