تور ترکیبی بالی+مالزی

همه‌ی دلایل مهم برای رزرو تور مالزی

ثبت سابقه‌ی سفر قوی و هزینه‌ی کم در مدت اقامت از مزیت‌های رزرو تور مالزی هستند. البته این کشور از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نیز غنی بوده و از مقاصد مناسب برای خرید نیز می‌باشد. در واقع داخل کشور مالزی به هر آنچه که نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. اما قبل از سفر باید شهرهای مورد نظرتان را برای رزرو تور با توجه به ویژگی‌های هر مسیر انتخاب کنید. تنها در این صورت سفرتان از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود.

تور کوالالامپور سنگاپور؛ پرتقاضاترین تور ترکیبی مالزی

رزرو تور سنگاپور به صورت تکی هزینه‌ی زیادی روی دست مسافران می‌گذارد. علاوه‌بر آن تعداد پروازهای تهران سنگاپور کم‌تر از مسیر تهران کوالالامپور می‌باشد. به همین دلیل هم نهال گشت مانند سایر آژانس‌های گردشگری، امکان رزرو تور مالزی سنگاپور را برایتان فراهم کرده است. با رزرو این تور پروازها از تهران به کوالالامپور انجام شده و پس از چند روز اقامت در مالزی، می‌توانید با ترانسفر زمینی به سنگاپور بروید. با رزرو این تور هزینه‌های سفر شما به مراتب نسبت به تور تکی سنگاپور کم‌تر است.

تور کوالالامپور بالی؛ لوکس‌ترین پکیج ترکیبی مالزی

با رزرو این تور می‌توانید مدرنیته را در مالزی ببینید، سپس برای استراحت به بالی بروید. با توجه به هزینه‌های بالای اقامت در بالی، هزینه‌ی رزرو تور ترکیبی اندونزی مالزی بسیار زیاد است. در نتیجه رزرو این تور را فقط به مسافران لوکس‌پسند شرق آسیا توصیه می‌کنیم. در غیر این صورت برای سفر ارزان به مقاصد شرق آسیا، رزرو این تور مناسب شما نیست.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای رزرو تور و سفر به مالزی

شما می‌توانید فقط با پاسپورت ایرانی تا 14 روز پشت سر هم در مالزی اقامت داشته باشید. در غیر این صورت برای اقامت بیشتر در مالزی باید مدارک زیر را جهت ارائه به سفارت مالزی آماده کنید:

  • بلیط رفت و برگشت
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • واچر هتل (تاییدیه رزرو هتل)
  • بیمه معتبر مسافرتی

بالی کجاست؟

بالی، جزیره کوچکی از بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان، یعنی کشور اندونزی است. این جزیره میان دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و طبیعتی خاص و دیدنی دارد. بالی همچنین به فرهنگ منحصربه‌فرد و مردم مهربانش معروف است. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا به بالی سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های گوناگون آن مانند کوه آتشفشانی، جنگل میمون‌ها، معابد هندو، رقص‌های سنتی و سواحل شنی، لذت ببرند.

بالی در کدام کشور است؟

بالی زیباترین و مشهورترین جزیره اندونزی است که در جنوب خط استوا بین جاوه در غرب و لومبوک در شرق قرار گرفته است. فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود 2 ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه، کوالالامپور یا سنگاپور حدود 15 ساعت است.

طبیعت بالی

جزیره بالی یکی از زیباترین جزایر دنیاست که با طبیعت سرسبز و شگفت‌انگیز خود می‌تواند هر گردشگری را مجذوب کند. این جزیره با سواحل زیبا، جنگل‌های باران‌خیز، رودخانه‌های پرآب، آتشفشان‌های فعال و معابد باستانی، تنوع و زیبایی بی‌حدومرز طبیعت خود را نشان می‌دهد. بالی همچنین محل زندگی اقوام مختلف است که با حفظ سنت‌ها و آداب خود، یک فرهنگ غنی و رنگارنگ را به وجود آورده‌اند. جزیره بالی یک مقصد تفریحی و گردشگری است که برای هر سلیقه‌ای، مناست است.

زبان مردم بالی

زبان بالی یکی از زبان‌های آوسترونزیایی است که در جزیره بالی و چند جزیره دیگر در اندونزی صحبت می‌شود. این زبان حدود ۳.۳ میلیون گوینده و چندین گویش مختلف دارد. باید بدانید که زبان بالی روش نوشتاری خاصی دارد. این سامانه نوشتاری بر پایه حروف هندو-آرامی است و شکل و صورت حروف را از زبان سانسکریت گرفته است.

بهترین زمان سفر به بالی

به‌طور کلی، فصل خشک جزیره بالی از ماه می تا اکتبر است که هوا گرم و خشک است و باران کمتری می‌‌بارد. این دوره برای فعالیت‌هایی که در فضای باز است، مانند سوارکاری، پیاده‌روی، رفتن به ساحل و… مناسب‌تر است؛ اما اگر می‌خواهید از آب‌وهوای حاکم در هر فصل بالی اندونزی مطلع شوید، ادامه متن را از دست ندهید.

آب‌وهوای بالی در فصل بهار

در فصل بهار، آب‌وهوای بالی معتدل و خوشایند است. دمای هوا حدود ۲۷ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت نسبتاً پایین است. باران‌ها کمتر از فصل زمستان هستند و آسمان آبی و صاف است. به همین خاطر است که تور بالی نوروز از پرطرف‌دارترین تورها برای تعطیلات عید است. در این فصل،همچنین می‌توانید از معابد باستانی، روستاهای سنتی، بازارهای رنگارنگ و جشنواره‌های محلی دیدن کنید. بالی در فصل بهار یک مقصد برای گذراندن تعطیلاتی عالی است.

آب‌وهوای بالی در فصل تابستان

آب‌وهوای بالی در فصل تابستان گرم و مرطوب است. دمای هوا معمولاً بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت هم بالاست. باران‌های موسمی هم در این فصل اتفاق می‌افتند که می‌توانند خنکی و تازگی به هوا بدهند. اگر قصد سفر به بالی را در تابستان دارید، لباس‌های سبک و خنک، کلاه و ضدآفتاب را فراموش نکنید.

آب‌وهوای بالی در فصل پاییز

آب‌وهوای بالی در فصل پاییز غالباً گرم و مرطوب است. دمای هوا در این فصل بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است و بارش باران نسبتاً کم است. این فصل را می‌توانید بهترین فصل برای ورزش‌های آبی، ماساژ، یوگا، شنا و… در نظر بگیرید.

آب‌وهوای بالی در فصل زمستان

بالی یک جزیره استوایی است که دو فصل خشک و مرطوب دارد. فصل خشک از ماه می تا اکتبر و فصل مرطوب از نوامبر تا آوریل است. در فصل زمستان، بالی در فصل مرطوب قرار دارد و باران‌های موسمی می‌بارد؛ اما این باران‌ها معمولاً کوتاه و شدید هستند و بعد از آن هوا دوباره آفتابی و گرم می‌شود. درجه حرارت هوا در بالی در فصل زمستان حدود ۲۷ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت هم بالاست

پارک آبی واتربوم بالی (Waterbom Bali)

پارک آبی واتربوم بالی یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی در جنوب شرق آسیا است. این پارک بیش از 20 سرسره آبی مختلف دارد که برای همه سنین و سلایق مناسب است. شما می‌توانید در استخر موج‌سواری کنید، از تونل‌های تاریک و پرهیجان رد شوید، یا در استخر آرامش، لذت ببرید. این پارک همچنین چندین رستوران، کافه، بازارچه و… دارد که برای رفاه گردشگران ایجاد شده‌اند. پارک آبی واتربوم بالی یک تفریح عالی برای خانواده‌ها، جمع‌های دوستانه و گروه‌های توریستی است.

فاری و مارینا پارک بالی (Bali Safari and Marine Park)

‏‏‏سافاری و مارینا پارک بالی یکی از بزرگترین و معروف‌ترین پارک حیوانات در بالی اندونزی است. در این پارک شما می‌توانید با انواع حیوانات وحشی و آبزی آشنا شوید و از نزدیک آن‌ها را لمس کنید. شما می‌توانید در سافاری شرکت کنید و با اتوبوس‌های ویژه به دیدن شیرها، گرازها، فیل‌ها، زرافه‌ها و بسیاری از حیوانات دیگر بروید. همچنین می‌توانید در مارینا پارک به تماشای نمایش‌های دلفین‌ها، پنگوئن‌ها و… بپردازید. اگر دوست دارید می‌توانید با لباس شنای خود به استخرهای مخصوص رفته و با دلفین‌ها، ماهی‌ها و حتی کوسه‌ها شنا کنید. سافاری و مارینا پارک بالی یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای علاقه‌مندان به حیات‌وحش است.

رفتینگ در رودخانه آیونگ (Yangtze River)

رفتینگ در رودخانه آیونگ بالی یکی از مهیج‌ترین تجربه‌های گردشگری است که می‌توانید در این جزیره زیبا داشته باشید. رودخانه آیونگ ۱۱ کیلومتر طول دارد و از منطقه پایاگان تا منطقه تگاللانگ سرازیر می‌شود. در این مسیر، شما با جریان‌ آب به سمت آبشارهای خیره‌کننده و مناظر طبیعی بکر می‌روید. رفتینگ در رودخانه آیونگ بالی برای هر سطحی از قدرت بدنی، مناسب است و به شما فرصت می‌دهد که هم لذت و هم هیجان را با هم تجربه کنید. این فعالیت ماجراجویانه را می‌توانید با راهنمایان مجرب و مجهز به تجهیزات ایمنی انجام دهید.

دیدنی‌های جذاب بالی

بالی یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است که مناظر طبیعی زیبا، فرهنگ جذاب و امکانات رفاهی بی‌شماری برای گردشگران دارد. در این قسمت ۳ تا از بهترین جاهای دیدنی بالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزارع پلکانی تگالالنگ (Tegallalang)

مزارع پلکانی تگالالنگ یکی از جاذبه‌های گردشگری بالی است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. این مزارع به شکل پله‌هایی که در کوه‌های سرسبز قرار دارند، کشت برنج را امکان‌پذیر می‌کنند. این منظره زیبا و خیره‌کننده، نشان‌دهنده هنر و مهارت مردم بالی در بهره‌برداری از طبیعت است. این مزارع پلکانی در سال ۲۰۱۲ به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شدند و هر ساله صدها گردشگر را به خود جذب می‌کنند.

جنگل میمون اوبود (Monkey Forest Ubud)

یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره بالی، جنگل میمون اوبود است. در این جنگل، می‌توانید با میمون‌های بازیگوش آشنا شوید و از طبیعت سرسبز و زیبای اطراف لذت ببرید. جنگل میمون اوبود یک مکان مقدس برای مردم بالی است و در آن تعدادی معبد و تندیس وجود دارد. این جنگل به‌عنوان یک پارک ملی حفاظت شده است و برای حفظ تعادل زیست محیطی منطقه اهمیت دارد. جنگل میمون اوبود یک تجربه منحصربه‌فرد و کمی خوفناک برای هر گردشگری است که به بالی سفر می‌کند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ترکیبی بالی+مالزی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت