تور ترکیبی تایلند با پرواز سلام ایر

تور ترکیبی تایلند

برای سفر به تایلند چقدر پول ببریم؟

همانطور که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، برای خورد و خوراک و رفت و آمد نیز در این کشور هزینه‌ی کم‌تری پرداخت می‌کنید. به طور مثال با رزرو یک تور 7 روزه ممکن است شما حدود 35 میلیون تومان برای رزرو تور تایلند هزینه کنید، اما هزینه‌های رفت و آمد و خورد و خوراکتان حدود نصف این مبلغ باشد. با این حال به شما پیشنهاد می‌دهیم که به ازای هر نفر مبلغی معادل با صد دلار برای هر روز از سفرتان داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید. البته به غیر از این مبلغ شما باید حدود 50 میلیون تومان نیز برای اخذ ویزای تایلند داشته باشید.

 

شرایط و مدارک رزرو تور تایلند 1403چیست؟

در صورتی که به دنبال رزرو تور تایلند هستید، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزا به کارشناسان تور ارائه دهید:

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
  • دو قطعه عکس 4 در 6
  • تمکن مالی (بالای 50 میلیون تومان)
  • بلیط رفت و برگشت پرواز
  • واچر هتل

در نظر داشته باشید که در صورت ارائه‌ی کامل مدارک فوق، احتمال ریجکتی ویزا بسیار پایین است. پس از ارائه مدارک مذکور ظرف مدت 5 الی 6 روز کاری، پاسخ به درخواست ویزای شما صادر می‌شود. البته ممکن است در ایام پیک سفر، صدور ویزا حدود 10 تا 12 روز کاری طول می‌کشد .

نیمه‌ی اول سال؛ پر دردسرترین زمان برای سفر به تایلند

6 ماهه‌ی اول سال در تایلند، بارندگی‌ها و میزان حرارت هوا بیشتر است. به همین دلیل هم در بهار یا تابستان، گشت و گذار در سطح شهر کار چندان ساده‌ای نیست. اما در این فصول تقاضا برای سفر به این کشور کاهش می‌یابد. در نتیجه می‌توانید ارزان ترین تور تایلند را در این ایام رزرو کنید. با وجود اینکه هزینه‌های سفرتان در 6 ماهه نخست سال کاهش می‌یابد. اما پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت هزینه‌ی ببیشتر پاییز و زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.؛ زیرا در این فصول از میزان بارندگی و دمای هوا کاسته می‌شود. به طبع با بهبود شرایط آب و هوایی تقاضا نیز برای رزرو تورهای تایلند افزایش پیدا می‌کند.

پروازهای ارزان ایرانی از تهران به دو شهر تایلند

پروازهای ماهان از تهران به سمت دو شهر پوکت و پاتایا انجام می‌شود. معمولا هواپیماهای ماهان در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه از تهران به بانکوک و هر هفته دوشنبه‌ها از تهران به پوکت پرواز دارند. پروازهای ماهان در طول مسیر خود در هیچ شهری توقف نمی‌کنند و هزینه‌های سفر با آن‌ها نیز حداقل ده درصد پایین‌تر از سایر ایرلاین‌ها است. البته در صورت خرید بلیط تهران بانکوک از هواپیمایی سلام ایر، هزینه‌ سفر به تایلند حدود 5 تا 10 درصد نسبت به پرواز با ماهان کاهش پیدا می‌کند؛ زیرا قیمت بلیط تایلند با این ایرلاین در برخی مقاطع سال از هواپیماهای ماهان پایین‌تر است.

سفر از شهرهای دیگر هم ممکن است!

شما می‌توانید تور تایلند از شیراز یا تور تایلند از مشهد را نیز رزرو نمایید. با این تفاوت که سفر به تایلند از این شهرها فقط با ایرلاین‌های سلام‌ایر، قطر ایرویز و امارات ایرویز انجام می‌شود. پروازهای ایرلاین‌های مذکور هر کدام یک توقف حداقل 3 یا 4 ساعته در یکی از مقصدهای مسقط، دوحه و دبی دارند. با وجود اینکه پروازهای بانکوک از مشهد و شیراز گران‌تر از پروازهای ماهان هستند. اما برخلاف پروازهای ماهان، می‌توانید روزانه حداقل یک پرواز را از مشهد و شیراز برای سفر به تایلند پیدا کنید. هر چند که از نظر هزینه این پروازها رزرو این پروازها مناسب مسافران تور ارزان تایلند نیست!

بهترین زمان را برای رزرو تور تایلند پیدا کنید

مکان رزرو تور ارزان تایلند لحظه اخری وجود ندارد. به همین دلیل هم برای کاهش هزینه‌های سفر باید به جای تور تایلند لحظه آخری به دنبال بهترین زمان برای رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد باشید. چون ظرفیت پروازها و هتل‌ها خصوصا در ایام پیک سفر با فاصله‌ی یک الی دو روز مانده به زمان سفرتان تکمیل می‌شود. در نتیجه هتل‌ها و ایرلاین‌ها نرخ خود را افزایش می‌دهند. پس باید به جای رزرو تور لحظه آخری تایلند، این تور را حداقل از دو هفته قبل از زمان سفرتان رزرو کرده باشید.

آیا هتل‌های تایلند Uall هستند؟

تمامی هتل‌های بانکوک، فقط صبحانه‌ی رایگان به میهمانان خود ارائه می‌کنند. به همین دلیل هم نمی‌توان تور تایلند هتل uall (صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعته) را رزرو کرد.  پس باید برای صرف وعده های غذایی از خدمات رستوران های خارج و داخل هتل استفاده کنید.

بهترین مناطق برای اقامت مسافران در شهرهای تایلند

به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل‌های مرکز شهر بانکوک اقامت داشته باشید؛ زیرا بهترین مراکز خرید و تفرجگاه‌های اصلی این شهر نیز در مرکز شهر قرار دارند. در عوض برای اقامت در پوکت و پاتایا باید به سراغ هتل‌های ساحلی بروید. در این صورت دسترسی کافی به ساحل و ورزش‌های دریایی را در کم‌ترین زمان ممکن خواهید داشت.

1. فاصله هوایی بین ایران و تایلند چقدر می‌باشد؟

حدودا از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر بانکوک، 7 و نیم ساعت در مسیر هستید. (اختلاف زمانی تهران و بانکوک 3:30+ ساعت است) توجه داشته باشید که تمامی پروازها در شهر بانکوک فرود می‌آید و برای سفر به شهرهای دیگر تایلند باید ترانسفر بین شهری بگیرید.

معرفی جزایر فی فی

جاذبه های رویایی این جزیره عبارتند از مایابای که از مرجان های زیبا و ماهی های رنگارنگ تشکیل شده است و همچنین ساحل میمون ها ، خلیج لوساما و پیله لاگون جزو جاذبه های دیگر هستند. برای بازدید از این دنیای بی نظیر یک قایق پارویی کافیست تا هیجان را تجربه کنید. جنگل های این جزایر نیز از عالی ترین جنگل های گرمسیری جنوب شرقی آسیا و از جمله دیدنی های پوکت تایلند محسوب می شوند؛ مطمئنا از تماشای طبیعت بی نظیر آن سیر نخواهید شد. با اینکه از ایران پرواز مستقیم به جزایر فی فی وجود ندارد اما باز هم مانع علاقه نمی شود و با خرید بلیط هواپیما از پوکت به جزایر زیبای فی فی می روند. در چندین سال اخیر صنعت گردشگری در Phi Phi Islands بسیار شهرت یافته است و به طور سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیاست.

تاریخچه جزایر فی فی

بر اساس عقیده باستان شناسان، جزیره فی فی جایی بسیار قدیمی است، به طوری که قدمت آن به زمان قبل تاریخ و حتی زمان دایناسورها بر می گردد، تایلندی ها نام فی فی را از کلمه Krabi به معنی شمشیر گرفته اند؛ بدین معنی که این جزیره همانند شمشیر از خاک بیرون کشیده شده است. نام قبلی این جزیره نیز Pulau Api-Api به معنی جزیره آتشین بوده است.

بخش های مختلف جزایر فی فی

جزیره فی فی به دو قسمت جزیره Phi Phi Leh یعنی بخش کوچک تر و خالی از سکنه و جزیره Phi Phi Don یعنی قسمت بزرگ تر همراه با افراد بومی است. جزیره فی فی دون شامل امکاناتی از قبیل هتل، رستوران، کافه و همچنین سواحل زیبا است.

جزایر تشکیل دهنده فی فی


کو فی فی دون ( Ko Phi Phi Don )
یکی از بزرگ ترین جزایر در میان جزیره های فی فی است و تنها همین فی فی دون قابل سکونت بوده و توریست ها از امکانات رفاهی آن لذت می برند.
کو فی فی له ( Ko Phi Phi Leh )
در جنوب جزیره فی فی قسمت کوچک تری وجود دارد که هیچ ساکنی ندارد و تنها نگهبانان این قسمت وظیفه حفاظت و تمیز نگهداری این جزیره را دارند. در این قسمت فیلم زیبایی نیز فیلم برداری شده است که بعد از آن با توجه به غیر مسکونی بودن این جزیره به توریستی ترین مناطق جهان تبدیل شده است.
کو مای فای ( Ko Mai Phai ) جزیره بامبو
یکی دیگر از جزایر تشکیل دهنده فی فی دارای درختان بامبو زیادی است کو مای فای نام دارد و در قسمت شمالی جزیره فی فی دون واقع شده است. در این قسمت امکان غواصی و شنا نیز وجود دارد.


کو یونگ ( Ko Yung )
جزیره ای در شمال جزیره فی فی دون که از ساحلی سنگی و ساحلی شنی کوچک تشکیل شده است، حتما در این ساحل ها با کفش یا صندل قدم بگذارید زیرا روی این شن های ساحلی مرجان و جوجه تیغی های دریایی وجود دارند به پا آسیب می زنند.
بی دا نوک ( Bida Nok ) و بی دا نای ( Bida Nai )
دو جزیره آخر از جنس سنگ آهک در جنوب جزیره فی فی له واقع شده اند و در به وجود آمدن جزیره اصلی فی فی نقش داشته اند.

امکانات جزایر فی فی


در جزایر فی فی دون می توانید فعالیت هایی مانند غواصی، صخره نوردی، یوگا، قایقرانی، پرش از صخره و موج سواری و ماهیگیری را تجربه کنید. پرنده های کمیابی نیز در این جزایر از دی تا اردیبهشت سکونت دارند که اگر زمان سفرتان در این ماه ها باشد، تماشای این پرنده ها بسیار لذت بخش است.

فاصله هوایی بین ایران و تایلند چقدر می‌باشد؟

حدودا از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه شهر بانکوک، 7 و نیم ساعت در مسیر هستید. (اختلاف زمانی تهران و بانکوک 3:30+ ساعت است) توجه داشته باشید که تمامی پروازها در شهر بانکوک فرود می‌آید و برای سفر به شهرهای دیگر تایلند باید ترانسفر بین شهری بگیرید.

2. چه مدت قبل از سفر برای خرید تور تایلند اقدام کنیم؟

بهترین زمان خرید تور تایلند حدودا 10 تا 20 روز قبل از سفر به این کشور می‌باشد. از این مدت زمان 7 روز کاری برای اخذ ویزای تایلند در نظر گرفته شده است.

سامویی

یکی از زیباترین و محبوب ترین نقاط در تورهای تایلند است و در سواحل شرقی این کشور در خلیج تایلند قرار دارد. نام کامل این جزیره «کو سامویی» است که «کو» در زبان تایلندی به معنای جزیره است و نام سامویی نیز از واژه ای چینی به معنای «بهشت امن» گرفته شده است. بیشتر این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شرق به غرب آن رشته کوهی کشیده شده است.سامویی از جزایر بزرگ تایلند است. ۲۲۸کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتش بیش از پنجاه هزار نفر است.

این جزیره از لحاظ طبیعی جذابیت های زیادی دارد؛ مثل سواحل ماسه ای سفید، صخره های مرجانی و درختان نارگیل. اولین ساکنان سامویی، ماهیگیرانی اهل شبه جزیره مالای و نیز جنوب چین بودند و پانزده قرن پیش به این جزیره آمدند. تا اواسط قرن بیستم میلادی توجه چندانی به سامویی نمی شد و حتی رفت و آمد به آن بسیار سخت بود. اما در دهه های اخیر تحولات زیادی در آن صورت گرفته و صنعت گردشگری به شدت به سامویی توجه نشان داده است. نخستین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی بود که گردشگران وارد سامویی شدند و از آن پس این جزیره مورد توجه روز افزون گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است.

آب و هوای سامویی

سامویی دو فصل دارد: یک فصل گرم و استوایی و یک فصل بارانی. در مناطقی مانند پوکت و سایر نقاط جنوبی تایلند، فصل باران شش ماه به طول می انجامد و فاصله بین ماه می تا نوامبر را در بر می گیرد. اما آب و هوای سامویی در بیشتر اوقات سال خشک است و فصل باران فقط به ماه نوامبر محدود می شود. در واقع قرار گرفتن سامویی در بخش خوبی از خلیج تایلند باعث شده که این جزیره از باران های موسمی شدید که مناطقی مانند پوکت را تحت تاثیر قرار می دهد، در امان باشد.

جزیره سامویی
سواحل سامویی

بهترین سواحل سامویی در شمال و غرب جزیره اند و در هر یک از آنها امکانات زیادی وجود دارد؛ به طوری که هر کدام به خودی خود یک شهر هستند. هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی در هر یک از این سواحل به وفور وجود دارد و به خصوص در چند سال اخیر، این امکانات بیشتر هم شده است.

– ساحل چاونگ

از دو ساحل به نام های «چاونگ» و «چاونگ نوی» تشکیل شده است و محبوب ترین منطقه در جزیره سامویی به شمار می رود. گردشگران هر چه که لازم داشته باشند در این ساحل پیدا خواهند کرد. این دو ساحل طولانی ترین سواحل در جزیره سامویی هستند.

– ساحل لامای

ساحل ماسه ای طولانی لامای را می توان با ساحل چاونگ مقایسه کرد. در این ساحل نیز همه جور امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارد.

– ساحل منام

در میانه بخش شمالی جزیره سامویی و در نزدیکی جزیره «پانگان» قرار دارد. آب در این ساحل عمیق است و برخی گردشگران این ساحل را برای شنا بسیار مناسب می دانند. نکته مثبت در مورد ساحل «منام» این است که بادهای بسیار شدید در فصل طوفان معمولا این ساحل را تحت تاثیر قرار نمی دهد و به همین جهت، ساحل «منام» در فصل زمستان طرفداران زیادی دارد.

– ساحل باپت

این ساحل در شمال جزیره سامویی قرار دارد و می توان رستوران های تایلندی و مغازه های محلی زیادی در حوالی آن یافت. آب در این ساحل معمولا در فصول مختلف سال، آرام باقی می ماند.

– ساحل بودای بزرگ

این ساحل در قسمت شرقی ساحل «باپت» قرار گرفته و بسیار تمیز و مناسب شنا است.

جاذبه های تفریحی و گردشگری سامویی

– طبیعت

بخش های مرکزی سامویی را جنگل های کوهستانی تشکیل داده است و مهم ترین کوه در این منطقه نیز «کائو پوم» نام دارد. مناطق کم ارتفاع تر در جزیره با یک جاده ۵۱ کیلومتری به هم مربوط شده اند و گردشگران می توانند به راحتی از نقاط مختلف جزیره دیدن کنند. در عین حال، آبشارهای دیدنی زیادی هم در سامویی وجود دارد که از معروف ترین شان می توان به آبشارهای «هین لات» و «نامونگ» اشاره کرد. این آبشارها بعد از بارش باران، واقعا دیدنی می شوند.

– پارک ملی دریایی آنگ تونگاین

پارک ملی از ۴۲ جزیره تشکیل شده که از جزیره سامویی به راحتی قابل مشاهده اند. این مجمع الجزایر از لحاظ جغرافیایی با سایر جزایر منطقه متفاوت است. فشار آب باعث شده که اشکال زیبایی در جزایر مختلف این پارک آبی به وجود بیاید و البته این جزایر، سواحل بسیار دیدنی و راحتی دارند. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگر هم دارد و آن وجود حیوانات خاصی مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب دریایی و حیوانات دیگر است. بهترین زمان برای رفتن به این پارک دریایی، اواخر ماه مارس تا اکتبر است.

 – صخره های پدربزرگ و مادربزرگ (هین تا و هین یای)

افسانه صخره های پدربزرگ و مادربزرگ این است که یک زوج مسن در ساحل لامای غرق شده اند و سپس آب جسدهایشان را به ساحل آورده و این صخره ها را شکل داده است. برای دیدن این صخره ها باید از ساحل لامای گذشت و به سمت جنوب و چپ حرکت کرد.

– تئاتر میمون ها

تا مدتی پیش، فروش نارگیل مهم ترین منبع درآمد مردم سامویی بود. آنها برای چیدن نارگیل از میمون ها استفاده می کردند. در واقع این میمون ها برای چیدن نارگیل های رسیده تعلیم می دیدند و روزانه می توانستند تا هشتصد نارگیل بچینند. حالا هم مکان های زیادی در سامویی هست که در آنها می توان میمون ها را موقع نارگیل چیدن دید. اما در تئاتر میمون ها، علاوه بر نارگیل چیدن می توان میمون ها را در حال دوچرخه سواری، ریاضی حل کردن، ساز زدن و شنا نیز دید.

– مزرعه مارها

نمایش مارها بی شک یکی از خاص ترین تجربیات سفر به سامویی است. مزرعه مارها در جنوب سامویی واقع شده و دو نمایش روزانه مارها در ساعت های یازده صبح و دو بعد از ظهر در آن برگزار می شود. این مزرعه یک مار کبرای معروف هم دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می کند.

– مزرعه کروکودیل ها

بیش از صد حیوان مختلف از جمله کروکودیل سیامی، مارها و مارمولک ها و میمون ها در این مزرعه مشاهده می شوند. در هیجان انگیزترین نمایش در این مزرعه می توان افراد تعلیم دیده ای را مشاهده کرد که با جرات و اعتماد به نفس، سرشان را داخل دهان کروکودیل می برند و البته زنده می مانند. در این مزرعه در عین حال می توان گونه های مختلف حلزون و مار متعلق به مناطق جنوبی تایلند را مشاهده کرد.

– کمپ فیل ها

یکی از کمپ های معروف فیل سواری در سامویی، «ناموانگ» است و برای رسیدن به آن باید داخل جنگل رفت. بچه فیل ها، میمون ها و برخی حیوانات دیگر هم در این کمپ دیده می شوند.

– باغ وحش

ماهی های زیبا، ببرهایی که از داخل آتش می پرند، و پرندگانی که نمایش های زیبا اجرا می کنند. این ها مهم ترین برنامه های باغ وحش سامویی هستند.

– باغ جادویی (باغ بهشت)

این باغ بهترین مکان برای استراحت در ارتفاعات سامویی است. آبشار کوچکی در باغ هست و مجسمه های زیادی هم روی سنگ و صخره هایش حکاکی شده است. این باغ را یکی از ساکنان خوش ذوق سامویی در سال  ۱۹۷۶میلادی ساخته است.

– باغ پروانه

در این باغ می توان ۵۲۰ گونه از پروانه های تایلند را مشاهده کرد و با مراحل مختلف زندگی آنها آشنا شد.

سفر به کرابی

یکی از استان های خوش آب و هوای تایلند که چندین سال است طبیعت بکر و دست نخورده ی آن، عامل اصلی در جذب گردشگری است، استان کرابی است. سفر به کرابی برای آن دسته از افرادی که به دنبال طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مطلوب و خوش، سواحل شنی تمیز وسیع، آب های شفاف، کوه های پوشیده از درخت و حیات دریایی دیدنی هستند، بهترین انتخاب است. این ها فقط مروری کوتاه از دیدنی های این منطقه ی زیبای تایلند بود پس تعجبی ندارد که گردشگری آن تا این اندازه خواهان داشه باشد

مختصری از تاریخ کرابی

کرابی یک شهر بندری و ماهیگری است که شاید بتوان آن را قدیمی ترین سکونتگاه مردم تایلند در بین شهرهای دیگر دانست. استانی که در جنوب دریای آندامان قرار گرفته است و شاید قدیمی ترین تاریخ سکونتگاه های تایلند را در بین بقیه ی استان ها داشته باشد. کرابی صخره ها و غارهای بسیاری دارد که روی دیواره های آنها می توان نشانه هایی از نقاشی های باستان را دید. همچنین در کشفیاتی که در این منطقه شده است، ابزارهای نقاشی و سفالگری کهنی کشف شده است که به ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ قبل ازمیلاد مسیح بر می گردد.

اطلاعات کلی در سفر به کرابی

کرابی ۳.۵ ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد و از آن جلوتر است. زبان رسمی مردم این شهر تایلندی و واحد پول آن بات است. کرابی دارای یک فرودگاه بین الملی به نام فرودگاه بین المللی کرابی KBV است و بد نیست اطلاعاتی هم در مورد شماره تلفن های اضطراری آن داشته باشید.

جاذبه های مهم گردشگری

کرابی از ان دسته مناطقی است که خود استان را می توان جاذبه دانست! هر جای آن بروید به چیزی بر میخورید که دلتان را می رباید، با این حال برای اینکه سردرگم نشوید، بد نیست با تعدادی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کرابی آشنا شوید.

غارها و سواحل ریلی (Railay Beach): 

از بهترین جاذبه های گردشگری کشور تایلند، ساحل ریلی است. برای رسیدن به این ساحل باید از کرابی سوار قایق شوید و بعد خودتان را در یکی از طبیعت های منحصر بفرد خداوند پیدا می کنید. هر آنچه که فکرش را بکنید در این ساحل پیدا می کنید از آب های شفاف گرفته تا غارهای کم نظیر، صخره های آهکی و طبیعت بکر…

کوه پودا (Koh Poda):

 از محبوبترین مجمع الجزایر کرابی است که با قایق ۲۵ کیلومتر تا آن راه است. چشم انداز زیبا از طبیعت و شن های نرم ساحل در کنار آب های گرم و شفاف آن را به بهشت غواصان تبدیل کرده است.

جزایر فی فی (Phi Phi Islands): 

نمی توان از تایلند گفت اما حرفی از جزایر فی فی به میان نیاورد. جزایر فی فی، از دیدنی ترین جاذبه های نه فقط تایلند بلکه سرتاسر جنوب شرقی آسیاست که زیبایی حیرت انگیز در کنار آبهای خیره کننده، از آن یکی از بهترین مناظر طبیعی دنیا را ساخته است.

خلیج فانگ نگا (Phang Nga Bay): 

یکی از بهترین مناطق گردشگری در سفر به کرابی خلیج فانگ نگا بی است که بیشتر تصاویری که از تایلند در مجلات و غیره دیده می شد، از همین خلیج است. در ضمن یکی از فیلم های معروف جیمزباند هم در این جزیره فیلمبرداری شده است. روستاهای بومی بخش جالبی از دیدنیهای فانگ نگا بی است که دیدن آن از واجبات سفر به کرابی است!

غار وات تام سوا (Wat Tham Sua): 

از معروف ترین غارهای کرابی است که یکی از بناهای مذهبی تایلند را هم در دل خود دارد، برای رسیدن به یکی از اصلی ترین جاذبه های این منطقه که گفته می شود جای پای یکی از افراد مقدس و مورد احترام تایلندی هاست، باید ۱۲۷۷ پله نفس گیر را بالا بروید. اما نتیجه عالی است!

خلیج مایا (Maya Bay): 

خلیج مایا هم در جزایر فی فی قرار دارد و سواحل زیادی در دور و اطراف خود را دارد. این هم یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری کرابی است، جایی با سواحل شنی سفید نرم در کنار آب های روان و دنیا زیر آب حیرت اور که حتما باید ببنید.

بایدها و نبایدها در سفر به کرابی

  • بایدی که در سفر به کرابی وجود دارد، انتخاب خود کرابی به عنوان یک مقصد گردشگری است. چون هم بسیار دیدنی است و هم جای ارزانی نیست و می توانید با هزینه ی کم ۴ تا ۵ روز در آن بمانید و خوش بگذرانید. بهتر از این می شود؟
  • در سفر به کرابی، تجهیزات شنا و غواصی را فراموش نکنید . یادتان باشد که جذابیت اصلی این شهر، سواحل و آب های زمردین آن است.
  • از نظر ما و افرادی که سفر به کرابی داشته اند، هیچ نبایدی برای سفر به این منطقه ی حیرت آور از تایلند وجود ندارد به جز شرایط آب و هوایی که باید مد نظر داشته باشید و در فصل های باران زا سفر نکنید.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ترکیبی تایلند با پرواز سلام ایر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت