تور روسیه تابستان وبهار1403

تور روسیه

سفربه روسیه بدون ویزا فعلا ممکن نیست! گرفتن ویزای روسیه هم کار چندان سختی نیست؛ البته اگر بخواهید با تور به این کشور سفر کنید. تور روسیه به صورت گروهی یا انفرادی برگزار می‌شود. قیمت این تور هم به نسبت کیفیت در مقایسه با سایر تورهای خارجی چندان بالا نیست. اما با این وجود باز هم توصیه می‌کنیم تا قبل از سفر در مورد پروازها و هتل‌ها و نحوه قیمت گذاری این تورها مطالعه کنید.

شرایط اخذ ویزای روسیه؛ گروهی اقدام کنید نگران نباشید!

ویزای توریستی روسیه هم در قالب تورهای گروهی این کشور اخذ می‌شود و هم به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزای روسیه خواهید شد. برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز دارید. جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌شود و این ویزا، تا 30 روز پس از صدور معتبر است.

 

خدمات تور روسیه؛ همان چیزی که شما دوست دارید!

خدماتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، خدمات کلی تور روسیه می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی، این خدمات متفاوت باشند:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رزرو هتل (به درخواست متقاضی و به همراه صبحانه)
  • اخذ ویزای روسیه
  • گشت شهری
  • ترانسفر بین شهری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • راهنمای محلی

توفیق اجباری کرونا برای تور روسیه

ورود گردشگران ایرانی به روسیه پس از جام جهانی 2018 هر ساله بیشتر شده است. بر خلاف انتظارات، حتی کرونا هم نتوانست تاثیر زیادی در روند رشد بگذارد. مهمترین دلیل آن، سخت‌گیری‌های کمتر کرونایی روسیه نسبت به سایر کشورهای اروپایی و همچنین تخفیفات ویژه‌ای بود که بر روی خدمات گردشگری نظیر هتل و بلیت پرواز اعمال می‌کرد. این روند بعد از پایان محدودیت‌ها رشد مضاعفی داشت، به گونه‌ای که در سال 2022 ایران سومین کشوری بود که بیشترین تعداد گردشگر را به روسیه فرستاد.

قیمت تور روسیه بهار 1403 ارزان‌تر از سایر کشورهای اروپایی است

تور روسیه بهار 1403 قیمت‌های وسوسه‌کننده ای دارد. کافی است آنها را با قیمت تور سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید. به طور مثال اگر برای تور فرانسه 7 روزه غیر از هزینه پرواز باید 1,890 یورو پرداخت کنید‌ برای رزرو تور 7 روزه روسیه ویژه شب‌های سفید پرداخت نیمی از این مبلغ کافی است.

اخذ ویزای روسیه به سهولت انجام می‌شود

برای دریافت ویزای توریستی روسیه تقریبا لازم به سپردن هیچ گونه تعهد مالی یا وثیقه بانکی ندارید. کافی است یک پاسپورت ایرانی داشته باشید که حداقل 7 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.

شب‌های سفید در تور روسیه بهار 1403

از اواسط اردیبهشت بخش‌های زیادی از کشور روسیه من جمله سن‌پترزبورگ شاهد یک پدیده زیبای جوی است که در طی آن آسمان شب روشن می‌شود. البته شدت تابش به اندازه روز نیست و هوا گرگ و میش است. همین وضعیت بر زیبایی آسمان شب روسیه می‌افزاید. البته هر ساله با رسیدن به زمان اتفاق افتادن این پدیده جوی، جنب و جوش روس‌ها بیشتر می‌شود. آن‌ها تلاش می‌کنند تا برگزاری جشنواره‌های موسیقی و تئاتر تلاش دارند تا از فرصت بوجود آمده برای جذب حداکثر توریست‌های خارجی حداکثر استفاده را ببرند. البته اوج این پدیده از  از 11 ژوئن یا 21 خرداد تا 2 ژوئیه یعنی 11 تیرماه است. توصیه می‌کنیم تور روسیه بهار 1403 را در این ایام رزرو کنید تا این پدیده خارق‌ العاده را هم در آسمان مسکو و هم سن‌پترزبورگ از نزدیک مشاهده کنید.

  • قیمت تور روسیه بهار 1403 در حالت گروهی مشخص است و می‌توانید که در بالای همین صفحه جزئیات آن ها را مشاهده کنید. اما قیمت تور روسیه بهار 1403 انفرادی بسته به هتل و پروازی که انتخاب می‌کنید متغیر است.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه تابستان وبهار1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت