تور عمان نوروز1403

تور عمان

تور عمان نوروز 1403

کشور عمان به عنوان یک سلطان‌ نشین و به پایتختی شهر مسقط با دریای آبی، کوه‌های بلند و مراتع سرسبز محصور شده که یکی از خوش آب و هواترین مناطق در خاورمیانه شناخته می‌شود. اگر قصد مسافرت با تور عمان نوروز 1402 را دارید باید از شهر مسقط، منطقه صلاله و سواحل رویایی و آبی عمان دیدن کنید. علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری که بخشی از تور عمان نوروز 1403 را تشکیل داده نباید از چشیدن طعم غذاهای سنتی این کشور غافل بود و غذاهایی مانند حلوا عمان و قهوه مخصوص آن را که دارای طعم و بوی ویژه هستند از یاد برد. مسافران تورهای عمان نوروز مشخصا از معماری سلطنتی و ساختمان‌های سفید مسقط که بسیار مشهور هستند نیز دیدن خواهند کرد. به طور کلی عمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق دنیا و خاورمیانه توانسته در صنعت گردشگری خودی نشان دهد.

قیمت تور عمان نوروز 1403

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب مقصد سفر، قیمت تور آن بوده چرا که هر چقدر قیمت جذاب و رقابتی‌تر باشد در نتیجه به صورت متنوع‌تری نیز به مسافران ارائه خواهد شد. قیمت تور عمان نوروز 1403 هم از این امر مستثنی نبوده و از فاکتورهای متعددی تاثیر می‌پذیرد. پارامترهای مهم در تغییر قیمت تور عمان نوروز 1403 عواملی نظیر بلیط رفت و برگشت، مدت اقامت، درجه هتل، فصول کم گردشگر و پرگردشگر مقصد، نوع ایرلاین و … می‌باشند که هر کدام از آن‌ها دارای آثاری هستند. ایرلاین‌هایی مانند قشم ایر، ایران ایر، ماهان، عمان ایر و … پروازهای مستقیم را در تور عمان نوروز 1403 انجام می‌دهند که قیمت مخصوص به خود را دارند. این به سلیقه و ذوق مسافر بستگی دارد که خواهان چه سطحی از خدمات به صورت کمی و کیفی می‌باشد و همین سلیقه‌های نیز قیمت تور عمان نوروز 1403 را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

مسافرانی که سطح متوسطی از خدمات را درخواست می‌کنند می‌توانند تور عمان را روی هتل‌های چهار و سه ستاره و با یک ایرلاین داخلی نظیر ایران ایر انجام دهند تا قیمت تور خود را متعادل نمایند. لذا در بالای همین صفحه پکیج‌های متعدد تورهای عمان نورزی و سایر تورهای این مقصد قرار داده شده است تا گردشگران به مراجعه به آن‌ها بهترین تور را از نظر کیفیت و قیمت خدمات انتخاب نمایند. البته هر چقدر از پیک فصل سفر مقصد نیز بگذریم قیمت تور عمان متادل‌تر خواهد شد.

بهترین زمان خرید تور عمان نوروز 1403

بهترین زمان سفر به عمان در واقع بهترین زمان خرید تور عمان نوروز 1403 نیز هست چرا که در این زمان تورهای متنوع با بهترین خدمات و کیفیت هتل‌ها ارائه می‌شود که می‌تواند رضایت خاطر گردشگران را تامین کند. علاوه بر این عمان به عنوان یک کشور موجود در حاشیه خلیج فارس دارای آب و هوای گرم و خشک است و این هوا در نیمه اول سال بسیار گرم و داغ و دما تا 40 درجه و بیشتر می‌رسد. ولی آب و هوا در نیمه دوم سال و فصل‌های پاییز و زمستان متعادل و دمای هوا به 25 درجه می‌رسد لذا بهترین زمان برای سفر به عمان فصول سرد سال و به ویژه زمستان می‌باشد. عمان در فصل‌های گرم که کم گردشگر بوده دارای قیمت تور ارزان‌تری نسبت به سایر فصول می‌باشد

چه چیزی در تور عمان انتظار شما را خواهد کشید؟

تا به حال شنیده‌اید کسی از خاطرات تور عمان خود بگوید؟ احتمالا نه. در عوض بعضی‌ها سالی چند بار به دبی سفر می‌کنند. به نظر شما تور عمان چطور است؟ عمان چگونه کشوری است؟ و آیا ارزش دارد که برای سفر به عمان وقت گذاشته و هزینه کرد؟ احتمالا پاسخی برای این سوالات ندارید، یا حداقل نظر چندان مثبتی ندارید.

درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید، اما در بین گردشگران دیگر کشورهای دنیا به خصوص گرشگران اروپایی، محبوبیت تور عمان در حال افزاش است. آن هم به دلایل متعددی که در ادامه خدمت شما توضیح خواهم داد.

تلفیق سنت و مدرنیته؛ مهم‌ترین دلیل جذابیت تور عمان

مفهوم واقعی سنت و مدرنیته را در تور عمان درک خواهید کرد. جایی که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از رقیب اصلی خود امارات نداشته و با سرعت بسیار زیادی نیز در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ها و مراکز تفریحی است. مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهم‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه به مانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت خاصی داشته و بافت سنتی بسیار زیبایی دارد.

غذاهای عمانی، دلیل اصلی خیلی‌ها برای سفر به عمان

شاورما یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای عمان بوده و ظاهری شبیه به کباب ترکی دارد. شاورما در بین مسافرین تور عمان بسیار محبوب بوده و حتی بسیاری از شکم گردان به خاطر تست شاورما و غذاهای عمانی دیگری نظیر مشکاک، مشوی، هریس و مجبوس، تور عمان را انتخاب می‌کنند.

کاوش در دل داستان‌های تاریخ، در تور عمان

جاذبه‌های تاریخی بسیاری در کشور عمان وجود دارد، از قلعه‌های کوچک و بزرگ و دژهای مستحکم گرفته تا شهر گمشده و افسانه‌ای Ubar، یا کاخ‌ها و خانه‌های سلطنتی سلاطین تاریخ عمان، همه و همه تاریخ چندصد ساله و چندهزار ساله‌ای دارند.

آب و هوای عمان گرم و غیر قابل تحمل است!؟

عمان در شرق شبه جزیره عربستان، در سواحل دریای عمانی و اقیانوس هند و در همسایگی کشورهای امارات، یمن و سعودی قرار دارد. آب و هوای عمان شبیه به امارات (کمی بهتر از امارات) است. تابستان‌های طولانی و بارش کمی دارد. بیشتر بارش‌ها در عمان در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، درحالی که در تابستان، علاوه بر گرما، میزبان طوفان‌های شن در عمان خواهد بود. خرداد ماه نیز بهترین زمان برای شنا در سواحل عمان است. اینکه شما کدام یک از ماه‌های سال را برای خرید تور عمان انتخاب کنید، بستگی به طبع و سلیقه شما و نیز هدف از سفرتان دارد.

بهترین زمان سفر به عمان

اواسط پاییز تا اواخر زمستان و به دلیل خنکی هوای عمان بهترین زمان سفر به مسقط از نظر آب و هوا خواهد بود. اگر قصد خرید تور عمان در بازه این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود همراه داشته باشید. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به عمان ماه‌های آذر و دی خواهند بود.

مارس تا ژوئن

بهار

فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌ های آبی و هیجان انگیز در این کشور است. درجه حرارت هوا در این فصل 30 درجه سانتی ‌گراد بوده و نرخ تورهای عمان در فصل بهار به دلیل مناسب بودن هوا بالاتر از تابستان می ‌باشد.

ژوئن تا سپتامبر

تابستان

فصل تابستان در مسقط دمای بالاتر از 45 درجه سانتی ‌گراد را به همراه دارد. به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل زمان مناسبی برای سفر به کشور عمان نمی باشد و به همین دلیل نرخ تور عمان نسبت به فصل ‌های پاییز، بهار و زمستان کاهش پیدا می ‌کند.

سپتامبر تا دسامبر

پاییز

در فصل پاییز به دلیل بارش ملایم باران آب و هوایی دلچسب و مطبوعی در عمان تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تعداد گردشگران در این فصل رشد قابل توجهی خواهد داشت و به همین نسبت نرخ تور عمان نیز افزایش پیدا میکند، همچنین فصل پاییز برای استفاده از تفریحات آبی مناسب و عالی می ‌باشد.

مارس تا ژوئن

زمستان

با اینکه از سرما و برف در فصل زمستان خبری نیست. اما بارش ‌های پراکنده، هوای خنکی را برای شما گردشگران عزیز رقم می ‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب ‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان به حساب می آید و نیز نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران ‌تر از تابستان می‌ باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریبا غیرممکن می باشد.

چگونه به عمان سفر کنیم؟

سفر به عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز امکان‌پذیر است. (البته در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا تور عمان دریایی نه برگزار و نه توصیه می‌شود.) اما چون در حال حاضر امکان برگزاری تور عمان دریایی وجود ندارد، یکراست سراغ تور هوایی عمان می‌رویم.

پرواز عمان در تور عمان هوایی

در حال حاضر پرواز مسقط، از پنج شهر تهران، شیراز، مشهد، کیش و چابهار برگزار می‌شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می‌شوند.

  • پرواز تهران – مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز شیراز – مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می‌شود.
  • پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز کیش – مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز مشهد – در روزهای دوشنبه و جمعه، شرکت هواپیمایی سلام ایر، تور عمان از مشهد را برگزار می‌کند.

اقامت در تور عمان، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم، بافت شهری عمان، سنتی و گرم است. اما این به معنی فقدان هتل لوکس برای تور عمان نیست. در شهر مسقط و دیگر شهرهای عمان، خبری از برج و آسمان خراش نیست. معماری خانه‌ها در عمان سنتی و تزیین شده با یک رنگ سفید است. اما مدرنیته هم جای خود را در سبک زندگی مردم پیدا کرده است. هتل‌های عمان نیز به پیروی از این سبک، علی رغم برخورداری از به روزترین امکانات هتل داری دنیا، ظاهر سنتی و گرم خود را حفظ کرده‌اند.

هتل‌های 5 ستاره عمان، گزینه مناسبی برای اقامت در تور لوکس عمان هستند. البته هتل‌های 4 ستاره عمان و حتی هتل‌های 3 ستاره عمان نیز از کیفیت مطلوب و امکانات و خدمات لوکسی برخوردارند و احتمالا موجبات رضایت خاطر شما را از تور عمان فراهم خواهند کرد. البته اگر جمعیت شما زیاد است و چندان سخت‌گیر نیستید، هتل‌های 2 ستاره و نیز هتل آپارتمان‌های مسقط نیز گزینه مناسبی برای اقامت، در تور عمان ارزان هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور عمان نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت