تور عمان | قیمت تورهای ارزان

تور عمان

تور عمان شما را دعوت می‌کند تا از جاذبه‌های پایتخت کشور عمان دیدن نمایید. این کشور  از سمت غرب با سه کشور عربستان سعودی، امارات و ایران همسایه می‌باشد. از سمت شرق به خلیج فارس و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود. از سمت جنوب با کشور یمن همسایه است و با ایران دارای مرز آبی می‌باشد. این کشور پادشاهی دومین کشوری است که از نظر مساحت دارای 300 هزار کیلومتر مربع می‌باشد. بیشتر مناطق کشور عمان کوهستانی بوده و در بیشتر بخش‌های آن رشته کوه حجر وجود دارد.

مردم کشور عمان بسیار خونگرم هستند. احترام به دیگران در این کشور مسلمان از موازین حکومتی به‌شمار می‌رود. امنیت در همه شهرهای کشور عمان وجود دارد. با توجه به رابطه سیاسی مثبت و رایزنی‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و عمان شما می‌توانید با خیالی آسوده به این کشور پادشاهی سفر نمایید.

تور عمان و آشنایی با غذا و رستوران‌های عمان

تور عمان غذاهای بومی عمان را به شما معرفی می‌کند و این شما هستید که با سلیقه خود آنها را انتخاب خواهید کرد. استفاده از فلفل هندی در بسیاری از غذاهای بومی کشور عمان وجود دارد که طعمی لذیذ دارد اما آنقدر تنوع غذایی در این کشور وجود دارد که شما بدون نگرانی می‌توانید غذاهای خود را با طعم‌های مختلف انتخاب کنید.

غذاهای لذیذ عمانی با طعم منحصر بفرد در سفر به عمان

بسیاری از رستوران‌های عمان با سرو غذاهای محلی در محیطی ساده و ارزان قیمت پای گردشگران بسیاری را به این مکان‌ها باز کرده‌اند. غذاهای کبابی که بیشتر با نام پاشا کباب شناخته شده است یکی از این غذاهای خوشمزه به‌شمار می‌آید. هریسه یکی دیگر از غذاهای معروف که از ترکیب بلغور گندم، مرغ آبپز و پودر دارچین طبخ می‌شود. بریانی گوشت شتر، که متشکل از برنج و ادویه فراوان عربی و گوشت است یکی از غذاهایی است که با یک‌بار خوردن همیشه هوس خوردن آن را خواهید داشت.

تور عمان و خرید سوغات عمانی

در تور عمانشما می‌توانید برای اعضای خانواده و خویشاوندان خود سوغات عمانی تهیه نمایید. این سوغات‌ها شامل انواع صنایع دستی و سنتی مردم عمان است که جهت زنده نگه داشتن تاریخ و فرهنگ عمان تهیه می‌شود. این محصولات شامل انواع لوازم دست‌ساز چوبی، بافتنی و مجسمه سازی با کیفیت بالا می‌باشد.

تور عمان شما را به دیدن کارگاه‌های تهیه حلوای معروف عمانی دعوت می‌کند خرید نوعی حلوا که به‌نام  حلوای مسقطی معروف است در کشور عمان رایج است. در اکثر کارگاه‌های شیرینی پزی سالمندانی حضور دارند که سالها تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده‌اند تا بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین نوع حلوا را ارائه دهند.

ما می‌توانیم در سفر به عمان به شما پیشنهاد دهیم اگر می‌خواهید از سوغاتی خاص عمان خریداری نمایید خنجر معروف عمانی و جواهرات این کشور را خریداری کنید. مجتمع جواهرات الشاطی دارای اجناس خاص است. خرید انواع قهوه عربی در بازارهای سنتی عمان یکی دیگر از سوغات‌های معروف این کشور به‌حساب می‌آید.

در سفر به عمان از سوغاتی معروف این کشور یعنی خنجر عمانی خرید می کنیم
خنجر معروف عمان

نقره و صنایع دستی که در بازار معروف نیزوا به فروش می‌رسد از جمله سوغاتی خاص کشور عمان می‌باشد. عمان۷۷۷ به شما پیشنهاد می‌دهد از انواع عطرهای معروف عمان که جهت سوزاندن است را خریداری نمایید. این عطرها که کارایی مختلفی دارند جهت استفاده در حمام، ماساژ و مناسب با جنسیت افراد بوهای مختلفی دارد. شنایی با نوع زندگی، آداب غذا خوردن، نوع پوشش، چگونگی زندگی بومی و … این امکان را به شما می‌دهد که سفری به‌یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید. شناخت هنرمندان عرب که با دست‌های خود صنایعی را می‌سازند که بتوانید از آن به عنوان سوغات کشور عمان خریداری نمایید.

سوغات عمان در تور عمان

تور عمان و خرید در بازارهای لوکس عمان

یکی از مکان‌های معروف شهر مسقط ستی‌سنتر بزرگ این شهر است. در این مرکز خرید وسیع انواع فروشگاه‌ها با برندهای معروف جهان از کیف و کفش و لوازم آرایش تا رستوران‌های متعدد با منوهای متعدد وجود دارد. در این مرکز خرید برای سهولت مشتریان و صاحبان فروشگاه‌ها کلیه امکانات وجود دارد.

مرکز خرید العریمی یکی دیگر از بازارهای لوکس کشور عمان است. این مرکز خرید یکی از مراکز محبوب و معروف در زمینه همایش‌های مد و کنفرانس‌های عربی و اروپایی است.

مزکز خرید اونیو مسقط عمان و یک خرید لوکس از این مرکز
مزکز خرید اونیو مسقط عمان

شما می‌توانید در  تور عمان از مجتمع خرید الهرتی دیدن نمایید. این مرکز خرید در عمان معماری زیبا دارد و طرفداران بسیاری دارد. در این مجتمع فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که مکانی مناسب جهت خرید سوغاتی می‌باشد.

اگر در تور مسقط هوس کردید تنی به آب بزنید و غواصی کنید بهترین لوازم غواصی را در مرکز خرید زاخر می‌یابید. در این مرکز خرید رستورانی ایرانی نیز وجود دارد.

مرکز خرید الساروج از مراکز ارزان ‌قیمت کشور عمان است. این مجتمع در نزدیکی ساحل واقع شده‌است و دارای پارک تفریحی ویژه کودکان است.

سیتی سنتر مسقط در تور عمان
نمای بیرونی سیتی سنتر مسقط

مراکز خرید را در تور عمان بشناسید

از مراکز خرید جدید در شهر مسقط سیتی پلازا است. در این مجتمع انواع فروشگاه‌های معروف با برندهای داخلی و خارجی پذیرای گردشگران است. اگر به دنبال خرید عینک با برند معروف هستید در این مرکز خرید عینک‌های آفتابی مارک‌دار را می‌توانید خریداری نمایید. بورس انواع پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش، لوازم ورزشی و… در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید یکی از مکان‌هایی است که در آن برای نمازگزاران مسجد وجود دارد.

اگر از طرفداران صنعت چرم هستید شما را به دیدن مرکز تجاری کاپیتال سنتر یا CCC دعوت می‌کنیم. در  این مرکز خرید انواع لوازم چرم و صنایع دستی عربی ساخته می‌شود. در این مرکز فروشگاه‌های خرید و فروش نقره نیز وجود دارد.

کلاه معروف مردان عمانی
کلاه مردان عمانی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور عمان | قیمت تورهای ارزان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت