تور روسیه پرواز ماهان

تور روسیه پرواز ماهان

تور مسکو و سن پترزبورگ

از690دلار+22/990/000تومان

تور مسکو و سن پترزبورگ

از860دلار+22/990/000 تومان

تور مسکو+سن پترزبوگ

از22/990/000تومان +890دلار

تور مسکو و سن پترزبورگ

از22/990/000 تومان+690دلار

فصل بهار در روسیه

اگر از لحاظ قیمت بخواهید به مسکو، سنت پترزبورگ سفر کنید در فصل بین ماه مارس تا آخر خرداد که بهار روسیه نیز هست بهترین زمان به سفر به روسیه از لحاظ کاهش هزینه ها به حساب می آید. روسیه یکی از مقصد های مسافران ایرانی است که مدام انتخاب می شود اما نه در فصل بهار! و یادتان باشد که گردشگران ایرانی هم بخش مهمی از مسافران کشور روسیه را تشکیل می دهند. آب و هوای روسیه در فصل بهار آن قدر سرد نیست ولی حتما باید لباس گرم همراه داشته باشید. همه چیز اعم از هتل ها، پروازها، و حتی گشت شهری و استفاده از تاکسی برای شما ارزان به حساب می آید و اگر به دنبال کاهش هزینه های سفر خود هستید بهترین زمان سفر به روسیه از لحاظ قیمت و کاهش هزینه ها فصل بهار است.

شرایط اخذ ویزای روسیه؛ گروهی اقدام کنید نگران نباشید!

ویزای توریستی روسیه هم در قالب تورهای گروهی این کشور اخذ می‌شود و هم به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزای روسیه خواهید شد. برای درخواست ویزای روسیه برای تور روسیه به مدارکی همچون بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، واچر قطعی هتل، 2 قطعه عکس 3×4، پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و فرم درخواست ویزای روسیه نیاز دارید. جواب درخواست ویزای توریستی روسیه حدودا 7 روز کاری پس از ارائه درخواست برای شما صادر می‌شود و این ویزا، تا 30 روز پس از صدور معتبر است.

برای چه کاری می‌خواهید به روسیه سفر کنید؟

اگر آب و هوای معتدل حال شما را خوب می‌کند، بهتر است از اوایل خرداد تا اواخر شهریور به روسیه سفر کنید. اما اگر به دنبال سرمای استخوان سوز هستید، بهتر است در فصل پائیز و زمستان به روسیه سفر کنید! در دو فصل بهار و تابستان روسیه در شلوغ ترین حالت خود قرار دارد و در زمستان و پائیز، گردشگران کمی به روسیه سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که هزینه‌های اقامت روسیه در 4 فصل سال تقریبا یکسان می‌باشد!

ارائه ضمانت نامه بانکی الزامی نیست!

ضمانت‌نامه بانکی از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. هدف دریافت ضمانت‌نامه بانکی، اعتماد به بازگشت متقاضیان می‌باشد. چرا که اگر مسافران روسیه به کشور خود بازنگردد، اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت خانه از بین می‌رود. با توجه به اینکه کشور روسیه شرایط پناهندگی ندارد، لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی برای تورهای روسیه نیست!

درباره مسکو

یتخت روسیه، یکی از مشهورترین و کهن‌ترین پایتخت‌های جهان به شمار می‌رود. مسکو با دارا بودن بیش از ۱۳ میلیون نفر جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهر اروپا و با بیش از ۲۵۰۰ کیلومتر مربع مساحت، وسیع‌ترین شهر اروپا به شمار می‌رود. مسکو در حال حاضر مهمترین شهر شرق اروپا از دید سیاسی، اقتصادی و نظامی است.

تاریخچه مسکو

مسکو تا حوالی سده چهاردهم میلادی، شهری نسبتا کوچک در کنار رود ولگا بود و نقشی تجاری و بازرگانی داشت. در این زمان، مسکو که منطقه‌ای تحت فرمانروایی تاتارها بود، به تدریج برای کسب استقلال تلاش کرد و در زمان ایوان سوم در اواخر سده پانزدهم میلادی، مسکو و سپس باقی روسیه، توانستند بر تاتارها پیروز شوند و به استقلال برسند. مسکو از این به بعد پایتخت و مرکز فرمانروایی در روسیه بود و تحولات سیاسی گوناگون روسیه و اتحاد جماهیر شوروی، این شهر مهم اروپا و جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

جاهای دیدنی مسکو

مسکو به عنوان پایتخت روسیه، مجموعه گسترده‌ای از کاخ‌های سلطنتی و ساختمان‌های باشکوه را از دوران تزارهای روسیه و اتحاد جماهیر شوروی در خود دارد. کاخ کرملین، میدان سرخ، یادمان لنین، گالری دولتی تریتیاکف، تئاتر بولشویی و کلیسای جامع سنت باسیل از جمله این ساختمان‌های مهم و باشکوه مسکو هستند.

غذاهای مسکو

مسکو جایی است که می‌توانید بهترین غذاهای روسی را در آن انتخاب و تجربه کنید. غذاهایی مانند بورش، بلینی، سالاد روسی، شاه ماهی نمک‌سود، شیشلیک، سالمون دودی و پنکیک روسی از جمله این خوراک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه هستند.

زمان مناسب برای سفر به مسکو

مسکو هم به مانند روسیه، شهری سردسیر با زمستان‌های طاقت‌فرسا مخصوصا برای ما ایرانیان است! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ماه‌های گرم سال مخصوصا تابستان را برای سفر به روسیه و تجربه زیبایی‌های آن انتخاب کنید.

فرودگاه‌های مسکو


مسکو دارای دو فرودگاه بزرگ و بین‌المللی اصلی است. فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو (Sheremetyevo International Airport) در ۲۹ کیلومتری شمال غربی روسیه قرار دارد. فرودگاه دیگر مسکو فرودگاه ونوکووا (Vnukovo International Airport) است که در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی مسکو قرار گرفته است.

دیدنی های مسکو

میدان سرخ مسکو
میدان سرخ مسکو مشهورترین میدان شهر مسکو و از مشهورترین نمادهای گردشگری کشور روسیه به شمار می‌رود.
 
کاخ کرملین مسکو
 
کاخ کرملین از جمله بناهای معروف شهر مسکو و بزرگ‌ترین کاخ سلطنتی روسیه است که در میدان سرخ مسکو قرار دارد و افراد زیادی در سال از آن بازدید میکنند. کرملین در زبان روسی به معنی دژ است. این کاخ که قلب مسکو نیز نامیده می‌شود، یکی از زیباترین کاخ‌های جهان با قدمتی حدود۶۰۰ سال بوده است و شهرتی جهانی دارد.
 
پارک گورکی مسکو
 
پارک گورکی فضای سبزی است وسیع و خوش منظره واقع در قلب مسکو که بعلت داشتن گستره وسیعی از امکانات تفریحی، عنوان محبوب‌ترین پارک روسیه را با شایستگی از آن خود کرده است. این پارک سرسبز و تماشایی که چیزی حدود ۴۵ هکتار از فضای سبز مسکو را تصاحب کرده، در امتداد رودخانه تماشایی مسکوا، رودخانه ای که چون خونی نیلگون در شریان های مسکو جریان یافته و سرزندگی و حیات را به جای جای این شهر بخشیده، کشیده شده است.
 
تپه گنجشک های مسکو
 
تپه گنجشک ها در بلندترین نقطه از شهر مسکو روسیه واقع شده است و یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری شهر مسکو محسوب می شود. این تپه بهترین چشم انداز از شهر را ارائه می دهد که این همه زیبایی در جملات قابل وصف نیست و باید از نزدیک محو تماشا شوید.
 
 

درباره سن پترزبورگ

سن پترزبورگ (Saint Petersburg) که گاه به شکل سنت پترزبورگ هم نوشته می‌شود دومین شهر بزرگ روسیه و از شهرهای مشهور و گردشگر پذیر جمهوری فدرال روسیه است. سن پترزبورگ که در شمال غربی کشور روسیه قرار گرفته، بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت دارد و از بندرهای مهم در کنار دریای بالتیک به شمار می‌رود.
 

تاریخچه سن پترزبورگ


سن پترزبورگ همانطور که از نامش می‌توان حدس زد، توسط پتر کبیر تزار روسیه در سال ۱۷۰۳ میلادی پایه‌گذاری شد. سن پترزبورگ همچنین در دو بازه زمانی پایتخت امپرتوری روسیه نیز بوده است. سن پترزبورگ که از آن با نام پتروگراد یا شهر پتر هم یاد می‌شده در زمان اتحاد جماهیر شوروی و پس از مرگ لنین، پایه‌گذار انقلاب اکتبر، به نام لنین‌گراد تغییر نام می‌دهد. سن پترزبورگ که در زمان جنگ جهانی دوم لنینگراد نامیده می‌شد به مدت ۸۷۲ روز تحت محاصره نازی‌ها بود و در اثر قحطی ناشی از آن نزدیک به ۱ میلیون نفر از مردم این شهر کشته شدند. سن پترزبورگ تا پیش از سده ۲۱ با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو بود ولی به تدریج با کمک صنعت گردشگری و ثبت نزدیک به ۸۰۰۰ اثر تاریخی وضعیت اقتصادی خود را بهبود دهد.

جاهای دیدنی سن پترزبورگ


سن پترزبورگ بیشتر به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه شناخته می‌شود. با وجودی که سن پترزبورگ در زمان جنگ‌های جهانی اول و دوم و جنگ سرد، حوادث بسیاری را به خود تجربه کرد، مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی با شکوه در آن انتظار گردشگران را می‌کشد. از جمله این مراکز گردشگری می‌توان به قلعه سنت میشل، کلیسای جامع سنت نیکولاس، کاخ پتروف، آبراهه گریبیوف و موزه هنر آرمیتاژ اشاره کرد.
سن پترزبورگ
با توجه به دگرگونی پرشتاب اروپا در دوران مدرن، شهر سن پترزبورگ توانسته یک گنجینه ویژه و دست‌نخورده از معماری دوران کلاسیک را در خود حفظ کند و همین موجب جذابیت این شهر در بین گردشگران شده است.

فرودگاه سن پترزبورگ

فرودگاه پالکوو یا پالکوف، مهمترین فرودگاه بین المللی شهر سن پترزبورگ است و در ۲۳ کیلومتری جنوب شهر قرار گرفته است.

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور روسیه پرواز ماهان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت