تور فرانسه پاییز1402

تور فرانسه

رانسه همواره یکی از کشور‌های محبوب اروپا برای تمام گردشگران سراسر دنیاست. فرانسه یکی از بزرگترین کشور‌های اروپا می‌باشد، که با کشور‌های بلژیک، آلمان، لوکزامبورگ، اسپانیا، ایتالیا و سوئیس هم‌مرز می‌باشد. واحد پولی این کشور یورو بوده و زبان رایج آن فرانسوی است، که یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها می‌باشد. پاریس شهر عاشقان، پایتخت کشور ناپلئون بنوپارت، یکی از زیبا‌ترین شهر‌های دنیاست و این زیبایی دلیلی برای، خاص و کامل بودن این شهر به عنوان محبوب‌ترین مقصد تور گردشگری در سراسر جهان می‌باشد.

تور فرانسه پاییز 1402 به مقصد پاریس چه زمانی برگزار می‌شود؟

در فصل پاییز 1402 همچنان به دلیل شیوع و موج‌ها و جهش‌های گوناگون ویروس‌کرونا، علی‌رقم واکسیناسیون‌های گسترده در سراسر دنیا، همچنان فرانسه با سختگیری‌هایی از ورود توریست به کشور خودداری می‌کند. همین امر باعث شده که در فصل پاییز تور اروپا، یا به فراخور موضوع صحبتمان تور فرانسه برگزار نگردیده است.

تور فرانسه پاییز ۱۴۰۲

مدارک لازم برای تور فرانسه پاییز 1402

• فرم درخواست ویزای شینگن
• 2 قطعه عکس 3.5 × 4.5
• پاسپورت معتبر متقاضی
• رزرو بلیط هواپیما و برنامه سفری
• بیمه مسافرتی
• گواهی شغلی
• سابقه بیمه
• مدارک مالی (گردش 3 ماهه + سند ملکی)
• کارت واکسیناسیون 2 دوز کامل (برای افراد بالای 12 سال الزامی)

جاذبه‌های تور فرانسه پاییز 1402

به جرأت می‌توان گفت تور فرانسه یکی از بهترین و شگفت‌انگیز‌ترین مسافرت‌هایی خواهد بود که می‌توان در زندگی تجربه کرد. البته اگر به تور فرانسه بگوییم تور لوکس اروپا اغراق نکرده‌ایم. فرانسه در دل خود با کلیساها، کاخ‌ها، قلعه‌ها و بناهای قرون وسطایی و خیابانی لوکس و دیگر باغ‌ها و موزه‌هایش شهره عام و خاص است. لازم به ذکر است تمام این‌ها را فرانسه مدیون پایتخت خود یعنی پاریس می‌باشد. به همین دلیل است عمدتاً تور‌های فرانسه مقصدشان پاریس است. در ادامه با جاذبه‌های فرانسه آشنا می‌شویم.

کلیسا‌های دیدنی تور فرانسه

از کلیسا‌های فرانسه می‌توان به کلیسای جامع نوتردام فرانسه، باسیلیکای نوتردام دولاگارد فرانسه، کلیسای جامع استراسبورگ فرانسه اشاره کرد، که تمامی آن‌ها مربوط به قرون وسطی می‌باشند.

موزه‌های بنام فرانسه

اگر بخواهیم از بزرگ‌ترین و خاص‌ترین موزه دنیا حرف بزنیم بی شک‌تنها یک اسم به ذهن‌مان می‌آید! بله درست است “موزه لوور فرانسه” که در گذشته محل زندگی پادشاهان فرانسه بوده است. این موزه در پاریس واقع شده است. این موزه فرهنگ و آثار تمدن و پیشینه تمام نقاط دنیا را در دل خود حفظ می‌کند و برای عموم به نمایش می‌گذارد.از مهمترین آثاری که در پشت قاب‌های شیشه‌ای این موزه شما را متحیر می‌کند به تابلوی خندان مونالیزا، لوح حمورابی، کاتب نشسته مصر و نقش برجسته‌های آشوری می‌توان اشاره کرد. موزه دیگر فرانسه موزه هنر و نقاشی معروف پاریس یعنی “موزه اورسی فرانسه” می‌باشد، که در گذشته ایستگاه قدیمی پاریس بوده اما الان به مکانی برای نمایش آثار شاخص امپرسیونیستی فرانسه مبدل شده است.

کاخ‌ها و قلعه‌های قرون وسطی

از بی نظیر‌ترین جاذبه‌های ساخت بشر، در فرانسه بی‌شک کاخ‌ها و قلعه‌های آن می‌باشد، که هر چشمی را مجذوب ابهت و معماری خود می‌کند. مهمترین و عظیم‌ترین آن‌ها کاخ سلطنتی ورسای می‌باشد. از دیگر بناها می‌توان به کاخ گارنیه (اپرای ملی پاریس)، کاخ لوکزامبورگ فرانسه، قلعه کارکاسون فرانسه و کاخ پاپ فرانسه (بزرگ‌ترین سازه سبک گوتیک اروپا) که به کاخ پاپس نیز معروف است، می‌توان اشاره کرد.

 

سایر بنا‌ها و جاذبه‌های فرانسه

در ادامه به معرفی دیگر جاذبه‌های تور فرانسه پاییز 1402 اشاره می‌کنیم. از دیگر جاذبه‌های تور فرانسه می‌توان به طاق پیروزی فرانسه، خیابان شانزه‌لیزه فرانسه ( زیباترین و لوکس‌ترین خیابان در جهان)، برج ایفل، دیزنی لند و باغ لوکزامبورگ اشاره کرد. البته از مناظر و جاذبه‌های طبیعی تور فرانسه نباید گذشت. از مهم‌ترین آنها می توان به رودخانه سن، کانال سنت مارتین، پل الکساندر سوم و میدان شاردوگل، میدان باستیل و میدان کنکورد اشاره کرد.

جاذبه ها و تفریحات رایگان تور فرانسه پاییز 1402 را از دست ندهید!

برای بازدید از اکثر مراکز تفریحی و دیدنی در فرانسه باید هزینه‌ای به عنوان ورودیه پرداخت شود. اما برخی از این اماکن رایگان می‌باشد و هزینه‌ای برای شما ندارد. اگر به دنبال تفریحات رایگان تور فرانسه پاییز 1402 هستید، ما شما را آگاه می‌کنیم. این مکان‌ها عبارتند از منطقه مونتمارتر و کلیسای قلب مقدس، پارک شان‌دوماروس، آرامستان پرلاشز (محل دفن صادق هدایت)، نمای بیرونی کلیسای نوتردام، محله بلویل، باغ تریلری، پارک لوکزامبورگ، گراند پله و پنی پله که به آنها گراند پالاس و پتی پالاس نیز گفته می‌شود. دیدن این مکانها خالی از لطف نیست، حتماً به آن‌ها سری بزنید.

کرونا و شرایط واکسیناسیون تور فرانسه

در شرایط کرونا اگر قصد دارید به تور فرانسه پاییز 1402 بروید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که اولاً حتما باید 2 دوز کامل از یکی از واکسن‌های فایزر، جانسون اند جانسون، مُدرنا، آستارازنکا، سینوفارم و یا سینوواک را زده باشید. دوماً حتما تست PCR را تا 72 ساعت قبل از ساعت پروازی انجام دهید که اعتبار داشته باشد. لازم به ذکر است یکی از دلایل مهم عدم برگزاری تور فرانسه، این است که فرانسه ایران را در لیست قرمز کرونایی قرار داده است.

قیمت تور فرانسه پاییز 1402

قیمت تور فرانسه رابطه مستقیمی با زمان سفر شما، ساعت پروازی شما، نوع هتل و خدمات، هزینه اخذ ویزا شینگن، هزینه تور فرانسه و در نهایت قیمت یورو دارد. که همه و همه در قیمت نهایی تور فرانسه تأثیر گذارند. البته با توجه به برگزاری این تور در فصل پاییز و با توجه به خنک تر بودن هوا و خلوت بودن مسافرین شما به راحتی تور ارزان فرانسه پاییز 1402 را می‌توانید به عنوان تور اقتصادی فرانسه تهیه کنید. لازم به ذکر است که اگر ویزا شینگن دارید و مشکلی با یک دفعه به مسافرت رفتن ندارید، تور لحظه آخری فرانسه را هم مد نظر داشته باشید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور فرانسه پاییز1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت