تور روسیه لحظه آخری02188487125

تور روسیه؛ سفر هیجان انگیز

سفر به روسیه به عنوان بزرگترین کشور دنیا جذابیت‌های زیادی دارد؛ شب های سفید سن پترزبورگ، بناهای تاریخی خارق‌العاده، طبیعت جذاب و موزه‌های دیدنی مسکو از دلایلی است که تور روسیه را جذاب‌تر می‌کند. سفر به روسیه برای ایرانی‌ها دردسر زیادی ندارد؛ با ویزای گروهی و انفرادی می‌توانید به کشور تزارها سفر کنید. اگر شما هم دوست دارید کلیسای جامع سنت باسیل را از نزدیک ببینید، در میدان سرخ مسکو قدم بزنید و با کلیسای کازان عکس بگیرید، تور روسیه را انتخاب کنید! برای خرید تور روسیه از تریپ کافی است این صفحه را به طور کامل بخوانید تا با جزئیات مربوط به تورهای روسیه بیشتر آشنا شوید.

قیمت تور روسیه

قیمت تور روسیه با دو عامل مهم نوع پرواز و هتل محل اقامت تعیین می‌شود. هرچقدر امکانات هتل بیشتری باشد و فاصله آن از مرکز شهر کمتر باشد، قیمت تور روسیه نیز بالاتر خواهد بود. برای خرید تور روسیه بهتر است از قبل راجع به هتل محل اقامت پرس و جو کنید؛ کسب اطلاعات راجع به هتل موجب می‌شود تور روسیه را با خیال راحت و با بهترین قیمت خریداری کنید.

ما در تریپ با بهترین هتل‌های مسکو و سن پترزبورگ همکاری داریم؛ تنوع هتل‌ها به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را برای تور روسیه انتخاب کنید.

تور روسیه تریپ شامل چه خدماتی است؟

آژانس گردشگری پارساگشت در قبال رزرو تور روسیه خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • رزرو بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزا
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • پشتیبانی همه جانبه

مدارک لازم برای خرید تور روسیه

  • مدارک شناسایی معتبر
  • گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار

تور لحظه آخری روسیه

برای سفر به روسیه نیاز به ویزا دارید، اما اخذ ویزا برای ایرانی‌ها به خصوص اگر با تور و به صورت گروهی سفر کنید بسیار ساده است. با این حال، برای رزرو تور روسیه باید از چند روز قبل اقدام کنید تا مراحل اخذ ویزا و رزرو هتل و بلیط انجام شود. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری روسیه با کارشناسان ما در تماس باشید.

تور ارزان روسیه ارزش خرید را دارد؟

اگر می خواهید تور روسیه ارزان قیمت را خرید کنید، پیشنهاد می کنیم روی تور زمینی روسیه و تور لحظه آخری روسیه برنامه ریزی کنید. البته در نظر داشته باشید تور ارزان همیشه خوب نیست. پس سعی کنید با تبلیغات افراد سودجو در این مورد هوشیارانه عمل کنید، بعضی اوقات با پرداخت کمی هزینه بیشتر سفری بهتر را برای خود رقم بزنید.

تور روسیه از تهران و سراسر ایران

تور روسیه از اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمانشاه، شیراز نیز برگزار می‌شود و شما از سراسر ایران می‌توانید برای خرید تور روسیه از آژانس تریپ اقدام کنید. پس اگر در شهری به جز تهران هستید برای خرید تور روسیه روی تریپ به عنوان مجری مستقیم تور روسیه حساب کنید.

با تریپ به همه جای دنیا سفر کنید!

با مراجعه به صفحه می توانید از قیمت آخرین تورهای خارجی و نرخ پرواز مطلع شوید.  علاوه بر تور روسیه، تورهای خارجی به مقاصد مختلفی از جمله تایلند و ترکیه برگزار می‌کند.

خرید بهترین تور روسیه

آژانس گردشگری تریپ یکی از معتبرترین مراجع صدور بلیط پرواز و رزرو هتل در کشورهای خارجی است. تریپ با هتل‌های متعددی در مسکو و دیگر شهرهای روسیه همکاری دارد و به همین دلیل تنوع زیادی از هتل‌های 3 تا 5 ستاره با قیمت‌های مختلف را به مشتریان ارائه می‌کند. علاوه بر این، آژانس تریپ تضمین می‌کند که قیمت تور روسیه با کیفیت خدمات ارائه شده متناسب باشد؛ یعنی به همان اندازه‌ای که هزینه می‌کنید.

پکیج تور های روسیه

پکیج لحظه آخری تورهای روسیه-پارساگشت
پکیج لحظه آخری تورهای روسیه-پارساگشت

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه لحظه آخری02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت