تور برزیل پرواز امارات

تور برزیل

نام رسمی کشور برزیل ، جمهوری فدراتیو برزیل است. کشور برزیل پنجمین کشور بزرگ جهان می باشد. این کشور به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی شناخته شده است، برازیلیا پایتخت این کشور زیباست و زبان رسمی مردم پرتغالی می باشد. این کشور که منطقه‌ی وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس دربر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره‌ی آمریکا است و به‌جز اکوادور و شیلی، با تمامی کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد. برزیل بعد از آمریکا ، از نظر تعداد فرودگاه در رتبه‌ دوم جهانی قرار دارد و اینکه برزیل ۴۷/۳ درصد خاک آمریکای جنوبی را دربر گرفته است.

نهمین اقتصاد بزرگ دنیا متلق به برزیل است و قدرت خرید در این کشور بسیار بالا است. یک سوم تولید ناخالص داخلی آمریکای لاتین متعلق به برزیل است.

فوتبال، محبوب‌ترین ورزش در برزیل به حساب می‌آید و به همین دلیل این کشور شهرت زیادی به‌خاطر فوتبالیست‌های مشهور خود دارد. علاوه بر این، جالب است بدانید که در پایان ماه فوریه (اسفند)، بزرگ‌ترین فستیوال جهان با بالا گرفتن تب مهمانی و هیجان در سرتاسر برزیل به‌راه می‌افتد. کارناوال ریو بزرگ‌ترین جشن این کشور به شمار می‌رود که مردم سراسر جهان را به سمت این شهر می‌کشاند.

ساعت رسمی برازیلیا، پایتخت برزیل، ۵ ساعت و نیم از تهران عقب‌تر است. برای سفر به کشور برزیل باید ویزای برزیل دریافت کنید. پیشنهاد می کنیم برای سفر به این کشور اقدام به دریافت تورهای گروهی نمایید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور برزیل پرواز امارات

هلدینگ گردشگری پارسا گشت