تور عمان پاییز1402

تور عمان

عمان در قسمت جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس قرار دارد؛ شاید به نظر نرسد اما سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد. تور عمان به صورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید. یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور کشتی کروز است که جزو سفرهای لوکس و بسیار جذاب می باشد. کشتی هایی شیک و مجلل که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند. تور عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر می شود.

پکیج های تور عمان از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هر چقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید می توانید دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد و متنوعی در این کشور آن را ببینید. بسیاری از مردم تور عمان را سفر به سرزمینی خشک می دانند و به غلط تصور می کنند هیچ جاذبه و تفریحگاهی در این کشور وجود ندارد. شاید این موضوع به دلیل تبلیغات کمتر تور عمان نسبت به سایر مقاصد گردشگری باشد اما به هر حال لازم است بدانید این کشور پادشاهی هر روز در حال پیشرفت است و اصلا نمی توان آن را با سال های گذشته خودش مقایسه کرد، عمان به خوبی اهمیت صنعت توریسم را درک کرده و از این جهت هر روز در این زمینه قوی تر می شود.

شرایط اخذ ویزا توریستی عمان

تقریبا تمامی کشورهای دنیا برای ورود به کشور عمان نیاز به اخذ ویزا دارند و تنها کشورهای عضو GCC یا همان شورای همکاری خلیج فارس (عربستان – بحرین – امارات – قطر – کویت) برای وارد شدن به عمان نیاز به دریافت ویزا ندارند. ویزای عمان برای ایرانیان هم به صورت ” VOA یا فرودگاهی ” و هم به صورت ” ای ویزا Evisa عمان ” صادر می ‌شود. گرفتن ویزای توریستی عمان در قبل از سفر باعث آرامش خاطر و کم شدن ریسک شما مسافران عزیز می شود و برای درخواست ویزای عمان شما از راه دور و فقط با ارسال مدارک نیز می ‌توانید ویزا این کشور را بگیرید که مراحل بسیار راحتی دارد.
  • از طریق حامی در کشور عمان
  • درخواست بدون داشتن حامی
  • ایرانی ها تا14 روز نیاز به اخذ ویزا ندارند
  • بهترین هتل های عمان

    هتل های لوکس و معروفی در عمان وجود دارد که با داشتن امکانات متنوع گردشگران زیادی را سالانه از همه نقاط دنیا به خود جذب می کند.از هتل های معروف در عمان می توان هتل ساحلی و پنج‌ستاره کمپینسکی، ریزورت آنانتارا جبل اخضر، آلیلا جبل اخضر، هتل پنج‌ستاره دبلیو مسقط و هتل چدی مسقط را نام برد.این هتل ها به دلیل ارائه بهترین امکانات و خدمات به گردشگران به عنوان بهترین هتل ها در عمان معروف هستند.با وجود تعداد زیاد گردشگران در این کشور رقابت بین هتل ها بسیار زیاد است و هر کدام از هتل ها برای دیده شدن خدمات متنوعی را ارئه می دهند.

  • در این هتل ها امکانات رفاهی همچون اتاق های بزرگ، سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار عالی و سایر امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران فراهم شده است.بهترین هتل های این کشور دارای امکانات و تجهیزات مدرن هستند که با هدف ایجاد سفر خاطر انگیز برای گردشگران خدمات متنوعی را ارئه می دهند. شما با رزور کردن هر کدام از این هتل ها می توانید در کنار خانواده و دوستان ازامکانات متنوع بهره مند شوید.

بهترین زمان سفر به عمان

خوب همانطور که بالا هم اشاره کردیم آب و هوای عمان گرم است و به دلیل ساحلی بودنش هوای مرطوبی دارد. این موضوع شرایط سفر به عمان را در فصل تابستان مثلا ماه های مرداد و شهریور بسیار سخت می کند. در این بازه سفر بیشتر برای مسافرانی مناسب است که به آب و هوای گرم عادت داشته باشند.
البته تمام هتل ها، مراکز خرید، تاکسی ها و… کولر و وسایل خنک کننده مجهز هستند، مضاف بر این که هوا شب ها مناسب است و درست زمانی که خورشید غروب می کند می توانید از قدم زدن در سواحل آن لذت ببرید. با تمام این توضیحات باز هم به نظر می رسد بهترین زمان سفر زمستان و ماه های خنک تر سال و 6 ماه دوم سال باشد.

بهترین و پرطرفدارترین غذاهای عمان

غذاهای عربی غذاهای سنگینی هستند و معمولا چرب و پر ادویه طبخ می شوند. به همین دلیل برخی از غذاهای آن میان مردم هندوستان و حتی بخش هایی از ایران مشترک است. غذاهای خوشمزه و پرطرفدار عمان نیز از این قاعده مستثنی نیست و اغلب آن ها در میان مردم کشورهای همسایه بسیار رواج دارد. از غذاهای معروف این کشور یم توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • شاورما | Shawarma
  • مشوی | Mashuai
  • مجبوس | Majboos
  • کباب مشکاک | Meshkak

دلایل سفر به عمان

ابتدا باید دلایلی که سبب می شود تا مردم کشور عمان را برای سفر انتخاب کنند، بررسی کنیم. دلایل مختلفی برای سفر افراد به کشور عمان وجود دارد. این دلایل به شرح زیر می باشند:

     جاذبه های گردشگری متنوع و زیاد ، مردم خونگرم با رفتارهای دوستانه ، کشور رو به رشد و پیشرفت ، نزدیکی به کشور ایران ، قیمت مناسب تور گردشگری و فرایند دریافت ساده ویزا

جاذبه های گردشگری تور عمان

عمان، کشوری در خاورمیانه است که با دارا بودن جاذبه های طبیعی و فرهنگی متنوع به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در منطقه تبدیل شده است. در ادامه به برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری تور عمان اشاره شده است.

• قصر الجلالی و المیرانی

این دو قصر در مسقط، پایتخت عمان واقع شده‌اند. قصر الجلالی و المیرانی در قرن 16 توسط پرتغالی‌ها ساخته شده‌اند. از این قصرها به عنوان مهمترین نمادهای تاریخی کشور عمان یاد می شود.

• مسجد سلطان قابوس

مسجد سلطان قابوس، یکی از بزرگترین مساجد جهان است که با معماری اسلامی زیبای خود، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

• وادی شاب و وادی طیوی

این دو وادی با برخورداری از مناظر طبیعی خیره‌کننده و آبشارهای زیبا، جزو مکان‌های برگزیده گردشگران برای بازدید و کسب بهترین تجربه از طبیعت بکر عمان به شمار می روند.

• بازار مطرح مسقط

بازار سنتی مسقط که به بازار مطرح معروف است، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری-فرهنگی تور عمان به شمار می رود. از ادویه‌جات تازه تا زیورآلات سنتی، همه و همه در این بازار وجود دارند.

• جزیره مصیره عمان

این جزیره با برخورداری از سواحل زیبا و جذاب خود، بهترین مکان جهت شنا و غواصی به شمار می رود. شما می توانید با بازدید از طبیعت زیبای این جزیره، لذت فوق العاده ای از سفر به عمان را به ذهن خود بسپارید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور عمان پاییز1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت