تور تایلند پاییز1402

تور تایلند پاییز1402

بهترین ماه در فصل پاییز برای سفر به تایلند

از اواخر شهریور ماه آب‌وهوای تایلند هر روز متعادل‌تر می‌شود و همین روند تا آخر زمستان ادامه دارد. به همین دلیل اواخر آبان و اوایل آذر زمان خوبی برای سفر به تایلند است. اما توجه داشته باشید که با ورود به ماه نوامبر (9 آذر تا 10 آبان) قیمت تور تایلند باتوجه‌به بیشتر شدن هزینه هتل‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. البته این موضوع در تمامی کشورها طبیعی است و در زمان پیک سفر قیمت هواپیماها و هتل‌ها بیشتر می‌شود.

مدارک موردنیاز برای رزرو تور تایلند پاییز 1402

مدارکی که جهت رزرو تور تایلند پاییز 1402 به آن‌ها نیاز دارید شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی تمامی صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • تمکن مالی بالای 50 میلیون تومان به زبان لاتین از بانک
  • دو قطعه عکس 6 در 4 با پس‌زمینه سفید و جدید (متفاوت از عکس پاسپورت باشد)

خدمات تور تایلند پاییز 1402

درصورتی‌که تور تایلند پاییز 1402 را از پارساگشت رزرو کنید، خدمات زیر به شما ارائه خواهد شد:

  • اخذ ویزای تایلند
  • رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین‌شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی‌زبان
  • راهنمای محلی
  • سیم‌کارت اعتباری تایلند (در صورت نیاز)

تور تایلند پاییز از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

آژانس نهال گشت سعی می‌کند پروازهای تور تایلند پاییز 1402 را با ایرلاین‌های ماهان یا سلام ایر رزرو کند تا مسافران هزینه کمتری برای این مسیر بپردازند.

ایرلاین ماهان فقط از شهر تهران در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به مقصد بانکوک تایلند پرواز دارد. ایرلاین سلام ایر نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به مقصد پوکت می‌رود. توجه داشته باشید که هواپیماهای سلام ایر در مسقط کشور عمان یک توقف دارند و سپس به مقصد نهایی خود پرواز می‌کنند. به همین دلیل قیمت پروازهای این ایرلاین در این مسیر نسبت به ماهان گران‌تر است.

در کدام شهرهای تایلند هتل رزرو کنیم؟

مسافرهای تور تایلند معمولاً به شهرهای پوکت، پاتایا و بانکوک سفر می‌کنند. هرکدام از این شهرها نیز ویژگی‌های خاص خود را جهت اقامت دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • پوکت: معمولاً کسانی که به دنبال اقامت در مکان‌های طبیعی و بکر هستند این شهر از تایلند را انتخاب می‌کنند.
  • پاتایا: این شهر مخصوص شب‌زنده‌داران و کسانی است که دائماً به دنبال رستوران، بار و خوش‌گذرانی هستند.
  • بانکوک: اگر قصدتان از رزرو تور تایلند پاییز خرید وسایل و پوشاک است هتل‌ها بانکوک تایلند را رزرو کنید.

چگونه در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ به آنجا می رویم؟

معمولا وقتی تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ خود را تهیه می کنید یا به صورت مستقیم به پوکت تشریف می برید یا اینکه از بانکوک با یک ایرلاین دیگر به پوکت تشریف می برید به این صورت که ایران های ایرانی فقط به فرودگاه بانکوک می روند و زمانی که شما به بانکوک رسیدید با یک ایرلاین داخلی به پوکت سفر میکنید که البته یک روز فقط در بعضی از ایام خاص پرواز ماهان مستقیم به پوکت نیز دارد که می توان از آن استفاده کرد و ییا با ایرلاین هایی مانند امارات ایر ،قطر ایر نیز می توانید بروید که آنها ابتدا به کشور خود رفته سپس به فرودگاه پوکت که هزینه سفر تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ در این صورت بیشتر می شود و به صرفه نیست که تمام این ها در هنگام قرارداد نوشته خواهد شد و کارشناسان ما شما را یاری خواهند کرد.

رزرو هتل در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲

رزرو هتل یکی از مهمترین بخش های هر سفری می باشد که شما قصد دارید انجام دهید و اینکه با مدل هتل های آن منطقه از قبل آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید که تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ نیز از این قاعده جدا نیست و هر چقدر که هتل بهتری انتخاب کنید کیفیت تور خوب را نیز بالاتر می برید که در این بخش قصد داریم تا شما را با هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره در پوکت آشنا کنیم و اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهیم پس همراه ما باشید

۳ ستاره در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲

هتل های ۳ ستاره بسته به شرایط کشور مقصد با یکدیگر متفاوت می باشند مثلا در کشوری مثل ترکیه هتل های ۳ ستاره به شدت ضعیف هستند و به مسافران پیشنهاد نمی شود اما در پوکت یک مقدار متفاوت هست و به خاطر شرایط و بافت منطقه شما می توانید برای اینکه قیمت تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ خود را کاهش دهید از هتل های ۳ ستاره نیز استفاده کنید و کیفیت این هتل ها قابل قبول می باشد هتل هایی مانند پونارا رزیدنس،ماری تایم رومز،ریکوز و هتل گاردن که از اقامتگاه های خوب ۳ ستاره می باشند و به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید این هتل ها همراه با صبحانه می باشند و برای نهار و شام نیز می توانید به رستوران هتل سفارش دهید و یا خارج از هتل در رستوران های محلی و بین المللی غذای خود را نوش جان کنید که اگر نمی خواهید هزینه زیادی را برای تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ خود پرداخت کنید پیشنهاد میکنیم از این دست از هتل ها در پکیج خود بهره ببرید.

۴ ستاره در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲

نوع بعدی هتل های جزیزه پوکت را که بیشتر مسافران بر روی آنها تمرکز می کنند هتل های ۴ ستاره می باشد که از نظر خدمات و قیمت بسیار خوب هستند و بیشتر مسافران دوست دارند تا هتل های خود را از بین ۴ ستاره ها انتخاب کنند که بسیار معقول هم می باشد زیرا هتل های ۴ ستاره در پوکت امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهند و قیمت های بسیار خوبی را نیز دارا می باشند هتل هایی مانند آندا کیرا،نووتل وینتیج پارک،آماری پوکت و کی ریزورت که در طی سالیان سال به مسافران خدماتی بسیار عالی را ارائه کرده اند و شما نیز می توانید با استفاده از تجربه دیگران و رضایت آن ها هتل های خود را از بین آن ها انتخاب کنید که بهترین حالت ممکن و پر فروش ترین حالت آن می باشد و در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ نیز بیشتر مسافران با ما هم نظر هستند.

۵ ستاره در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲

اگر برای شما لاکچری بودن بسیار مهم می باشد و می خواهید در بهترین هتل های پوکت اقامت داشته باشید هتل های ۵ ستاره بهترین گزینه برای شما مسافران محترم است اما نکته ایی که باید بگوییم این است که این هتل ها قیمت های بسیار بالایی دارند و دیگر شما نباید انتظار تور ارزان قیمت پوکت را داشته باشید ولی در عوض محیطی در آن اقامت دارید بسیار زیباست و می توانید خاطرات بسیار خوبی را در آن برای خود و همسفرانتان بسازید هتل هایی مانند تاورن بیچ،حیات ریجنسی،هیلتون ارکادیا و میلینیوم ریزورت پاتونگ که هر کدام از این هتل ها بسیار زیبا و با بهترین امکانات موجود از شما پذیرایی می کنند و اکثرا هم ساحلی با دید های بسیار خوب می باشند که اگر به دنبال یک تور بسیار عالی هستید می توانید روی این هتل ها در تور پوکت پاییز ۱۴۰۲ خود حساب باز کنید و یک مسافرت بسیار رویایی را برا خود رقم بزنید.

 

معرفی هتل در تور پاتایا پاییز ۱۴۰۲

همانطور که میدانید یکی از مسائلی که انتخاب مقصد سفر را برای شما سخت میکند و باعث کیفیت تور شما خواهد شد انتخاب هتل در آن کشور می باشد که ما قصد داریم در این مرحله تعدادی از هتل ها در شهر پاتایا به شما معرفی کنیم .

در لیست زیر انواع هتل پاتایا را مشاهده می کنید.

لوکس ها

  • هتل ربیت ریزرت (Rabbit Resort)
  • هتل مرکیور (Mercure Pattaya Osean Resort)
  • هتل مونترا (Monttra)

ساحلی ها

  • هتل هیلتون (Hilton pattaya)
  • هتل سنتارا گرند میراژ (Centara Grand Mirage)
  • هتل دوست تانی (Dusit Thani Pattaya)

ارزان ها

  • ال کی لجند (LK Legend)
  • میراکل سوئیت (Miracle Suite)
  • هتل پرمیر (Premier Inn Pattaya)

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند پاییز1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت