تور قطب شمال _تور شفق قطبی

تور قطب شمال

امروزه گردشگران به دنبال بازدید از یخچال های طبیعی، خرس های قطبی و مشاهده شفق های قطبی هستند. نیاز و خواسته های گردشگران روز به روز در حال تغییر می باشد. همین امر را می توان در انواع تورهای برگزار شده توسط آژانس های مسافرتی مورد مشاهده قرار داد. از سوی دیگر یخچال های یخی قطب شمال در حال ذوب شدن هستند. بنابراین گردشگران دوست دارند تا قبل از ناپدید شدن یخچال های یخی، از آنها بازدید کنند. اگر شما هم عاشق دیدنی های قطب شمال هستید، می توانید این فرصت را از دست ندهید. مناطق شمالی کشور روسیه به قطب شمال بسیار نزدیک هستند. شرایط آب و هوایی در این ناحیه بسیار سرد و خشن است. بنابراین توصیه می شود که در حین سفرتان لباس های مناسبی را به همراه داشته باشید.

شما می توانید به روش های ذیل به قطب شمال روسیه دست پیدا نمایید:

روش استفاده از اسکی
استفاده از سورتمه های سگ هاسکی
پرواز به قطب شمال
 سفر به کشور روسیه و سپس رفتن به قطب شمال

معرفی جاذبه های مربوط شمال روسیه

تور قطب شمال جاذبه های طبیعی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. افرادی که در تور مذکور شرکت می کنند، بایستی توانایی جسمی و روحی بالایی را داشته باشند. چرا که بازدید از دیدنی های قطب شمال نیرو و انرژی زیادی را خواهد طلبید. افرادی که در تورهای گردشگری قطب شمال شرکت می کنند، بایستی سرزنده و پرانرژی باشند. از سوی دیگر توریستها بایستی مقاومت بالایی را در برابر آب و هوای قطب شمال از خود نشان دهند.

مهمترین و معروف ترین جاذبه های دیدنی مربوط به قطب شمال روسیه عبارتند از: شفق قطبی، مناظر ساحلی، فرهنگ بومی وایکینگ ها، خرابه های وایکینگ ها،  حیات وحش دریایی، یخچال های یخی،  خرس های قطبی، کوه های یخی

اقامت درشهرهای مسکو و مورمانسک چگونه است؟

تور قطب شمال در بسیاری از فصل های سال در حال برگزاری است. گردشگران می توانند با توجه به زمان مورد علاقه ی خود، در این تور شرکت کنند. همچنین بحث اقامت در حین سفر به قطب شمال روسیه، جزو مهمترین نگرانی گردشگران است. توجه داشته باشید که جهت اقامت می توانید شهر مسکو یا مورمانسک را انتخاب کنید. شهرهای مذکور شیک ترین و بزرگترین هتل های کشور روسیه را به خود اختصاص داده اند. همچنین هتل های واقع شده در شهرهای مسکو و مورمانسک دارای امکانات رفاهی باشکوهی هستند.
هزینه سفر به قطب شمال ارتباط مستقیمی را با محل اقامت گردشگران دارند. امروزه در نزدیکی قطب شمال روسیه اقامتگاه های بومی متعددی را می توان مشاهده کرد. برخی از اقامتگاه های بومی از سنگ های یخی بزرگی طراحی شده اند. افرادی که به دنبال اقامت متفاوت در قطب شمال کشور هستند، هم اکنون در تور مذکور شرکت کنند. بسیاری از کاوشگران اقامت در هتل های یخی قطب شمال را در اولویت خود قرار می دهند. تورهای گردشگری قطب شمال ما، بهترین اقامتگاه ها را برای مهمان های خود رزرو کرده است. بنابراین هیچ گونه نگرانی را در خصوص محل اقامت تان نداشته باشید.

بهترین زمان جهت رفتن به قطب شمال

تور قطب شمال از شرایط آب و هوایی بسیار سرد و خشکی برخوردار است. با این حال فصل های بهار و تابستان جهت رفتن به قطب شمال مناسب تر می باشد. آژانس مسافرتی ما سعی دارد در بهترین فصل سال، تورهای گردشگری قطب شمال روسیه را برگزار کند. شما نیز می توانید در فصل بهار تور گردشگری قطب شمال را رزرو نمایید. بسیاری از گردشگران فصل بهار را جهت سفر به قطب شمال انتخاب می کنند.

مهمترین مدارک مورد نیاز برای رزرو تور قطب شمال کدامند؟
مهمترین شرایط رزرو تور مذکور را اخذ ویزای گردشگری روسیه شکل داده است. شما می توانید قبل از سفرتان ویزای یاد شده را دریافت کنید. همچنین جهت اخذ ویزای توریستی روسیه بایستی از چند هفته قبل اقدام نمایید.

برنامه سفر به قطب شمال چگونه است؟
توجه نمایید که برنامه های مربوط به تور قطب شمال با یکدیگر متفاوت می باشند. شما می توانید برنامه ی هر یک از تورها را بررسی نمایید. سپس مناسب ترین و بهترین تور گردشگری قطب شمال روسیه را رزرو کنید.
 فاصله بین تهران و مسکو چقدر می باشد؟
توجه نمایید که فاصله ی تهران تا شهر مسکو حدود سه ساعت و پنجاه دقیقه می باشد. همچنین فاصله ی مسکو تا مورمانسک نیز تقریبا یک ساعت و چهل وپنج دقیقه است.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور قطب شمال _تور شفق قطبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت