تور برزیل – تور لحظه آخری برزیل

تور برزیل

دلایل زیادی برای سفر به برزیل با تور وجود دارد، اما مهمترین نکته‌ای که باعث می‌شود اغلب گردشگران برای سفر به این کشور خرید تور برزیل را انتخاب کنند بدون شک هزینه اقتصادی تور برزیل در مقایسه با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت جداگانه برای سفر به این کشور است. با خرید تور گردشگری برزیل می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری متنوع و فراوان این کشور پهناور همچون سواحل زیبا، جنگل‌های بارانی، کوهستان‌های بکر، رودخانه‌های پرآب و شهرهای تاریخی و فرهنگی برزیل با همراهی یک تور لیدر مجرب بازدید کنید. بازدید از شهرهای ریودوژانیرو پایتخت این کشور و شهر سائوپائولو یکی از بخش‌های جذاب تور مسافرتی برزیل است. بلیط هواپیما برزیل ، اقامت در بهترین هتل‌های 5 ستاره، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، وعده غذایی و ترانسفر فرودگاهی جز خدمات اصلی تور سفر به برزیل پارساگشت می‌باشد،

برزیل قطب گردشگری آمریکای جنوبی

برزیل یکی از ده کشور پهناور جهان است که در قاره آمریکای جنوبی واقع شده و یکی از قطب‌های‌ گردشگری این قاره محسوب می‌شود. شاید بسیاری از مردم به واسطه ورزش فوتبال و فوتبالیست‌های مشهور این کشور همچون پله نام برزیل را شنیده باشند، اما این کشور در بین علاقه مندان به سفر هم شهرت بسیار زیادی دارد و سواحل مشهور کشور برزیل در مجاورت اقیانوس آرام یکی از دلایل اصلی شهرت این کشور در جهان است. برزیل در رده پنجم فهرست بزرگترین کشورهای جهان به لحاظ وسعت قرار دارد، این کشور زمانی مستعمره پرتغال بوده و به همین دلیل اغلب مردم برزیل به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند.

برزیل خطوط ساحلی بسیار طولانی دارد، ریودوژانیرو پایتخت این کشور و شهر بزرگ سائوپائولو در مجاورت اقیانوس آرام واقع شده‌اند. بخش عظیمی از جنگل‌های مشهور آمازون هم در این کشور سرسبز و پهناور قرار دارد، برزیل جز پر جمعیت ترین کشورهای جهان هم است و در این رتبه بندی در رده ششم پرجمعیت ترین کشورهای جهان قرار دارد.

چرا باید تور سائوپالو برزیل را تجربه کنیم؟

تور سائوپالو برزیل در واقع یکی از شهرهای تور برزیل است که مسافران با خرید این تور ترکیبی فرصت بازدید از شهر سائوپالو را هم خواهند داشت. مسافران تور ترکیبی برزیل و آرژانتین سه روز از این سفر 13 روزه را در شهر سائوپالو اقامت دارند و از جمله مهمترین دلایل خرید تور سائوپالو می‌توان به طبیعت بکر و زیبای این شهر که شامل کوه‌ها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها و آبشارها اشاره کرد. در زمان سفر به این شهر با تور سائوپالو می‌توانید در فستیوال‌ها و کارناوال‌های شادی که در این شهر برگزار می‌شود هم شرکت کنید و با فرهنگ مردم برزیل از نزدیک آشنا شوید. خرید سوغاتی از بازارهای محلی و مراکز خرید بزرگ شهر سائوپالو یکی دیگر از بخش‌های جذاب تور مسافرتی سائوپالو برای توریست‌های خارجی است. سائوپالو یکی از شهرهای توریستی کشور برزیل است که در مجاورت اقیانوس آرام قرار دارد و یکی از تفریحات جذاب در زمان دیدن سائوپالو برای گردشگران خارجی رفتن به سواحل این شهر و استفاده از امکانات ساحلی و شنا در آب‌های اقیانوس است.

تور ریو دو ژانیرو برزیل، از زیباترین شهرهای برزیل

تور ریو دو ژانیرو برزیل یکی از بخش‌های پرطرفدار تور ترکیبی برزیل و آرژانتین است و مسافران تور ریو دو ژانیرو برزیل به مدت سه شب در یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره پایتخت کشور برزیل یعنی شهر ریو دو ژانیرو اقامت خواهند داشت تا در این مدت بتوانند جاذبه‌های این شهر دیدن کنند. تور ریو دو ژانیرو به صورت سه روزه برنامه ریزی شده و مسافران در این مدت از مجسمه مسیح، محله لاپا، ورزشگاه ماراکانا و سایر جاذبه‌های شهر ریو دو ژانیرو دیدن خواهند کرد. گشت شهری تور مسافرتی ریو دو ژانیرو با بهترین اتوبوس‌های توریستی برگزار می‌شود و یک تور لیدر فارسی زبان در این گشت مسافران را همراهی می‌کند تا گردشگران بتوانند سوالات احتمالی خود را از راهنمای تور خود بپرسند. دیدن ریو دو ژانیرو برای تمامی کسانی که به فرهنگ و تاریخ کشور برزیل علاقه دارند به شدت توصیه می‌شود، آنها در این سفر کوتاه به ریو دو ژانیرو این فرصت را دارند که از مناظر طبیعی پایتخت کشور برزیل هم دیدن کنند و برای تفریح به سواحل اقیانوس آرام در این شهر بزرگ و پرجمعیت بروند.

تور کمپوس دو جردان برزیل برای دیدن شهر سوییس برزیل

تور کمپوس دو جردان برزیل یکی از بخش‌های جذاب تور ترکیبی برزیل است که مسافران در این تور مهیج دو روز پایانی سفر خود را فرصت دارند تا شهر مینیاتوری برزیل که مرکز شکلات در این کشور است را به صورت کامل کشف کنند. بدون شک یکی از بخش‌های رویایی تور کمپوس دو جردان برزیل برای گردشگران زمانی است که با همراهی تور لیدر خود به کارخانه و موزه شکلات سازی مشهور این شهر می‌روند و از مراحل تولید شکلات با دانه‌های کشت شده در کشور برزیل بازدید می‌کنند. تماشای فرآیند تولید شکلات و خرید شکلات‌های برزیلی قطعا جز خاطرات زیبا و به یادماندنی تور کمپوس دو جردن برزیل برای مسافران است. دیدن کمپوس دو جردان از بالای قله ایتاپوا هم یکی از آیتم‌های جذاب تور کمپوس دو جردان محسوب می‎شود که گردشگران پس از بازدید از این قله بلند مرتبه با همراهی تور لیدر و سایر اعضای تور مسافرتی کمپوس دو جردان می‌توانند به هتل بروند و برای بازگشت به ایران طبق برنامه سفر خود آماده شوند.

چرا به کمپوس دو جردان برزیل ، شهر سوییس برزیل می‌گویند

این شهر مرکز شکلات در کشور برزیل است، کشت دانه شکلات در باغ‌ها و مزارع این شهر انجام می‌شود. معماری خاص این شهر باعث شده به کمپوس دو جردان شهر سوییس برزیل هم بگویند، خیابان‌ها و ساختمان‌های مسکونی این شهر به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به خانه‌ها و خیابان‌های کشور سوئیت دارد. تور کمپوس دو جردن شهر سوییس برزیل یکی از بخش‌های تور ترکیبی برزیل است و مسافران دو روز از سفر 12 روزه خود به کشور برزیل را در این شهر می‌گذرانند. برای کشف شهر سوییس برزیل می‌توانید با همراهی تور لیدر خود به کارخانه و موزه مشهور شکلات سازی این شهر بروید و از فروشگاه این کارخانه برای خود و عزیزانتان به عنوان سوغاتی شکلات‌های تازه و خوشمزه برزیلی را تهیه کنید. شاید مدت زمان تور شهر سوییس برزیل کوتاه باشد ولی مسافران با برنامه ریزی تورلیدر خود می‌توانند بسیاری از جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی این شهر را کشف کنند و با خاطره‌ای خوش از کشور برزیل راهی ایران شوند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور برزیل – تور لحظه آخری برزیل

هلدینگ گردشگری پارسا گشت