تور دبی – تور ارزان دبی

تور دبی – تور ارزان دبی + پشتیبانی 24 ساعته

کارگزار مستقیم تور دبی

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای ارائه شده است. دبی که با نام عروس خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است.

این شهر دومین شهر گران‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا است. ایرانیان بسیار زیادی این شهر را جهت تفریح، کار یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی است.

دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. موقعیت عالی امارات، هتل‌های شیک و لوکس، تفریحات هیجان‌انگیز، شکوه خیره‌کننده برج‌ها و دریای بلورین دبی تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر هستند. یکی از بهترین راه‌ها جهت سفر به این شهر، استفاده از تور دبي است.

تور دبی-پارساگشت
تور دبی-پارساگشت

سفر با تور دبی

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و … همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

بهترین زمان برای رزرو تور دبی چه موقعی است؟

این کشور آب و هوایی گرم و خشکی دارد. تابستان‌های این شهر بسیار گرم و سوزان است.

بهترین زمان سفر به این شهر و استفاده از تور ، فصل‌های پاییز و زمستان هستند. در این زمان از سال، دبی آب و هوای خنک‌تر و مطلوب‌تری نسبت به سایر فصل‌ها دارد. میانگین دمای روز این شهر در پاییز و زمستان به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در شب در نزدیکی خط ساحلی به ۱۲ الی ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. مناطق بیابانی دبی در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار سرد هستند و دمای آن‌ها به صورت تقریبی معادل ۵ درجه سانتی‌گراد است.
عید نوروز نیز یک فرصت عالی جهت رزرو تور دبي است. در این فصل هوا چندان گرم نشده و حراج‌های فصلی زیادی در فروشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.
در تعطیلات کریسمس نیز شهر دبی بسیار دیدنی می‌شود. نورپردازی، آتش‌بازی، برگزاری جشن و فستیوال در کریسمس دبی، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. علاوه‌ بر این دبی در تعطیلات کریسمس آب و هوای بسیار خوبی دارد.

راهنمای سفر به دبی

• تمامی کشورها قوانین مخصوصی جهت پذیرش مسافر دارند. دبی نیز به همین صورت است. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید تور درباره قوانین ویزای این کشور مطالعه کنید.
• بهتر است برای سفر به دبی از یک چمدان سبک استفاده کنید تا درگیر هزینه‌های اضافه بار نشوید.
• پیش از خرید تور دبي به این نکته توجه کنید که تور را از شرکت‌های شناخته شده و معتبر خریداری کنید.
• سعی کنید از لباس‌های نخی و نازک در تور دبي استفاده کنید زیرا آب و هوای این شهر گرم است.
• در سفر به دبی کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه آقتاب‌گیر را فراموش نکنید.
•  صرافی‌های معتبری جهت تبدیل پول وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
•یک شهر لوکس و گران‌قیمت است. اغلب تفریحات آن نیز هزینه‌های بالایی دارند. پس مراقب هزینه‌های خود در تور دبی باشید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی – تور ارزان دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت