تور تایلند کریسمس 2024

تور تایلند

تور تایلند فقط برای مجردها نیست! فقط برای پولدارها هم نیست! تایلند شهرهای توریستی بسیار و تورهای متنوعی دارد. به طور مثال برای سفر خانوادگی تور پوکت و برای سفر مجردی تور پاتایا، انتخاب مناسبی هستند. جالب است بدانید که همین امسال هم قیمت تور تایلند 1402 به مراتب پایین‌تر از برخی از تورهای ترکیه است.

اخذ ویزای تایلند بدون دردسر

برای اخذ ویزای تایلند نیازی به ارائه گردش حساب نیست و تنها ارائه مانده حساب حداقل 50 میلیون تومانی برای هر نفر به عنوان تمکن مالی کافی است. بعد از تحویل مدارک به نهال گشت نیز 5 الی 6 روز کاری طول می‌کشد تا جواب ویزای شما صادر شود.

مدارک ویزای تایلند:

  • پاسپورت با 7 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس رنگی 6×4
  • کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)
  • فرم درخواست ویزای تایلند
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل
  • تمکن مالی ۵۰ میلیون

بهترین زمان سفر به تایلند

بدون شک بهترین زمان برای سفر تایلند پاییز و زمستان است. چون نزدیک به خط استوا قرار گرفته و در نیمه دوم سال آب و هوای بهتری دارد. اما باید در نظر داشته باشید که در این ایام و به خصوص آبان، آذر و دی ماه قیمت تور تایلند 1402 تا دو برابر نیز افزایش خواهد داشت. البته این افزایش نرخ بیشتر مربوط به هتل‌های تایلند می‌باشد و قیمت پرواز تایلند بانکوک در طول سال ثابت است.
بهار و تابستان تایلند اما به شدت گرم و شرجی است. سقف آسمان در این دو فصل در تایلند سوراخ می‌شود. به طوری که اصلا توصیه نمی‌کنیم در این نیمه اول سال به تایلند سفر کنید و اگر هم برای این سفر اصرار دارید بهتر است بانکوک که دمای پایین‌تر و شرجی کمتری دارد را انتخاب کنید.

بهترین ماه در فصل پاییز برای سفر به تایلند

از اواخر شهریور ماه آب‌وهوای تایلند هر روز متعادل‌تر می‌شود و همین روند تا آخر زمستان ادامه دارد. به همین دلیل اواخر آبان و اوایل آذر زمان خوبی برای سفر به تایلند است. اما توجه داشته باشید که با ورود به ماه نوامبر (9 آذر تا 10 آبان) قیمت تور تایلند باتوجه‌به بیشتر شدن هزینه هتل‌ها افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. البته این موضوع در تمامی کشورها طبیعی است و در زمان پیک سفر قیمت هواپیماها و هتل‌ها بیشتر می‌شود.

خدمات تور تایلند

خدمات تور تایلند ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. اما به طور کلی عبارتند از:

  • اخذ ویزای تایلند
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بیمه مسافرتی

کیفیت قابل قبول هتل‌های تایلند

نکته اول در انتخاب هتل این است که از آژانس و یا کارگزار خود بخواهید که عکس‌هایی از هتل محل اقامت شما برای‌تان ارسال کند. نکته بعدی این است که به موقعیت مکانی هتل نیز باید دقت کنید. همانطور که به شما گفتیم، هتل اگر در مرکز شهر باشد هزینه زیادی برای اقامت از شما می‌گیرد اما اگر هتل در حومه شهر واقع شده باشد هزینه زیادی برای اقامت لازم نیست بپردازید.

 نحوه تعیین قیمت تور تایلند به چه شکل است؟

هزینه تور تایلند براساس 2 پارامتر پرواز و هتل محل اقامت تعیین می‌شود. در حال حاضر فقط هواپیمایی ماهان از ایران به سمت تایلند آن هم شهر بانکوک انجام می‌شود و پوکت هیچ پرواز مستقیمی ندارد.

ایرلاین‌های دیگری که در این مسیر پرواز غیرمستقیم دارند عبارتند از:

  • سلام ایر (عمان)
  • قطر
  • امارات

هزینه هتل محل اقامت نیز براساس یورو و یا دلار تعیین می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. قیمت تور تایلند 1402 را می‌توانید در پکیج‌های بالا مشاهده کنید.

آیا هتل‌های تایلند Uall هستند؟

تمامی هتل‌های بانکوک، فقط صبحانه‌ی رایگان به میهمانان خود ارائه می‌کنند. به همین دلیل هم نمی‌توان تور تایلند هتل uall (صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعته) را رزرو کرد.  پس باید برای صرف وعده های غذایی از خدمات رستوران های خارج و داخل هتل استفاده کنید.

بهترین مناطق برای اقامت مسافران در شهرهای تایلند

به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل‌های مرکز شهر بانکوک اقامت داشته باشید؛ زیرا بهترین مراکز خرید و تفرجگاه‌های اصلی این شهر نیز در مرکز شهر قرار دارند. در عوض برای اقامت در پوکت و پاتایا باید به سراغ هتل‌های ساحلی بروید. در این صورت دسترسی کافی به ساحل و ورزش‌های دریایی را در کم‌ترین زمان ممکن خواهید داشت.

1. فاصله هوایی بین ایران و تایلند چقدر می‌باشد؟

حدودا از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر بانکوک، 7 و نیم ساعت در مسیر هستید. (اختلاف زمانی تهران و بانکوک 3:30+ ساعت است) توجه داشته باشید که تمامی پروازها در شهر بانکوک فرود می‌آید و برای سفر به شهرهای دیگر تایلند باید ترانسفر بین شهری بگیرید

2. چه مدت قبل از سفر برای خرید تور تایلند اقدام کنیم؟

بهترین زمان خرید تور تایلند حدودا 10 تا 20 روز قبل از سفر به این کشور می‌باشد. از این مدت زمان 7 روز کاری برای اخذ ویزای تایلند در نظر گرفته شده است.

در چه ماهی از پاییز تور تایلند را رزرو کنیم؟

ماه مهر ارزان‌ترین زمان در پاییز برای رزرو تور تایلند پاییز است اما هوا نسبت به ماه‌های آبان و مخصوصا آذر گرم‌تر خواهد بود. اگر به دنبال ارزانی هستید تور تایلند مهر را رزرو کنید. اما اگر آب و هوا و فستیوال‌ها برای شما مهم‌تر است به سراغ تورهای آبان و آذر تایلند بروید.02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند کریسمس 2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت