تور روسیه تابستان1403

تور روسیه

به این دلایل سفر تیرماه روسیه را از دست ندهید

به 2 دلیل تیر ماه از بهترین زمان‌های سفر به روسیه است. اول آب‌وهوای خنک این کشور در اوایل تابستان و دوم مشاهده پدیده زیبای شب‌های سفید روسیه است. گذشته از این‌ها امکانات و دیدنی‌های روسیه دست‌کمی از سایر مقاصد اروپایی ندارد و حتی در مرتبه‌ای بالاتر قابل‌دسته‌بندی است. شهر سن‌پترزبورگ خود به‌تنهایی گنجینه‌ای از مناظر طبیعی و بناهای قدیمی به‌جامانده از تاریخ اسلاوها است که تا مدت‌ها می‌توان از دیدن آن‌ها لذت برد. بااین‌حال تمایل ایرانی‌ها به رزرو تور روسیه دلایل دیگری هم دارد که در ادامه، ابتدا به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

هیچ‌کدام از کشور اروپایی به‌آسانی روسیه ویزا نمی‌دهند

سادگی مراحل دریافت ویزای روسیه زمانی قابل‌لمس می‌شود که آن را با سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنیم. به طور مثال برای گرفتن ویزای آلمان باید تمکن مالی حداقل 300 میلیونی و تاریخچه سفری پروپیمان داشته باشید. ریزگردش مالی ۳ماهه آخر حسابتان را ارائه دهید و اثبات کنید وابستگی‌های شما در ایران آن‌قدر زیاد است که به‌قصد دریافت پناهندگی به این کشور نمی‌روید. مدارک که آماده شد، نوبت به‌ وقت سفارت می‌رسد و تازه 45 روز پس از آن در دفتر ویزامتریک برای تحویل مدارک و انگشت‌نگاری حاضر می‌شوید. البته در مورد سایر کشورهای عضو پیمان شنگن هم اوضاع کمابیش همین است و شما با یک پروسه وقت‌گیر و پرزحمت برای دریافت ویزا مواجه می‌شوید. در مقابل برای دریافت ویزای روسیه هیچ‌کدام از این مراحل لازم نیست. فقط کافی است پاسپورت ایرانیتان را به همراه مدارک هویتی و تور به سفارت روسیه ارائه دهید. در ادامه ریز این مدارک را به شما معرفی می‌کنیم.

لیست مدارک لازم برای دریافت ویزای روسیه

  • باید پاسپورت ایرانی داشته باشید که حداقل 7 ماه از اعتبارش باقی‌مانده باشد.
  • 2 قطعه عکس پرسنلی 4*3 هم لازم است که پس‌زمینه آن سفید باشد و البته با عکس گذرنامه تفاوت داشته باشد.
  • واچر هتل محل اقامتتان در روسیه از دیگر مدارکی است که به سفارت روسیه می‌دهید.
  • بیمه مسافرتی معتبر که تاریخ آن مطابق با تاریخ تورتان باشد.
  • علاوه بر موارد فوق لازم است تا فرم‌های مربوط به اطلاعات شخصی و تعهدنامه بازگشتتان را هم تکمیل و تحویل سفارت دهید.

در تور روسیه با کدام ایرلاین‌ها پرواز می‌کنیم؟

هر چند به فراخور میزان تقاضا در ایام مختلف سال، ممکن است برخی از ایرلاین‌های ایرانی و روس به‌صورت موردی اقدام به برگزاری پرواز مستقیم در مسیر تهران مسکو یا تهران سن‌پترزبورگ کنند. اما در میان خطوط هوایی ایرانی، «ماهان» و از ایرلاین‌های روسی این «نوردویند» و «ایرفلوت» که در این فعالیت بیشتری دارند. به‌خصوص نوردویند که البته خطوط هوایی نظیر «قطر ایرویز»، «امارات» و «ترکیش» هم در این مسیر پرواز غیرمستقیم دارند. یعنی در طول مسیر 1 یا 2 توقف بین‌راهی در فرودگاه‌های کشورهای متبوع خود دارند. بر خلاف انتظار با این نوع پرواز تور روسیه قیمت بالاتری نسبت به پرواز مستقیم دارد. مدت سفر هم طولانی‌تر است. حتی‌المقدور سعی کنید از مشاور سفر خود در نهال گشت بخواهید تا پروازتان را مستقیم بگیرد. به ترتیب هم تور روسیه قیمت کمتری پیدا می‌کند و هم به‌خاطر کوتاهی زمان پرواز خستگی کمتری دارید.

گرگ‌ومیش شب‌های تیرماه، در سن‌پترزبورگ و مسکو

شب‌های تیرماه، آسمان مناطق مختلف روسیه تاریک نمی‌شود؛ بلکه حالتی گرگ‌ومیش به خود می‌گیرد که این پدیده زیبای جوی به شب های‌سفید شهرت یافته است. شب‌های سفید، طرفداران خاص خود را دارد که همه ساله از گوشه‌وکنار جهان خود را به روسیه می‌رسانند تا از تماشای آن لذت ببرند. البته در این ایام هم تور روسیه قیمت بالاتری نسبت به سایر ایام سال ندارد. چرا که سیاست گردشگری روسیه جذب حداکثر گردشگر با به‌ حداقل‌ رساندن نوسان قیمت‌ها در ایام مختلف سال است. این رویداد بهانه‌ای است تا همه ساله جشنواره بزرگی در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شود. برگزاری کنسرت‌های متعدد موسیقی، اجرای تئاتر و بازدید از برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی شهر مانند موزه آرمیتاژ، قلعه پیتر و پل و تئاتر ماریینسکی تنها بخشی از برنامه‌های این جشن بزرگ است. توصیه می‌کنیم تور روسیه تیر 1403 را در این ایام رزرو کنید تا این پدیده خارق‌العاده را هم در آسمان مسکو و هم سن‌پترزبورگ از نزدیک مشاهده کنید و در کنار آن از حضور در برنامه‌های سرگرم‌کننده تور جشنوارهای برگزار شده لذت ببرید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه تابستان1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت