تور سریلانکا با پرواز ایرعربیا

سریلانکا کجاست؟

سریلانکا کشوری زیبا و سرسبز است که در جنوب هندوستان در آب‌های اقیانوس هند واقع شده و یکی از مناطق بکر جنوب قاره آسیا محسوب می‌شود. کلمبو پایتخت این کشور جزیره‌ای است و زبان رسمی مردم این کشور سینهالی و تامیل می‌باشد. کشور سریلانکا از جنوب شرق به دریای عرب و از جنوب غربی به خلیج بنگال راه دارد. شغل اغلب مردم در این کشور آسیایی صیادی و کشاورزی می‌باشد و اقتصاد کشور سری لانکا بر پایه کشاورزی شکل گرفته است. سریلانکا جز کشورهای کهن قاره آسیا می‌باشد و مردم این سرزمین به اعتقادات و سنت‌های خود بسیار پایبند هستند. مردم این کشور به طب سنتی و درمان با ماساژ هم توجه ویژه‌ای دارند، “آیورودا” یک ماساژ مخصوص و معروف در کشور سری لانکا است که اغلب گردشگران در زمان سفر به این کشور آسیایی حتما به مراکز اسپا در این کشور می‌روند و این ماساژ درمانی را برای رفع گرفتگی‌های عضلانی خود امتحان می‌کنند.

تور سریلانکا

اگر اهل بازدید از مناطق بکر و جاذبه‌های دیدنی کمتر شناخته شده در جهان هستید، تور سریلانکا فرصت مناسبی برای گشت و گذار در این کشور آسیایی می‌باشد. سریلانکا یک کشور زیبا است که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده است، تنوع امکانات تفریحی هم در این کشور فراتر از حد تصور شما می‌باشد و گردشگران با خرید تور سریلانکا می‌توانند در سواحل دنج و آرام این کشور اوقات خوشی را سپری کنند. بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تور لیدر و بیمه مسافرتی جز خدماتی است که اغلب آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پارساگشت با خرید تور مسافرتی سریلانکا به مسافران ارائه می‌دهند

چرا باید با تور به سریلانکا سفر کنیم؟

تنوع جاذبه های گردشگری بخصوص جاذبه‌های طبیعی و مناطق حفاظت شده در سری لانکا بسیار زیاد است و گردشگران معمولا در زمان سفر به این کشور شگفت انگیز آسیایی فرصت کافی برای بازدید از همه جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا و رویایی را ندارند. اما اگر با تور مسافرتی عازم این کشور شده باشید، برنامه ریزی سفر شما توسط یک راهنمای تور حرفه‌ای انجام شود و به این شکل فرصت بازدید از جاذبه‌های دیدنی بیشتری را خواهید داشت و مناطق بکر و جذاب شهرهای مختلف این کشور را می‌توانید در زمان سفر کشف کنید. در ضمن با خرید تور سریلانکا دیگر دغدغه دریافت ویزا، رزرو هتل و یا خرید بلیط هواپیما را ندارید و همه موارد از قبل به صورت کامل برای سفر شما برنامه ریزی و مهیا شده است. همچنین با خرید تور سریلانکا از پارساگشت مسافران می‌توانند در یک سفر یک هفته‎ای از 3 شهر مختلف این کشور بازدید کنند و در تمامی شهرها از جاذبه‌های دیدنی با همراهی یک تور لیدر حرفه‌ای بازدید نمایند.

بهترین فصل سفر به سریلانکا چه زمانی است

بهترین فصل سفر که درجه هوای مطلوب تری برای سفر به این کشور زیبا دارد ، پاییز و زمستان است  و تعداد گردشگران در این فصول تا حد چشمگیری افزایش می‌یابد. اما در فصل تابستان آب‌و‌هوای سریلانکا تا حدودی زیادی گرم است و  تعداد گردشگران بسیار پایین است ولی خوب از نظر قیمت هم ، هزینه ها کاهش می یابد.

دارک لازم برای سفر به سریلانکا 1402

سفر به سریلانکا با تور تجربۀ فوق‌العاده و جذابی است، اما برای اینکه سفر شما به‌خوبی و بدون هرگونه مشکلی پیش برود باید مدارکی را آماده کنید. در ادامه، مدارک لازم برای سفر به سریلانکا را برای شما لیست کرده‌ایم.

  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمۀ مسافرتی
  • گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
  • اصل شناسنامه

در نظر داشته باشید برای رفتن به سریلانکا نیازی به ویزا ندارید و کلیۀ ویزاهای تور سریلانکا در فرودگاه صادر می‌شوند. هزینۀ ویزای سریلانکا که در فرودگاه از هر مسافر اخذ می‌شود 60 دلار است و شما با این ویزا مجاز هستید تا 30 روز در سریلانکا به‌صورت توریستی اقامت داشته باشید.

معرفی پکیج تور سریلانکا از تهران

برای آشنایی بیشتر شما با خدمات تور بنتوتا سریلانکا، در ادامه پکیج تور سریلانکا را به شما معرفی می‌کنیم تا اطلاعات دقیق‌تری از این تور داشته باشید. خدماتی که در آفر تور سریلانکا الفبای سفر به شما داده می‌شود به شرح زیر است:

  • اقامت در هتل به‌همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • تورلیدر فارسی‌زبان

تور اقساطی سریلانکا یکی از تورهای پرطرفدار در آژانس پارساگشت به‌شمار می‌آید. برای اطلاع از شرایط خرید تور اقساطی از آژانس الفبای سفر، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تور سریلانکا نظرات بسیاری را به خود جلب کرده و مقصد بسیاری از توریست‌ها و گردشگران جهان شده است.

برنامه سفر به سریلانکا

احتمالاً برای شما این سؤال پیش آمده است که با تورهای پارساگشت 8 شب در سریلانکا چه می‌کنیم. در پاسخ به سؤال شما، برنامۀ سفر به سریلانکا را برای شما شرح می‌دهیم. در تور سریلانکا الفبای سفر به شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا سفر می‌کنید. هرکدام از این شهرها جاذبه‌های گردشگری خاص خودشان را دارند و بنا به زمان محدود، ما فقط به برخی از جاهای دیدنی این شهرها می‌رویم. در ادامه، برنامۀ گشت شهری تور سریلانکا را بررسی می‌کنیم.

  • بازدید از میدان استقلال
  • موزه ملی کلمبو
  • باغ ادویه
  • باغ گیاه‌شناسی کندی
  • بازار کندی
  • معبد دندان کندی
  • گالری جواهرات در کندی
  • مرکز پرورش لاکپشت کوسگودا

در مسیر رسیدن به شهر زیبای کندی از فیل‌های پینوالا بازدید می‌کنیم که این برنامه قطعاً برای دوست‌داران حیات‌وحش بسیار جذاب خواهد بود. همچنین تماشای رقص‌های فرهنگی سریلانکا در شهر کندی یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی و جذاب برای شما خواهد شد. اگر به شما بگوییم قرار است در رودخانه مادهو در شهر بنتوتا قایق‌سواری را تجربه کنید، آیا شما همین حالا چمدان خود را برای رفتن به یک سفر ماجراجویانه و هیجان‌انگیز نمی‌بندید؟

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور سریلانکا با پرواز ایرعربیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت