تور روسیه نوروز1403

تور روسیه

تور مسکو

تور مسکو از پرهیاهوترین تورهای مسافرتی برای ما ایرانیان است. مسکو پایتخت کشور روسیه و یکی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان است، این شهر در طول تاریخ شاهد جنگ‌ها و حوادث بسیار زیادی بود و اغلب آثار تاریخی موجود در این شهر متعلق به دوران حکومت تزارها است. تنوع آثار تاریخی، کاخ‌ها و موزه‌ها در شهر بزرگ مسکو بسیار زیاد است و یک سفر کوتاه چند روزه برای بازدید از همه این آثار کافی نیست. اغلب گردشگران ایرانی با تور مسکو عازم این شهر می‌شوند، دریافت ویزا، بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت جز خدمات تور مسافرتی مسکو است. دریافت ویزا روسیه به صورت گروهی بسیار آسان است،

بهترین زمان برای سفر به مسکو

احتمالا اولین چیزی که پس از شنیدن نام مسکو به ذهن تان می رسد، هوای سرد و زمستان های شدید این شهر است. وضعیت آب و هوای شهر مسکو در طول سال متغیر است و این شهر روزهای آفتابی را نیز به خود می بیند. مسکو تابستان های گرم کوتاهی دارد که بهترین زمان برای سفر به این شهر محسوب می شوند. در فصل تابستان مسکو یعنی از ژوئن تا اوت (اواسط خرداد تا اواسط شهریور) شهر پر از گردشگر می شود. این بازه بهترین زمان برای خرید تور مسکو است. طی این فصل، خورشید در سراسر شهر می درخشد. پدیده مشهور شب های سفید مسکو نیز تقریباً ۲۱ خرداد تا ۱۱ تیرماه (۱۱ ماه ژوئن تا ۲ ژوئیه) روی می دهد.
پاییز مسکو بین ماه های سپتامبر تا اوت (اواسط شهریور تا اواسط آبان) است. در این بازه شاهد کاهش جمعیت گردشگران و بالطبع کاهش قیمت ها هستیم اما هنوز هوای شهر دلپذیر و مطبوع بوده و سرمای مشهور زمستان های روسیه از راه نرسیده است. از ماه نوامبر تا مارس (اواسط آبان تا اواسط فروردین) هوای مسکو زمستانی است. در این دوران می توانید تور مسکو ارزان را برای سفر به این شهر خریداری کنید. اگر با سرمای هوا میانه خوبی دارید، سفرهای ماجراجویانه در زمستان مسکو یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

فرودگاه های مسکو

شهر مسکو دارای سه فرودگاه بزرگ به نام های فرودگاه بین المللی شرمتیوو، فرودگاه بین المللی دوموده دوو و فرودگاه بین المللی ونوکووا است. فرودگاه بین المللی شرمتیوو بزرگ ترین فرودگاه شهر مسکو به شمار می آید. این فرودگاه در ابتدا برای مقاصد نظامی ساخته شد، اما از سال 1959 کاربری غیرنظامی به خود گرفت. فرودگاه بین المللی شرمتیوو در ۲۹ کیلومتری شمال غربی مسکو قرار گرفته است و قطب پروازهای ایرلاین اروفلات (Aeroflot) محسوب می شود.

مدارک لازم برای تور روسیه 1403

برای استفاده از تور روسیه و رفتن به مسکو نیاز به ویزای کشور روسیه دارید که می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی پارساگشت اقدام کنید. در ادامه، مدارکی را که برای تور روسیه و اخذ ویزا برای کشورهای سن پترزبورگ و مسکو نیاز است لیست کرده‌ایم.

  • بلیت رفت و برگشت هواپیما
  • واچر هتل
  • دو قطعه عکس 3 * 4
  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • فرم درخواست ویزای روسیه

تور هوایی روسیه؛ لذت سفر به شمال اوراسیا

ایرلاین‌های بی‌شماری به روسیه پرواز مستقیم دارند اما بهترین پکیج‌های مسافرتی تور روسیه شامل سه هواپیمایی معروف می‌شود: تور روسیه با پرواز ماهان، تور روسیه با پرواز نوردویند و تور روسیه با پرواز ایرفلوت. مدت زمان تور روسیه مسکو از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران تا فرودگاه شرمیتوو مسکو، حدوداً 3 ساعت و تا فرودگاه پالکوو سن پترزبورگ حدوداً 4 ساعت است. اولین پرواز در ساعت 08:35 از تهران (IKA) انجام می‌شود و مسافران ساعت 10:55 به مسکو (SVO) می‌رسند. روسیه سه فرودگاه معروف و بین‌المللی دارد: فرودگاه بین‌المللی شرمیتوو (بزرگ‌ترین فرودگاه مسکو)، فرودگاه ونوکووا و فرودگاه دوموده دوو.

پرواز تهران به  مسکو 3 روز در هفته و در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه انجام می‌شود. در حال حاضر در ماه‌های شلوغ سال امکان پرواز از مشهد به مسکو و شیراز به مسکو با پرواز مستقیم وجود دارد. درنظر داشته باشید تور روسیه زمینی نیز جزو تورهایی است که بسیاری از مردم از آن استقبال می‌کنند اما به‌دلیل طولانی بودن مسیر، ما به شما تور زمینی روسیه را توصیه نمی‌کنیم.

تور لحظه آخری روسیه؛ لذت مسافرت با تور لحظه آخری سن پترزبورگ

احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است که تور لحظه آخری روسیه یعنی چه. تور روسیه لحظه اخری زمانی برای مسافران باز می‌شود که ظرفیت هواپیما و تور روسیه مسکو پر نشده باشد، یا هتل‌های روسیه مسافر کمتری داشته باشند. آژانس‌های مسافرتی برای پر کردن ظرفیت تور روسیه معمولاً تخفیف‌هایی بین 10 % تا حتی 50 % می‌گذارند.

تور مسکو لحظه آخری به فصل و زمان سفر نیز بستگی دارد. به‌عنوان مثال، در فصل زمستان باتوجه‌به سرمای شدید هوا در روسیه امکان رزرو تور روسیه لحظه آخری با تخفیف زیاد بسیار بالاست و شما می‌توانید ارزانترین تور روسیه را خریداری کنید. انواع تورهای روسیه لحظه اخری را از آژانس الفبای سفر بخرید.

خرید تور روسیه ارزان قیمت؛ به‌‌صرفه و ارزانتر

اگر به‌دنبال خرید تور روسیه ارزان هستید،  کارگزار تور روسیه محسوب می‌شود و پیشنهادهای جذابی برای شما دارد. شما می‌توانید تورهای خارجی لحظه آخری و تخفیف‌خورده روسیه، تور روسیه مسکو و تور لحظه آخری مسکو سن پترزبورگ را از آژانس پارساگشت خریداری کنید.

بهترین زمان برای سفر به روسیه با تور (مسکو و سن پترزبورگ)

آب‌و‌هوای روسیه، قاره‌ای با تابستان‌های طولانی و گرم و زمستان‌های سرد و خشک است؛ به همین دلیل اغلب مسافران ترجیح می‌دهند در فصل زمستان به این سرزمین سفر نکنند. مسکو، سن پترزبورگ و قازان سه شهر توریستی روسیه در ماه‌های جولای تا آگوست بیشتر از هر موقعی موردتوجه گردشگران بین‌المللی قرار می‌گیرند.

تور روسیه در 4 فصل سال برگزار می‌شود اما فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به روسیه محسوب می‌شود. در ادامه، تور روسیه بهار و تور روسیه تابستان را بررسی می‌کنیم.

تور روسیه بهار 1402؛ آغاز سال نو در سن پترزبورگ دیدنی

 اگر تور روسیه بهار 1402 را خریداری کنید، علاوه‌بر رزرو تور روسیه با قیمت مناسب، می‌توانید از بهترین آب‌وهوا در روسیه و به‌خصوص شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ نیز لذت ببرید. سال نوی خود را متفاوت‌تر از همیشه و در روسیه آغاز کنید.

الفبای سفر ارزانترین تور روسیه 1402 را بین آژانس‌های مسافرتی دارد تا هزینه‌ی گزافی پرداخت نکنید و راحت‌تر به این سرزمین رؤیایی سفر کنید. باتوجه‌به تخصص ما در برگزاری تور روسیه و اینکه آژانس پارساگشت مجری مستقیم تور روسیه است، می‌توانید مطمئن باشید که همراه با تورهای ما سفر خوبی را به مسکو و سن پترزبورگ، کازان و سوچی تجربه خواهید کرد و آفر تور روسیه پیشنهادی ما رضایت شما را جلب می‌کند.

همچنین در پکیج تور روسیه ارائه‌شده درپارساگشت تور لوکس روسیه (پرواز خارجی باکیفیت و هتل تاپ 5 ستاره و لوکس روسیه) نیز قرار دارد. اگر شما خواهان این مدل از تورها هستید، تور لاکچری روسیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

تور تابستان روسیه 1402؛ لذتی وصف‌نشدنی در هوای شگفت‌انگیز روسیه

قطعاً بهترین زمان برای سفر به روسیه، تابستان‌های آفتابی آن است. معمولاً روسیه از خرداد تا شهریور هوای دل‌انگیزی دارد و برای مسافرت عالی است. پیشنهاد جذاب ما به شما، سفر کردن به روسیه، مسکو و سن پترزبورگ در تابستان با تور مسکو، تور سنت پترزبورگ و تور روسیه خواهد بود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت