تور تفلیس ژانویه 2024

تور تفلیس

گرجستان کشوری است با طبیعتی چشم نواز و تاریخچه ای طولانی که بسیاری از شهرهای آن مانند تفلیس و باتومی این روزها بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته اند. بسیاری از مسافران ایرانی نیز برای گردش و تفریح نگاه ویژه ای به این کشور دارند. در این مطلب سعی کرده ایم شما را کمی بیشتر با این کشور زیبا و مردمش آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

 

درباره گرجستان

گرجستان کشوری است همسایه دریای سیاه در منطقه قفقاز اوراسیا، همسایه های این کشور روسیه، آذربایجان، ارمنستان و ترکیه هستند و بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر در این کشور زیبا زندگی می کنند.

گرجستان که حدود 200 سال پیش از ایران جدا شده است، کشوری است کوهستانی با جنگل های زیبا و مناظر و طبیعتی متنوع، از سواحل نیمه گرمسیری دریای سیاه گرفته تا یخ و برف قله های قفقاز که در یک زمان می توانید چهار فصل را در نقاط مختلف آن ببینید.

 

شرایط و مدارک موردنیاز برای سفر به تفلیس

خوشبختانه برای هیچ یک پکیج‌های تور گرجستان نیازی به ویزا ندارید؛ اما حتماً در هنگام ورود به این کشور باید یک پاسپورت ایرانی با حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشید. همچنین تزریق دو دوز واکسن و تست PCR منفی نیز الزامی است. فقط توجه داشته باشید که باید 14 روز از تزریق واکسن دومتان گذشته باشد.

هترین زمان سفر به تفلیس چه تاریخی است؟

گرجستان تنها 5 درجه اختلاف دمایی با ایران دارد؛ به همین دلیل بهترین زمان سفر به تفلیس از لحاظ آب‌وهوایی بین خرداد تا شهریور است. البته توجه داشته باشید که اکثر سفرها به تفلیس نیز در همین ایام انجام می‌شود، به همین دلیل شهر نسبت به فصول دیگر سال شلوغ‌تر می‌شود.

تغییرات قیمت تور تفلیس در طی سال

قیمت تور تفلیس در طول سال تغییر چندان خاصی نمی‌کند. فقط باتوجه‌به کاهش تعداد سفرها، قیمت هتل‌ها و هواپیماها کمی کمتر می‌شود؛ به همین دلیل قیمت تورهای تفلیس نیز ارزان‌تر خواهد شد. باتوجه‌به کاهش نرخ‌ها، این ایام بهترین زمان برای رزرو تور تفلیس ارزان است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تفلیس ژانویه 2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت