تور تفلیس ارزان_بهترین قیمت

تورگرجستان

تور تفلیس

در روزهای تعطیلی، حتما به ذهن‌تان رسیده که به دنبال مقصدی برای خاطره‌ساز کردن روزهای‌تان و اینکه جایی که بتوانید به آرامش مطلق برسید باشید لذا در جست و جوهای‌تان حتما به اسم شهری به نام تفلیس؛ جواهری در گرجستان برخوردید. شهر تفلیس گرجستان دیرزمانی است که تبدیل به مقصدی بسیار پرطرفدار و محبوب برای سفرهای خارجی شده است. اما شما چه شناختی از این شهر دارید؟ شهر تفلیس از دیرباز به عروس شهرهای آسیای میانه و قفقاز شهرت یافته است. وجود پارک‌هایی زیبا و بکر و ‏رودخانه متکواری که از وسط شهر تفلیس عبور می‌کند، چشم‌اندازهای مبهوت‌کننده‌ای در این شهر به وجود آورده که شما را ترغیب به سفر با تور تفلیس می‌کند. دریاچه‌‌هایی با ‏قابلیت شنا و قایق‌سواری در شهر تفلیس وجود دارد که گرجستانی‌‌ها به دلیل وسعت زیاد یکی از آن‌ها، آن را به نوعی دریا می‌نامند. در ضمن پارک آبی و از ‏همه مهم‌‌تر مجسمه‌های هنری، شهر را تبدیل به موزه روباز برای میهمانان این شهر کرده است. ‎وجود همین جاذبه‌‌های وسوسه‌انگیز باعث شده که برگزاری تور‌های تفلیس نیز از رونق خوبی برخوردار باشد.

طلاعات مهم شهر تفلیس

گرجستان یکی از کشورهایی است که در منطقه‌‌ای اوراسیایی قرار گرفته است. این کشور از شرق و جنوب شرق با آذربایجان، از جنوب با ارمنستان، از جنوب غرب با ترکیه، از غرب با دریای سیاه و از شمال با روسیه همسایه است. مردم بومی گرجستان مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی می‌باشند. گرجی‌ها به زبان گرجی سخن می‌گویند که زبان رسمی کشور گرجستان نیز محسوب می‌شود. مساحت شهر تفلیس در کشور گرجستان حدود 246 کیلومتر مربع است و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 2014 میلادی انجام گرفته، حدود یک میلیون نفر تخمین زده شده است.

Important-information-about-Tbilisi

  • زبان: زبان گرجی
  • واحد پول: لاری (GEL)
  • برق: برق این شهر ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
  • شماره‌های اضطراری برای تماس با پلیس، آتشنشانی و اورژانس: ۱۱۲
  • اختلاف ساعت تا تهران: تفلیس حدود ۳۰ دقیقه از تهران جلوتر است.
  • فرودگاه: فرودگاه بین المللی تفلیس

نقشه گردشگری تفلیس

Tbilisi-Tourism-Map

قیمت تور تفلیس

قیمت تور تفلیس با توجه به شرایط و امکاناتی که به متقاضیان آن ارائه می‌شود کاملا متفاوت می‌باشد. لذا در بالای همین صفحه پکیج‌های مختلفی مانند تور لحظه آخری در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید با توجه به بودجه و شرایط خود، پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ضمن، برای کسب اطلاعات بیش‌تر از تورهای مسافرتی این کشور با کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانند در انتخاب پکیج مورد نظرتان راهنمایی‌تان کنند. در آخر توجه داشته باشید که قیمت تور تفلیس به عوامل گوناگونی همچون‌: رزرو هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و … بستگی دارد و در آخر سعی کرده‌ایم برای شما تور لحظه آخری تفلیس را در متنوع‌ترین حالت ارائه کنیم تا سفر مقرون به‌صرفه و عالی را به شما هدیه کنیم.

 

تور تفلیس ارزان

تورهای ارزان دلایل مختلفی می‌توانند داشته باشد از جمله این که در فصل کم‌توریست برگزار شوند و یا این که هتل ارزان‌تر و سه ستاره‌ای انتخاب شود. قیمت هتل و بلیط هواپیما اصلی‌ترین هزینه‌های‌تان در سفر هستند. هرچقدر درجه کیفی و امکانات این موارد را بیش‌تر کنید طبیعتا پول بیش‌تری باید بپردازید. امکاناتی که بسیاری از آن‌ها ضروری نیستند و بیش‌تر جنبه تجملاتی دارند. به عنوان مثال بسیاری از هتل‌های 4 ستاره این شهر با هتل‌های پنج ستاره آن برابری می‌کنند و به همین دلیل با انتخاب هتل چهار ستاره می‌توان قدری در هزینه‌ها صرفه جویی کرد و تور تفلیس ارزان را به راحتی تجربه کرد.

 

تور تفلیس لحظه آخری

تور لحظه آخری که توسط آژانس‌های چارتر کننده برگزار می‌شود می‌تواند فرصتی طلایی برای سفری ارزان باشد. ماجرا از این قرار است که آژانس برگزارکننده تور، تمام بلیط‌های هواپیما را یکجا خریداری می‌کند یا اتاق‌های یک هتل را در این بازه مشخص تماما رزرو می‌کند و پول آن را از قبل واریز می‌کند چون پیش خود در نظر دارد که تمام صندلی‌ها و اتاق‌ها پر می‌شود. حالا در این شرایط اگر صندلی هواپیما یا اتاق هتل، خالی بماند آژانس متضرر می‌شود به همین دلیل در لحظات آخر با ارائه تخفیف‌های خوب گردشگران را ترغیب به سفر می‌کند.

Last-minute-Tbilisi-tour

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تفلیس ارزان_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت