تور سنگاپور پاییز1402

تور سنگاپور

اقامت در سنگاپور بیش از سه یا چهار روز برای شما آزار دهنده خواهد بود. به همین سبب  پکیج‌های مسافرتی سنگاپور را به همراه اقامت در یک یا دو کشور دیگر نیز به شما ارائه می‌کند. تورهای ترکیبی معمولا به همراه بالی یا مالزی برگزار می‌شود. البته می‌توانید تور سنگاپور را به تنهایی نیز رزرو کنید. اما قبل از رزرو هر یک از انواع تورهای سنگاپور، باید اطلاعات خود را درباره موضوعاتی مانند قیمت تور، مدت اقامت و نوع پروازهای این مسیر تکمیل کنید. در ادامه به توضیح مسائلی از این دست برای شما خواهیم پرداخت.

 

ه فصلی را برای سفر به سنگاپور انتخاب کنیم؟

بهترین زمان برای رزرو تور سنگاپور از آغاز پاییز تا پایان زمستان است. در این فصول بارش‌ها کاهش می‌یابد. دمای هوا نیز به سطح مناسبی برای گردش در شهر و حتی استفاده از تفریحات ساحلی می‌رسد. با توجه به مناسب بودن آب و هوای سنگاپور در دو فصل ذکر شده، مسافرین بیشتری نیز اقدام به رزرو تور در پاییز و زمستان می‌کنند.

مدت زمان و مدارک لازم برای صدور ویزای سنگاپور

ویزای سنگاپور به صورت الکترونیکی است و صدور آن به مدت 10 روز طول می‌کشد. البته اگر تور سنگاپور را از طریقپارساگشت رزرو نمایید، ویزای خود را می‌توانید در مدت زمان 3 یا 4 روزه نیز اخذ کنید. با دریافت ویزای این کشور امکان رزرو تورهای 4 تا 30 روزه در این کشور را خواهید داشت.. همچنین برای دریافت ویزای سنگاپور به مدارک زیر نیاز دارید.

  • اسکن پاسپورت (با 7 ماه اعتبار)
  • فایل عکس 4*3 (متفاوت با عکس داخل پاسپورت)
  • پر کردن فایل سفارت

تورهای ترکیبی سنگاپور با اندونزی، مالزی و تایلند

تور سنگاپور را می‌توانید همراه یک یا دو مقصد دیگر مورد نظرتان از بین کشورهای شرق آسیا رزرو کنید. اما پکیج‌های مسافرتی این کشور معمولا به همراه اندونزی، مالزی و تایلند بسته می‌شود.

پروازهای خارجی؛ تنها راه برای سفر به سنگاپور

اگر قصد رزرو تورهای ترکیبی را نداشته باشید؛ پروازهای شما با ایرلاین‌های ترکیش ایرویز، قطر ایرویز و امارات ایرویز از دو شهر تهران و شیراز انجام می‌شود. پرواز تهران سنگاپور یا شیراز سنگاپور بسته به ایرلاین خود یک توقف در طول مسیر دارند. در نظر داشته باشید که بلیط پروازهای خارجی نسبت به ایرلاین‌های ایرانی از قیمت بالایی برخوردارند. افرادی که تور مالزی سنگاپور یا اندونزی سنگاپور را رزرو می‌کنند نیز ، یک پرواز از کوالالامپور یا بالی به سنگاپور خواهند داشت.

کدام هتل های سنگاپور برای اقامت مناسب هستند؟

در بین هتل های سنگاپور اقامتگاه‌های لوکس آن محبوبیت بیشتری داشته و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل بهتر است برای اقامت در سنگاپور می‌توانید به سراغ هتل‌های لوکس و 5 ستاره این کشور بروید. با توجه به خدمات ارائه شده در این هتل‌ها هزینه اقامت در آن‌ها نیز بسیار زیاد است. یکی از بهترین هتل های سنگاپور برای اقامت، شرایطون تاور می‌باشد. البته برای اقامت بسیار لوکس نیز می‌توانید تور هتل مارینا بی سندز سنگاپور را نیز رزرو نمایید.

جشنواره‌های سنگاپور؛ تمام فستیوال‌های پیشنهادی ما

در سنگاپور عموما 14 جشنواره‌ی مشهور و متنوع برگزار می‌شود. اغلب این فستیوال‌ها شاد هستند و می‌توانند خاطرات خوشی را برای شما در مدت اقامتتان رقم بزنند. البته در این کشور مراسمات مذهبی مربوط به دو آیین هندو و بودا نیز برگزار می‌شود که بازدید از آن‌ها را چندان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. در ادامه جشنواره‌های سنگاپور را به همراه توضیح مختصری از آن‌ها برای شما آورده‌ایم.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور سنگاپور پاییز1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت