تور تایلند پاییز 1402

تور تایلند 

چرا پاییز زمان مناسبی برای رزرو تور تایلند است؟

آب‌وهوای تایلند، استوایی است. به همین دلیل هرچقدر که به سمت فصول سرد سال می‌رویم با هوای بهتری در تایلند مواجه می‌شویم. همچنین میزان بارش‌ باران نیز در این فصل نسبت به فصول بهار و تابستان کمتر می‌شود. باتوجه‌به این شرایط آب‌وهوایی، تعداد سفرها به تایلند افزایش پیدا می‌کند. با افزایش سفرها، فستیوال، مراسم، آفر و حراجی‌های زیادی در تایلند برگزار می‌شود. به همین دلیل پاییز را می‌توان بهترین زمان سفر به تایلند جهت یک سفر پر از شادی و تفریح در نظر گرفت. اما توجه داشته باشید که قیمت تور تایلند پاییز 1402 نسبت به فصول دیگر افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

بهترین ماه در فصل پاییز برای سفر به تایلند

از اواخر شهریور ماه آب‌وهوای تایلند هر روز متعادل‌تر می‌شود و همین روند تا آخر زمستان ادامه دارد. به همین دلیل اواخر آبان و اوایل آذر زمان خوبی برای سفر به تایلند است. اما توجه داشته باشید که با ورود به ماه نوامبر (9 آذر تا 10 آبان) قیمت تور تایلند باتوجه‌به بیشتر شدن هزینه هتل‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. البته این موضوع در تمامی کشورها طبیعی است و در زمان پیک سفر قیمت هواپیماها و هتل‌ها بیشتر می‌شود.

مدارک موردنیاز برای رزرو تور تایلند پاییز 1402

مدارکی که جهت رزرو تور تایلند پاییز 1402 به آن‌ها نیاز دارید شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی تمامی صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • تمکن مالی بالای 50 میلیون تومان به زبان لاتین از بانک
  • دو قطعه عکس 6 در 4 با پس‌زمینه سفید و جدید (متفاوت از عکس پاسپورت باشد)

تور تایلند پاییز از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

آژانس نهال گشت سعی می‌کند پروازهای تور تایلند پاییز 1402 را با ایرلاین‌های ماهان یا سلام ایر رزرو کند تا مسافران هزینه کمتری برای این مسیر بپردازند.

ایرلاین ماهان فقط از شهر تهران در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به مقصد بانکوک تایلند پرواز دارد. ایرلاین سلام ایر نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به مقصد پوکت می‌رود. توجه داشته باشید که هواپیماهای سلام ایر در مسقط کشور عمان یک توقف دارند و سپس به مقصد نهایی خود پرواز می‌کنند. به همین دلیل قیمت پروازهای این ایرلاین در این مسیر نسبت به ماهان گران‌تر است.

آب و هوای تایلند در تور تایلند

دانستن شرایط آب و هوایی مقصد برای هر گردشگری اهمیت دارد. تور تایلند نیز از این قاعدع مستثنی نیست. سرزمین تایلند به دلیل نزدیک بودن به خط استوا ، آب و هوایی گرمسیری دارد. در طول سال ، آب و هوای گرم و مرطوب حاکم است. تفاوت دمایی آنچنانی در این سرزمین روی نمی دهد.

آب و هوای پوکت در تور تایلند

پوکت به عنوان جزئی از سرزمین تایلند دو فصل دارد؛

  • فصل خشک
  • فصل بارانی

فصل خشک از آبان ماه تا اردی بهشت ماه حاکم است . ( بین ماه های نوامبر تا اپریل).

فصل بارانی از خرداد ماه تا مهر ماه بر منطقه حکمفرماست . ( از ماه می تا اکتبر) . نکته جالبی که وجود دارد این است که ، حوالی غروب رگبار تندی میبارد. این پدیده برای ساکنان پوکت معمولی است.

آب و هوای کرابی در تور تایلند

استان کرابی ، آب و هوای گرمی دارد. در این ناحیه هم تو فصل وجود دارد ؛

  • فصل گرم و خشک
  • فصل خنک و مرطوب

در مجموع آب و هوای کرابی ، گرم است اما ممکن از گاهی کاهش یابد. مثلا به دمای ۳۰ درجه و کمتر نیز برسد. آب و هوای کرابی ، تحت تاثیر بادهای موسمی است. این بادها گاهی برنامه ریزش باران را تغییر می دهند . ممکن است در اواخر ماه جون ( خرداد ماه) بارشهای بسیاری روی دهد. اما باران ها قطع شده و تا دسامبر خبری نخواهد بود. در ماه ژانویه مجددا بارشها شروع می شوند.

آب و هوای پاتایا در تور تایلند

پاتایا آب و هوایی گرم دارد . مشابه الگوی آب و هوای گرمسیری . فاصله این شهر با پایتخت اندک است. برای همین آب و هوایش هم مشابه بانکوک است. البته ساحلی بودن پاتایا در این که آب و هوای نسبتا خنکی داشته باشد موثر است.

فصل خشک در پاتایا:

در زمستان ، آب و هوای پاتایا برای مسافرت بسیار عالی است. در ماه اپریل ، دمای هوا رو به گرمی می گذارد و به شدت گرم می شود.

فصل بارانی در پاتایا:

از ماه می ( اردیبهشت ماه ) فصل بارانی شروع می شود. ریزشها تا ماه نوامبر (آبان ماه ) ادامه می یابد. در شهریور و مهر ماه ریزش باران ها به اوج خودش می رسد. (سپتامبر و اکتبر) . باران ها عموما شدید می بارند و کوتاهمدت هستند.

آب و هوای بانکوک در تور تایلند

بانکوک هم آب و هوای گرمسیری دارد. مشابه آنچه که در مورد شهرهای بالا گفتیم در مورد بانکوک هم میتوان گفت. بانکوک دو فصل دارد؛

فصل خشک بانکوک :

ماه های نوامبر تا اپریل ، فصول خشک بانکوک هستند . (از آبان ماه تا اردی بهشت ماه). در ماه های دسامبر تا ژانویه شاهد ریزش باران نخواهیم بود.

فصل بارانی بانکوک :

آب و هوای بانکوک همیشه گرم است. در فصل خشک هم هوا مرطوب است. گرم ترین زمان سال در بانکوک مربوط به مرداد ماه است. ( ماه آگوست ). در تابستان ها به دلیل ابری بودن آسمان ، هوای کمی خنک تر می شود.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند پاییز 1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت