تور تفلیس کریسمس2024

تور تفلیس

گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار گرفته است.گرجستان آمیزه ای از بهترین تجربه های گردشگری را برای شما به وجود می آورد. شما می توانید با سفر به این کشور رویایی با مردم صمیمی و خوش قلب، روستاهای زیبا، جنب و جوش شبانه در تفلیس و سواحل و طبیعی جذاب باتومی دیدار کنید. گرجستان طیف وسیعی از جاذبه و محصولات تفریحی و گردشگری را به شما ارائه می دهد.گرجستان توسط فرهنگ های مختلفی احاطه شده و بنابراین تمامی ویژگی های خوب را از آنها دستچین کرده است. روسیه در شمال، ترکیه در غرب، ارمنستان و ایران در جنوب و آذربایجان در شرق این کشور قرار دارند. شما در تفلیس می توانید آمیزه جالبی از تمامی این فرهنگ ها را مشاهده کنید. مردم با گرمی با شما برخورد می کنند و سعی دارند هر کاری از دستشان بر می آید برای شما انجام دهند. شما برند های معروف نظیر مک دونالدز و برگر کینگ را در تفلیس نخواهید دید، بلکه همه چیز به شکل بومی و سنتی می باشد. این آمیزه منحصر به فرد با ترکیبی از فرهنگ شوروی، همچنین معماری محلی، سبک ویژه ای به نمای شهر تفلیس داده است که باعث می شود در ذهن شما حک شود.

شب های تفلیس بسیار پر جنب و جوش است و تازه بسیاری از فستیوال ها، برنامه های هنری و تفریحی بعد از ساعت ۱۰ شب شروع می شوند. مردم گرجستان عقاید مذهبی بسیار مستحکمی دارند اما نسل بسیار باهوش و روشن فکری در گرجستان پرورش یافته اند و از زمان شوروی سابق شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. تفلیس شهر مدرنی است که به آرامی آغوشش را برای مردم دنیا باز می کند.

گرجستان

شرایط و مدارک موردنیاز برای سفر به تفلیس

خوشبختانه برای هیچ یک پکیج‌های تور گرجستان نیازی به ویزا ندارید؛ اما حتماً در هنگام ورود به این کشور باید یک پاسپورت ایرانی با حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشید. همچنین تزریق دو دوز واکسن و تست PCR منفی نیز الزامی است. فقط توجه داشته باشید که باید 14 روز از تزریق واکسن دومتان گذشته باشد.

بهترین زمان سفر به تفلیس چه تاریخی است؟

گرجستان تنها 5 درجه اختلاف دمایی با ایران دارد؛ به همین دلیل بهترین زمان سفر به تفلیس از لحاظ آب‌وهوایی بین خرداد تا شهریور است. البته توجه داشته باشید که اکثر سفرها به تفلیس نیز در همین ایام انجام می‌شود، به همین دلیل شهر نسبت به فصول دیگر سال شلوغ‌تر می‌شود.

تغییرات قیمت تور تفلیس در طی سال

قیمت تور تفلیس در طول سال تغییر چندان خاصی نمی‌کند. فقط باتوجه‌به کاهش تعداد سفرها، قیمت هتل‌ها و هواپیماها کمی کمتر می‌شود؛ به همین دلیل قیمت تورهای تفلیس نیز ارزان‌تر خواهد شد. باتوجه‌به کاهش نرخ‌ها، این ایام بهترین زمان برای رزرو تور تفلیس ارزان است.

تورهای تفلیس چند روزه برگزار می‌شوند؟

اصولاً تور تفلیس به‌صورت 3 شب، 4 شب و 5 شب ارائه می‌شود؛ اما شما می‌توانید طبق تعداد روز درخواستی خود نسبت به رزرو تور تفلیس اقدام کنید.

بهترین هتل‌های تفلیس برای اقامت راحت

باتوجه‌به توریستی بودن شهر تفلیس، هتل‌های زیادی در آن تأسیس شده است؛ اما همه این اقامتگاه‌ها مناسب شما نیستند و شرایط خوبی ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل در تفلیس گرجستان حتماً با مشاوران سفر نهال گشت ارتباط برقرار کنید تا بهترین هتل‌ها را متناسب با نیازتان برای شما رزرو کنند. در زیر چند مورد از بهترین هتل‌های تفلیس را درج کردیم:

  • رومز تفلیس
  • بریتیش هاوس
  • کورتیارد
  • روستاولی پالاس
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تفلیس کریسمس2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت