تور سریلانکا -لحظه آخری

تور سریلانکا 

قبل از هرچیز، این نکته را در نظر داشته باشید که برای سفر به سریلانکا نیاز به اخذ ویزا است. ویزای سریلانکا، به صورت فرودگاهی و الکترونیکی صادر می‌شود. برای خرید تور سریلانکا، در ادامه نکاتی را به شما می‌گوئیم که ممکن است هرجایی در مورد آن‌ها صحبت نشود. در ابتدا، اطلاعاتی از کشور سریلانکا برای شما آماده خواهیم کرد.

سریلانکا، با نام قبلی سیلان (Ceylon) و نام رسمی جمهوری سوسیالیستی دموکراتیک سریلانکا (Democratic Socialist Republic of Sri Lanka) کشوری جزیره‌ای در جنوب آسیا از اقیانوس هند، جنوب غربی خلیج بنگال و جنوب شرقی دریای سیاه قرار دارد. واحد پول سریلانکا روپیه سریلانکا بوده و کلمبو، کادوولا، ماهاگاراما و کسبوا از شهرهای بزرگ این کشور هستند.

ویزای سریلانکا؛ برای گرفتن ویزای سریلانکا چه کاری باید انجام دهید؟

ویزای سریلانکا، به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. این بدان معناست که برای اخذ ویزای سریلانکا لزومی به حضور در سفارتخانه این کشور نیست و پس از حضور در یکی از فرودگاه‌های کشور سریلانکا، موفق به اخذ ویزای توریستی 30 روزه سریلانکا می‌‎شوید.

به صورت الکترونیکی یا ETA در یکی از فرودگاه‌های کشور سریلانکا با ارائه پاسپورت معتبر، بلیط برگشت معتبر از سریلانکا و واچر هتل ویزا برای شما صادر می‌شود.

ویزای فرودگاهی سریلانکا به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و مدت زمان اعتبار آن از لحظه صدور قابل محاسبه است.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از رسیدن به فرودگاه، فرم‌های درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کرده تا در صف‌های طولانی اخذ ویزا در فرودگاه وقت خود را هدر ندهید.

بهترین زمان سفر به سریلانکا

سفر به سریلانکا، از آذرماه تا اواسط فروردین است که به عنوان فصل پیک گردشگری سریلانکا در نظر گرفته می‌شود. البته که سریلانکا مقصد گردشگری برای سفر در تمامی طول سال است.

دما در تمام طول سال نسبتاً ثابت است و مناطق ساحلی دارای میانگین دمای 25-30 درجه سانتیگراد و ارتفاعات به طور متوسط 15-18 درجه سانتیگراد هستند. اگر در ماه‌های تابستان سفر می‌کنید، برای هوای خشک و آفتابی به سمت سواحل شرقی و مناطق شمالی بروید، زیرا در این زمان سواحل غربی و جنوب غربی باران را تجربه می‌کنند. از طرف دیگر، غرب و جنوب غربی از شرایط آب و هوایی مطلوب در طول ماه‌های زمستان که فصل باران های موسمی به شرق و شمال می‌رسد، برخوردار هستند.

2.         برای اخذ ویزای سریلانکا به چه مدارکی نیاز است؟

با توجه به اینکه ویزای سریلانکا به صورت فرودگاهی صادر می‌شود، برای اخذ ویزای این کشور نیازی به ارائه تمکن مالی و گردش حساب نیست. شما فقط باید یک قطعه عکس 6*4، پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه، ارائه اصل بلیط برگشت هواپیما و واچر رزرو هتل، برگه واکسیناسیون کرونا و بیمه مسافرتی الزامی است. قبل از حضور در فرودگاه‌های سریلانکا، بهتر است فرم‌های درخواست ویزا را به صورت آنلاین تکمیل کنید تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید. هزینه درخواست ویزای فرودگاهی سریلانکا 35 دلار آمریکا است.

خدمات تور سریلانکا؛ در تور سریلانکا چه خدماتی به شما ارائه می‌شود؟

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات رایج تورهای سریلانکا می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تورهای سریلانکا عبارتند از:

  • اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر محلی
  • بیمه مسافرتی مطابق با تعداد روزهای اقامت در سریلانکا
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور سریلانکا -لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت