تور دبی کریسمس 2024

تور دبی

سفر در کریسمس 2024

هرساله در تاریخ 25 دسامبر جشنی محبوب به نام کریسمس در بسیاری مناطق جهان برگزار می گردد. قدمت این جشن بسیار طولانی است به طوری که داستان های مربوط به شخصیت های معروف آن مثل بابانوئل و الف ها در میان مردم از نسل های گذشته نقل شده و تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است. سفر در کریسمس 2024 می تواند یکی از تجربه های فوق العاده هر گردشگری محسوب می شود.

آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم و نوع جشن گرفتن کریسمس در هر کشور باعث می شود که گردشگران به دنبال مقصدی فوق العاده مهیج و متفاوت برای انتخاب بهترین کشور برای مسافرت در سال نوی میلادی ۲۰۲۴ باشند، امروزه به دلیل محبوبیت کریسمس در بین مردم این جشن حتی در کشور های اسلامی مانند امارات برگزار می شود.

از آنجایی که در کریسمس برخی نمادها مانند درخت کاج، دانه برف و بابانوئل محبوبیت بسیاری دارند واضح است که در بسیاری از رویداد ها و جشن های کریسمس از آن ها به طرق مختلفی استفاده گردد و باعث سرگرمی مردم شود.

کریسمس در دبی - پارساگشت
کریسمس در دبی – پارساگشت

 

کریسمس ۲۰۲۴ در امارات

یکی از مقاصد گردشگری برای سفر در کریسمس ۲۰۲۴، امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی می باشد. این کشور بر خلاف دیگر مقاصد دارای آب و هوای سردی در زمستان نیست و در آن برف دیده نمی شود. آب و هوای مطبوع آن در فصل سرد سال در کنار جشن و رویدادهای مربوط به کریسمس این کشور را نیز به یکی از پاسخ ها برای سوال های مربوط به سفر در کریسمس 2024 تبدیل کرده است.

امارات متحده عربی در درجه اول یک کشور اسلامی است و تنها حدود 13 درصد از جمعیت آن مسیحی می باشد، بنابراین کریسمس در این کشور تعطیل رسمی نیست.

یکی از عجایب امارات

وجود گران ترین درخت های کریسمس جهان در هتل های پنج ستاره و مراکز خرید لوکس آن است، به طوری که روی آن تزئیناتی وجود دارد که میلیون ها دلار ارزش داشته و دیدن آن ها از نزدیک می تواند برای گردشگران تبدیل به یک تجربه منحصر به فرد شود و باعث شود که امارات نیز جزئی از بهترین کشورها برای مسافرت در سال نوی میلادی ۲۰۲۴ به شمار رود. برای تجربه کریسمس 2024 در امارات لازم است که از اوایل زمستان برنامه ریزی های مربوط به سفر انجام شود.

آب و هوای دبی در کریسمس

همان طور که می دانید کشور امارات در زیر خط استوا قرار دارد . آب و هوای دبی در کریسمس بسیار مطبوع است و  میانگین دما بین ۲۶ تا ۱۶ درجه سانتی گراد است که آب و هوای بهاری دارد. بهترین موقعیت برای کویر گردی، استفاده از سافاری در کویر ، شنا و تفریحات ورزشی در دبی است. این زمان به خاطر جشن سال نو میلادی بسیار گران است اما  می توانید از تفریحات رایگان در دبی استفاده کنید. استفاده بسیاری از تفرجگاه های شهر دبی، پارک های ساحلی بدون هیچ هزینه ورودی است و اگر سفر به دبی در کریسمس را دارید نگران نباشید چون بخشی از تفریحات رایگان در دبی وجود دارد.

اگر می خواهید با تفریحات رایگان در دبی آشنا شوید و هزینه های سفری خود را کاهش دهید مقاله  “این تفریحات رایگان را در دبی از دست ندهید” در وب سایت الی گشت بخوانید. آب و هوای در اواخر ماه دسامبر و آغاز ژانویه در دبی که همزمان با ماه آذر ماه ایرانی بسیار  عالی و مطبوع است و  خوب است یکبار سفر در کریسمس در دبی را تجربه کنید.

 

فستیوال ها و برنامه های مختلف کریسمس در دبی

سفر به دبی در کریسمس این امکان را به شما می دهد که از فستیوال ها و برنامه های مختلف کریسمس در دبی بهره مند شوید. جالب است بدانید که در این ایام تمامی مراکز خرید، کافه،رستوران ها شبانه روز باز هستند و برنامه های مختلفی را دارند. یکی از لوکس ترین مناطق دبی منطقه الجمیرا است که برج عرب نماد این محله است. در شب کریسمسنور پردازی های دراین منطقه در کنار پارک ساحلی جمیرا است که می توانید از آن لذت ببرید. در شب سال تحویل برج عرب محل تجمع گردشگرها است  و جشن با شکوهی برگزار می شود. البته ورودی برج را باید گردشگرها پرداخت کنند اما بسیاری از مسافرها در اطراف برج شب کریسمس را سپری می کنند.

یکی از معروف ترین مکان های کریسمس در دبی دهکده ی معروف ایرلندی ها است که در آن درخت بزرگ کریسمس را می بینید و در شب کریسمس شادمانی و جشن و سرور در دهکده ایرلندی ها وجود دارد. در مرکز خرید دبی مدیا سینی جشن های سال نو میلادی برگزار می شود و یکی از مکان های جذاب برای تجربه کریسمس و سال نو میلادی در دبی به حساب می آید و فضای بازی بزرگی  برای کودکان دارد.

پارک آبی آکوا ونچر از دیگر مکان های مهم شهر که جشن سال نو میلادی در آن مفصل برگزار می شود. در سال نو میلادی هم جشنواره یا فستیوال مخصوص کودکان و نوحوان، نمایشگاه بین المللی مد و فستیوال تئاترهای خیابانی برگزار می شود و اگر در کریسمس به دبی سفر می کنید روزهای آغازین سال نو میلادی در دبی حضور داشته باشید تا از این جشنواره ها استفاده کنید. به خصوص جشنواره تئاتر خیابانی برای اهالی فرهنگ و هنر بسیار جذاب به شمار می رود و بازدید آن رایگان است.

قیمت تور کریسمس و ژانویه 2024

قیمت تور کریسمس و ژانویه 2024 به عوامل مختلفی بستگی دارد. طبیعتا اولین مسئله مقصدی است که شما برای گذراندن این ایام انتخاب می‌کنید. طبیعتا کشورهای اروپایی بهترین گزینه برای تور کریسمس و ژانویه 2024 محسوب می‌شوند اما اگر به دنبال سفری اقتصادی‌تر باشید هم شهرهایی چون وان، استانبول، ایروان و حتی دبی مقاصدی ارزان‌تر برای سفر در این ایام هستند.
بعد از مقصد، ایرلاین و نوع پروازی که انتخاب می‌کنید هم در قیمت تور کریسمس و ژانویه 2024 اثرگذار است. مسئله مهم دیگر رزرو محل اقامت شماست که با توجه به شلوغی این ایام و ازدحام گردشگران قیمت‌ها هم ممکن است بالاتر از همیشه باشد. شما می‌توانید با اقامت در هاستل‌ها و هتل‌های 2 و 3 ستاره سفری ارزان‌تر را در زمان کریسمس به کشورهای مختلف دنیا تجربه کنید. تعداد روزهای اقامت در مقصد، هزینه اخذویزای توریستی، امکانات تور و… از دیگر مواردی هستند که در قیمت تور کریسمس و ژانویه 2024 موثرند.
به این نکته هم توجه داشته باشید که تعطیلات کریسمس معمولا همه شهرهای دنیا میزبان گردشگران هستند و بنابراین اگر قصد سفر در این زمان را دارید، بهتر است زودتر برای رزرو تور کریسمس و ژانویه 2024 تصمیم بگیرید. آژانس‌های مسافرتی بهترین گزینه برای سفر در این ایام محسوب می‌شوند و با ارائه خدمات مختلف سفری به یادماندنی و بدون دغدغه را به هر مقصدی که مدنظرتان است، رقم می‌زنند. از جمله این خدمات می‌توان به تور لیدر فارسی ‌زبان، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، خرید بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل محل اقامت اشاره کرد.

سفر با تور دبی

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و … همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

بهترین زمان خرید تور دبی چه تاریخی است؟

آب‌وهوای دبی مهم‌ترین تأثیر را بر روی قیمت تور این شهر دارد. در بهار و تابستان با توجه‌ به هوای بسیار گرم دبی تعداد مسافر بسیار کم می‌شود. به‌ قدری‌ که حتی هتل‌های دبی برای جذب مسافر بیشتر قیمت‌های خود را به‌صورت قابل‌ توجهی کاهش می‌دهند. در نتیجه اگر به دنبال تور دبی ارزان هستید بهار و تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که آفر تور دبی نیز فقط در این ایام برگزار می‌شود.

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

آشنایی با بهترین هتل‌های دبی برای رزرو بهترین‌ها

تمامی هتل‌های دبی از لحاظ خدمات‌رسانی، غذا و نظافت بهترین کیفیت را نسبت به ستاره‌هایشان ارائه می‌دهند. مهم‌ترین چیزی که دررابطه‌با هتل‌ها در تور دبی وجود دارد فاصله آن‌ها از مرکز شهر است. این فاصله باعث کاهش یا افزایش قیمت هتل‌های دبی می‌شود. به‌صورت کلی هرچقدر که به مرکز شهر نزدیک‌تر باشید قیمت هتل‌ها افزایش و هرچقدر که دورتر شوید قیمت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند

هتل‌های لوکس دبی

هتل مینا سلام: در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد.

هتل جمیرا بیچ: هتل جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. هتل جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

برج العرب دبی: برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

هتل کمپینسکی مال آو امارات: هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

هتل‌های قیمت مناسب دبی

هتل لواندر دبی: یک هتل میان‌رده 3 ستاره در مرکز شهر دبی است که ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. فاصله هتل لواندر تا ایستگاه متروی الریگا هم ۱۰ دقیقه است.

هتل سیتی استار: هتل 3 ستاره سیتی استار، یک هتل ارزان‌قیمت است که طراحی مدرنی دارد. صبحانه روزانه در این هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه مترو صلاح‌الدین فاصله داشته و به سایر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی دبی نیز بسیار نزدیک است. توریست‌ها گردشگر برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب بهتر است این هتل را انتخاب کنند.

هتل ایبیس الرقه: این هتل 2 ستاره، در منطقه الرقه دبی قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه با متروی الرقه فاصله دارد. نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند.

هتل سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره واقع شده و امکاناتی چون استخر روباز، وای‌فای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۵ کیلومتر بوده و به مرکز خرید الغدیر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم بسیار نزدیک است.

هتل دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میان‌رده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه است و تا ایستگاه مترو صلاح‌الدین ۴۰۰ متر است.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به دبی کدام ماه است؟

بهترین زمان سفر به دبی بین ماه‌های مهر تا فروردین است. در این ایام هوای متعادل‌تری در دبی وجود دارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی کریسمس 2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت