تور قشم _بهترین قیمت

تور قشم

خرید تور قشم هوایی

برای سفر به قشم راه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. راحت ترین راه خرید تور قشم هوایی است زیرا تنها با یک ساعت و نیم پرواز به این جزیره زیبا و دیدنی می رسید. برای خرید تور قشم هوایی کافی است و شهر مبدا خود را مشخص کرده و سپس جزیره قشم را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. در ادامه پس از مشخص کردن زمان سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی، جست و جو را آغاز کنید و از میان گزینه های متنوع، بهترین تور قشم ارزان را برای سفر خود انتخاب کنید.

تور قشم با قطار

یکی دیگر از راه های سفر به قشم، سفر با قطار بندرعباس است. قطار یک وسیله نقلیه امن و عالی محسوب می شود و مدت زمان این سفر حدودا 19 ساعت است. علاوه بر امنیت بالا، سفر با قطار موجب کاهش قابل توجه هزینه های تان می شود. در صورتی که قصد دارید با قطار به قشم به سفر کنید، می توانید ماشین شخضی تان را نیز همراه تان ببرید و پس از رسیدن به بندرعباس، با لندیکرافت اتومبیل خود را به جزیره قشم ببرید. اما اگر ماشین شخصی همراه تان نیست، پس از پیاده شدن از قطار می توانید با ون یا تاکسی به سمت اسکله حرکت کنید و سپس با اتوبوس های دریایی خودتان را به قشم برسانید.

بهترین زمان سفر به قشم

با توجه به این که جزیره قشم در جنوب کشور قرار دارد شرایط آب و هوایی آن گرم و مرطوب است. قشم از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور گرم ترین روزهای خود را تجربه می کند. اما در این زمان قیمت تور قشم کاهش می یابد و امکان خرید تور قشم ارزان برای شما فراهم می شود. هزینه سفر شما در این زمان نصف دیگر ماه های سال است. اما بهترین زمان سفر به قشم ماه های دی و بهمن است زیرا دمای هوا خنک شده و به ۱۶ درجه سانتی گراد می رسد.

جزیره هنگام

اگرچه جزیره هنگام در فاصله 2 کیلومتری جزیره قشم واقع شده است، اما یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی تور قشم محسوب می شود. برای رسیدن به این جزیره باید سوار بر قایق هایی که در جزیره ی قشم هستند شوید تا بعد از طی مسیری کوتاه به هنگام برسید. در مسیر حرکت به سمت این جزیره، اولین چیزی که توجه تان را جلب می کند، شن های تمیز و براق و آب های آبی و بی نهایت زیبایی است که در زیر انوار طلایی خورشید درخشششان ده ها برابر می شود. یکی از هیجان انگیزترین بخش سفر به جزیره هنگام دیدن صدف های رنگارنگ و صخره های صدف نشان است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور قشم _بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت