تور تایلند پاییز و زمستان1402

تور تایلند پاییز و زمستان1402

کارگزارتور تایلند پارساگشت

بهترین زمان سفر به تایلند

بدون شک بهترین زمان برای سفر تایلند پاییز و زمستان است. چون نزدیک به خط استوا قرار گرفته و در نیمه دوم سال آب و هوای بهتری دارد. اما باید در نظر داشته باشید که در این ایام و به خصوص آبان، آذر و دی ماه قیمت تور تایلند 1402 تا دو برابر نیز افزایش خواهد داشت. البته این افزایش نرخ بیشتر مربوط به هتل‌های تایلند می‌باشد و قیمت پرواز تایلند بانکوک در طول سال ثابت است.
بهار و تابستان تایلند اما به شدت گرم و شرجی است. سقف آسمان در این دو فصل در تایلند سوراخ می‌شود. به طوری که اصلا توصیه نمی‌کنیم در این نیمه اول سال به تایلند سفر کنید و اگر هم برای این سفر اصرار دارید بهتر است بانکوک که دمای پایین‌تر و شرجی کمتری دارد را انتخاب کنید.

خدمات تور تایلند

خدمات تور تایلند ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. اما به طور کلی عبارتند از:

  • اخذ ویزای تایلند
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی

جاذبه های گردشگری تایلند

 

در تایلند از کدام بناها و مناظر دیدن کنیم؟ 

 بانکوک شهر فرشته ها است که بسیاری از جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک قرار دارد. در تور تایلند لحظه آخری می توانید از باغ رز بانکوک، بازار روی آب بانکوک و دریم ورلد دیدن نمایید. اگر هم تمایل به حیات وحش دارید در تور بانکوک ارزان از مزرعه تمساح ها و دنیای وحش (باغ وحش تایلند) بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور تایلند  دیدن کاخ پادشاهی بانکوک را در تور تایلند بانکوک از دست ندهید.

در پاتایا هم علاوه بر بازدید از سواحل زیبای پاتایا می توانید از باغ وحش ببرها در پاتایا، جزیره مرجان پاتایا، پاتایا مینی سیام دیدن نمایید. موزه ریپلی هم یکی دیگر از مکان های دیدنی پاتایا است که نباید دیدن آن را در تور لحظه آخری پاتایا از دست بدهید. گفتنی است اگر تورهای لحظه آخری تایلند فروردین ماه را تهیه کنید می توانید در جشن سال نو تایلند (جشنواره آب) شرکت کنید، این جشن به مدت سه روز از سیزدهم الی پانزدهم ماه آوریل در شهرهای بزرگ تایلند مانند بانکوک، پاتایا و پوکت برگزار می شود و مردم تایلند از آب خوشبو برای شستن گناهان سال گذشته استفاده می کنند.

 اگر هم از تور لحظه آخری تایلند استفاده نمایید می توانید از فیل سواری در جزیره پوکت هم لذت ببرید. قایق سواری در تنداب در جزیره پوکت، معبد وات‌چالونگ، آکواریوم پوکت، فانتاسی، جزیره‌ فی‌فی، خلیج فانگ‌نا، ساحل لائم سینگ، منطقه قدیمی پوکت، ساحل نائی هان، چشم‌انداز و ساحل کارن از جاذبه های گردشگری و تفریحی تایلند به شمار می روند. تور پوکت ارزان و تور پوکت لحظه آخری می تواند انتخاب خوبی برای دیدن این جاذبه های گردشگری باشد. با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور پوکت است، تور پوکت و بانکوک و پوکت و تور پوکت پاتایا را با شرایط ویژه ای در تورهای تایلند برای شما فراهم خواهد کرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند پاییز و زمستان1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت