تور تایلند نوروز1403

تور تایلند

قیمت تور تایلند نوروز 1403 حدود 50 درصد نسبت به زمستان افزایش می‌یابد. در نتیجه با توجه به هزینه‌های بالای پکیج‌های این مقصد در زمستان باید آماده‌ی پرداخت مبلغ زیادی برای رزرو تور نوروزی باشید. اما با این وجود برای نوروز هم راه‌هایی برای رزرو تور تایلند با قیمت مناسب و ارزان‌تر وجود دارد. فقط باید از مواردی که در کاهش هزینه موثرند، مطلع باشید. مهم‌ترین موردی که باعث کاهش قیمت تور نوروزی تایلند می‌شود، نوع پروازهای این مسیر است.

آیا پروازهای نوروزی تایلند فقط با ماهان انجام می‌شوند؟

در ایام عید چند ایرلاین از جمله ماهان، ترکیش ایرلاینز و امارات ایرویز پروازهای تور تایلند نوروز 1403 را از تهران به بانکوک انجام می‌دهند. هواپیماهای ترکیش ایرلاینز (یا در برخی موارد پروازهای آنادولوجت) از تهران به مقصد بانکوک پرواز می‌کنند. هرچند که هزینه‌ی بلیط پروازهای ترکی بانکوک نسبتا ارزان است، اما به دلیل میزان توقف زیاد در استانبول انتخاب آن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. امارات ایرویز نیز با وجود هزینه‌ی بلیط زیاد، مدت توقف کمی در دبی دارد و سپس مستقیما شما را به بانکوک می‌رساند. در عوض می‌توانید با پرواز ماهان با کم‌ترین هزینه و بدون توقف از تهران به بانکوک برسید.

تور تایلند نوروز را می‌توان از شهر دیگری رزرو کرد؟

به دلیل پایین بودن قیمت پروازها از تهران نسبت به سایر شهرها، برگزاری تور تایلند نوروز 1403 فقط از این شهر ممکن است. البته می‌توانید تور تایلند از مشهد را نیز رزرو کنید، اما باید قیمت و مدت توقف‌ها را در طول مسیر در نظر بگیرید.

 

قطر ایرویز؛ پرواز به صرفه برای رسیدن به پوکت

مقصد پروازهای قطری با ماهان و امارات ایرویز متفاوت بوده و هواپیماهای این ایرلاین پس از توقفی کوتاه در دوحه، در فرودگاه پوکت می‌نشیند. اگر قصد رزرو تور تایلند نوروز 1403 را به مقصد پوکت یا دو شهر بانکوک پوکت را دارید، انتخاب این ایرلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا هزینه‌ی بلیط این ایرلاین تفاوت زیادی با پروازهای ماهان ندارد. با توجه به اختلاف قیمت کم آن با ماهان در نوروز را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تور تایلند نوروز 1403 فقط 8 روزه برگزار نمی‌شود

با توجه به اینکه امکان رزرو تور تایلند نوروز 1403 با ایرلاین‌های مختلف وجود دارد، دست شما برای انتخاب مدت اقامتتان باز است. مدت اقامت شما می‌تواند 8، 9 و 12 روز باشد. البته در صورتی که قصد اعمال تغییرات بیشتر را در مورد مدت زمان اقامتتان دارید امکان مشورت با کارشناسان تور نهال گشت برایتان فراهم است.

نمی‌توان تور لحظه آخری تایلند را در نوروز رزرو کرد؟

با توجه به قیمت‌های بالای پروازها و تکمیل شدن ظرفیت هتل‌ها در آستانه‌ی ایام عید، رزرو تور تایلند لحظه آخری در نوروز غیر ممکن است. پس اگر قصد رزرو تور تایلند ارزان در نوروز را دارید، باید چند هفته‌ای قبل از تاریخ سفرتان اقدام به خرید پکیج مسافرتی مدنظرتان کنید.

آفر تور تایلند نوروز 1403

آفر تور تایلند نوروز 1403 را شاید شنیده باشید ولی معنی دقیق آن را ندانید، این تور همان تورهای لحظه آخری و یا تورهای ارزان قیمت این مقصد است که در تمامی ایام سال به علاقه مندان توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود. از عوامل مهم عرضه تور لحظه آخری وجود چارتر در مسیر تور تایلند می باشد که این مسئله نیز رابطه مستقیم با میزان استقبال مخاطبان و توریست ها دارد. از این جهت تور لحظه آخری تایلند ویژه نوروز 1403 معمولا در اکثر ماه های آخر سال وجود دارد و نیز عرضه تور لحظه آخری در مسیرهای مختلف کاملا متفاوت برگزار میگردد و مهم است بدانید که  تورهای لحظه آخری معمولا در روزهای پایانی منتهی به برگزاری تور بیشتر ارائه میشوند.

مهم ترین شهر های تایلند در تور تایلند :

سرتاسر کشور تایلند برای گشت و گذار عالی است. در تور تایلند از تمامی وقت خود استفاده کنید تا این سرزمین را بگردید. اما مهم ترین شهرهای گردشگری تایلند عبارتند از :

  • بانکوک
  • پوکت
  • پاتایا
  • چیانگ رای
  • چیانگ مای
  • کرابی

نواحی نام برده شده بین گردشگران بین المللی از شهرت بسیاری برخوردا است. خاطرتان باشد در تور تایلند تا آنجا که می توانید از فرصت بهره کافی ببرید. سعی کنید از زمانی در اختیار شماست به نحو احسن استفاده ببرید.

آب و هوای تایلند در تور تایلند

دانستن شرایط آب و هوایی مقصد برای هر گردشگری اهمیت دارد. تور تایلند نیز از این قاعدع مستثنی نیست. سرزمین تایلند به دلیل نزدیک بودن به خط استوا ، آب و هوایی گرمسیری دارد. در طول سال ، آب و هوای گرم و مرطوب حاکم است. تفاوت دمایی آنچنانی در این سرزمین روی نمی دهد.

پوکت به عنوان جزئی از سرزمین تایلند دو فصل دارد؛

  • فصل خشک
  • فصل بارانی
  •  

بهترین جاذبه های گردشگری تایلند | ستاره

جزایر فی فی تایلند

جزایر فی فی تایلند بین جزیره پوکت و غرب تنگه مالاکا قرار دارد. بزرگترین جزیره در بین جزایر فی فی جزیره «کو فی فی دون» است. این جزیره به دلیل مناظر زیبا و خیره کننده خود معروف شده و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. سواحل جزیره و آب های زلال آن تحت حفاظت پارک ملی است. در حال حاضر، امکانات تفریحی آبی جزیره کو فی فی مثل غواصی سطحی و غواصی اسکوبا این جزیره را تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کرده است. 

 

کارهایی که باید در جزیره فی فی انجام دهید

یکی از بهترین نقاط گردشگری جهان بودن، باعث شده که فی فی فعالیت های بسیاری برای گردشگران داشته باشد معمولا مردم تور جزیره فی فی را با امکانات کامل آن رزرو می کنند که این تورها از تورهای یک روزه به جاذبه های مهم کو فی فی دون تا تورهای ۳ یا ۴ روزه که در آن ها بازدید از همه جاذبه های فی فی گنجانده شده متغیر می باشد. تفریحات دیگری که جزیره فی فی دارد شامل کشتی سواری، شیرجه از روی صخره ها، صخره نوردی و ماهی گیری می باشد. ماجراجویی های عجیب و غریب در کوه ها و صخره های این جزیره و هیجان آن می تواند میزان آدرنالین خون شما را به حد انفجار برساند. خلیج مایا مهمترین جاذبه جزیره فی فی است که در فیلم های زیادی نمایش داده شده و یکی از زیباترین مناظر طبیعی جزیره را دارد، اگر به جاههای ناشناخته و مسیرهای دشوار این جزیره سفر می کنیم پاداش تجربه تماشای منحصربفردترین مناظر جهان در انتظار شما خواهد بود. شرق تونسای بهترین محل برای پیدا کردن رستوران های خوشمزه است و فراموش نکنید که از دهکده جزیره فی فی هم دیدن کنید.

غذاهای فی فی

لذت بردن از غذاهای فی فی یکی از بهترین تجربه های این سفر است. مهمترین غذای این منطقه غذاهای دریایی است که موجودات دریایی را در طول روز صید می کنند و به دلخواه شما هر کدام را بریتان پخت می کنند، به غیر از رستوران های دریایی، مکان های دیگری هم برای ارائه غذاهای تایلندی و اروپایی وجود دارد. اما لذت واقعی طعم غذاهای فی فی وقتی است که گوشه و کنار این جزیره را بگردید و محل هایی را پیدا کنید که در آن غذاهای محلی فی فی سرو می شود.

چگونه به جزیره فی فی برویم؟

از شهرهای تایلند راههای زیادی برای رسیدن به فی فی وجوو دارد. بهترین راه رسیدن به این جزیره، قایق کردن از پوکت یا کرابی است ، از پوکت تا فی فی با قایق تقزیبا دو ساعت طول می کشد و قایق ها روزانه در فواصل زمانی معینی به سمت این جزیره حرکت می کنند. از کرابی تا فی فی با قایق تقریبا یک ساعت و نیم طول می کشد که قایق های این مسیر هم در فواصل زمانی معینی به این جزیره می روند. فرودگاه پوکت برای رسیدن به جزایر کو فی فی از هواپیماهای آب نشین استفاده می کند.

بهترین زمان برای بازدید جزیره فی فی   

دمای هوا در فی فی در تمام فصول سال حدود ۲۴ تا ۳۲ درجه سیلسیوس است و فصل جهانگردی در آن از نوامبر تا مارس است چون در این ماهها دمای هوا ۲۸ درجه سیلسیوس است و وزش نسیم خنک در این جزیره هوای آن رامطبوع و لذتبخش می کند.

پوکت کجاست؟

سوال اولی که ذهن مسافران را درگیر می‌کند این است که پوکت کجاست؟ جزیره پوکت در جنوب غربی کشور تایلند و در فاصله حدوداً 863 کیلومتری جنوب بانکوک (پایتخت تایلند) واقع است و بسیاری از توریست‌ها معتقدند این شهر تمامی ویژگی‌های لازم برای یک تعطیلات عالی را دارد. در اینجا سواحل شنی زیبایی وجود دارند که چندین کیلومتر در کناره دریا کشیده شده‌اند و آب زلال آن‌ها در کنار طبیعتی بی‌نظیر، منظره‌هایی زیبا را ایجاد کرده‌اند که بسیار تماشایی هستند.

پوکت، بزرگ‌ترین جزیره کشور تایلند است و در دریای آندامان قرار دارد و در این جزیره، شهری با همین نام وجود دارد. مساحت کلی این جزیره، برابر با 576 کیلومتر مربع است و از همین نظر، (مساحت) دومین منطقه کوچک تایلند محسوب می‌شود. جزیره پوکت حدود 48 کیلومتر طول دارد و عرض آن هم به 21 کیلومتر می‌رسد که همین مورد سبب شده جاذبه‌های گردشگری آن، فاصله چندانی از هم نداشته باشند و امکان دسترسی به آن‌ها برای شما بسیار راحت باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این فاصله کم به معنای این نیست که بتوانید همه این جاذبه‌ها را با پای پیاده بازدید کنید. تقریبا 17 درصد از مساحت جزیره پوکت تایلند به کوه‌ها اختصاص دارد و این کوه‌ها از شمال به جنوب جزیره کشیده شده‌اند.

مسیر دسترسی به پوکت

بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به پوکت، پرواز به مقصد فرودگاه بین‌المللی آن است. گفتنی است که در این جزیره هیچ خطوط ریلی وجود ندارد و مسیرهای زمینی این جزیره، فقط جاده‌ها هستند. تنها یک مسیر جاده‌ای بین این جزیره و سایر شهرهای تایلند وجود دارد که آن هم در شمال پوکت است و از طریق یک پل با نام Sarasin به منطقه Phang Nga می‌رود.

تورهای مختلفی در پوکت برگزار می‌شوند، برخی از آن‌ها به‌صورت مستقیم به این جزیره وارد می‌شوند، اما برخی دیگر از تورهای پوکت به‌شکل ترکیبی اجرا می‌شوند و شامل چند مقصد مختلف هستند؛ برای مثال، ابتدا به دیگر شهرها تایلند می‌روند، مسافران چند شب در آنجا می‌مانند و سپس وارد پوکت می‌شوند. اینکه شما چه توری را انتخاب می‌کنید، کاملاً بستگی به سلیقه خودتان دارد

انتخاب زمان سفر به پوکت

حال که با پوکت آشنا شدیم و دریافتیم که چرا این مقصد برای گردشگران جذاب است، می‌توانیم تصمیم جدی برای سفر به پوکت بگیریم. حال سوال اینجاست که بهترین زمان سفر به پوکت کدام است؟ یا در چه موقع از سال، پوکت ارزان‌ترین قیمت‌ها را دارد. در ادامه، شرایط پوکت در فصل‌های مختلف را داریم تا با سبک سنگین کردن اطلاعاتشان، بهترین زمان سفر به پوکت را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به پوکت

 طبق بررسی‌های انجام شده در لست سکند، بهترین زمان سفر به جزیره پوکت تایلند، بین ماه‌های نوامبر و آوریل است (تقریباً از اوسط پاییز تا اواسط بهار) که هوا در آنجا مطبوع و دما مناسب و بسیار خوب است. همچنین باید گفت که از دسامبر تا ژانویه (تقریباً از اواخر پاییز تا اواسط زمستان) نیز همچنان هوا مطلوب است و هنوز خیلی گرم نشده و می‌توانید به پوکت سفر کنید.

فصل پربارش در پوکت

بد نیست که فصل بارندگی پوکت را هم بدانید که از ماه مه تا اکتبر (تقریباً از اواسط بهار تا اواخر تابستان) است. در این موقع از سال، در جزیره پوکت بارندگی است، اما این بارندگی مزیت‌هایی را هم همراه دارد، برای مثال ارزان‌تر شدن قیمت هتل‌ها، خلوت‌تر شدن خیابان‌ها و جزیره از توریست و موارد اینچنینی. در مجموع، به‌دلیل اینکه پوکت در نزدیکی خط استوا قرار دارد، تغییرات آب و هوایی کمی برای آن در سال ایجاد می‌شود و بیشتر، آب و هوای گرمسیری موسمی دارد.

اقامت در پوکت

هتل‌های پوکت و به‌طور کلی اقامتگاه‌هایی که در پوکت قرار دارند، بسیار متنوع و فراوان هستند. همین امر، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا با طیف وسیعی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها روبه‌رو باشید و مطابق با بودجه‌ای که دارید و همین‌طور با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌هایتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. هتل‌های پوکت معمولا چشم‌اندازهای بی‌نظیری دارند و با توجه به اینکه این جزیره توریست‌های فراوانی دارد، کیفیت خوبی دارند. اگر بخواهید هزینه اقامتتان ارزانتر شود، بهتر است اقامتگاه‌ها یا هتل‌های کم ستاره را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین منطقه اقامت در پوکت کجاست، نگاهی به موارد زیر بندازید:

بهترین اقامت در پوکت برای لذت از طبیعت

برای کسانی که می‌خواهند به سواحل زیبا نزدیک باشند، نا تون یکی از بهترین مناطق پوکت است. نقطه قوت این منطقه، خلوتی آن است و شما فرصت کافی برای تجربه جت اسکی‌سواری و غواصی را خواهید داشت. بدون اینکه درگیر ذره‌ای شلوغی شوید. همچنین در این منطقه، دامنه انتخابی خوبی از هتل‌ها خواهید یافت که با هزینه‌های شما سازگار خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم که اگر برای لذت از طبیعت پوکت به این شهر می‌روید، بد نیست به سواحلی مثل سورین هم سر بزنید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت