تور لاکچری هند _بهترین قیمت

تور هند؛ ارزان‌ترین تور آسیای شرقی

قیمت تور هند، با احتساب هزینه‌ی حداکثر 500 دلاری که در آن هزینه می‌کنید، باز هم آنقدر پایین است که بتوان آن را ارزان‌ترین تور آسیای شرقی دانست. البته این به معنای پایین بودن کیفیت تور هند نیست، بلکه پکیج‌های مسافرتی هند به دلیل نحوه‌ی برگزاری آن‌ها ارزان هستند. با این حال قیمت همه تورهای هند هم پایین نیست. ما پکیج‌های سفری متنوعی به مقصد شهرها مختلف هندوستان داریم که با توجه به هدف و بودجه‌ی شما برای سفر به شبه‌جزیره برنامه ریزی شده‌اند.

آشنایی با فرهنگ، تاریخ و طبیعت هند در تور مثلث طلایی

تور مثلث طلایی هند به صورت گروهی و با پرواز ایرانی ماهان انجام می‌شود. همین موضوع هم دلیل هزینه‌ی پایین این پکیج مسافرتی است. با این حال قیمت کم تور مثلث طلایی تنها دلیل تعداد زیاد تقاضا برای رزرو این پکیج مسافرتی نیست. بلکه با رزرو این تور می‌توانید همراه با ما از مهم‌ترین جاذبه‌های سه شهر مهم هند یعنی دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید. در بخشی از سفر نیز به بازارهای سنتی و مدرن هند می‌رویم و سوغاتی‌های خوراکی نظیر ادویه و ساری را خریداری می‌کنیم.

سفری اجباری به شهر بمبئی در تور لوکس گوا

طبیعت زیبا و سواحل آرام گوا، این شهر ساحلی را به یک مقصد مناسب برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است. گوا قدمت زیادی هم دارد و به همین دلیل بناهای تاریخی، بخشی از جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند. با وجود تمامی ویژگی‌های مثبت گوا، چالش‌های زیادی برای سفر به شهر مذکور وجود دارد که مهم‌ترین آن پروازهای مسیر است؛ زیرا هیچ پرواز مستقیمی از تهران به گوا برگزار نمی‌شود. پس برای سفر باید ابتدا به بمبئی بروید و سپس از بمبئی یک پرواز داخلی به گوا داشته باشید. در برخی مواقع شاید برای جا نماندن از پرواز بازگشت به تهران شاید مجبور شوید حداقل یک شب را در بمبئی بگذرانید.

از سیاحت تا استراحت در تور دهلی آگرا گوا

نمی‌توان به گوا و دهلی سفر کرد، اما از تماشای تاج محل غافل شد. به همین دلیل ما تور دهلی و گوا را همراه با آگرا به شما ارائه می‌دهیم. با رزرو این تور می‌توانید علاوه‌بر استراحت در سواحل گرم گوا، از جاذبه‌های دهلی و آگرا نظیر کاخ ریاست جمهوری و تاج محل بازدید کنید. به دلیل مدت اقامت کوتاه‌تر در گوا و برگزاری تور به صورت گروهی، هزینه‌ی رزرو این پکیج مسافرتی کم‌تر از تور گوا تک است.

پاییز و زمستان، فصول رویایی برای سفر به هند

آب‌وهوای هند در پاییز و زمستان گرم و شرجی نیست. در این فصول میزان باران‌های موسمی کاهش می‌یابد و امکان گشت و گذار برای مسافران وجود دارد. با وجود چنین شرایطی به طبع تعداد متقاضیان سفر به هند افزایش بیشتر می‌شود. با افزایش تعداد متقاضیان در این بازه‌ی 6 ماهه، قیمت‌ها نسبت به نیمه‌ی ابتدایی سال حتی تا یک و نیم برابر بالاتر می‌رود. در نتیجه می‌توان گفت که پاییز و زمستان از نظر گشت و گذار بهترین زمان برای رزرو تور هند به شمار می‌روند. اما برای صرفه‌جویی در خرج و مخارج، این دو فصل از سال، گزینه‌های ایده‌آل برای سفر نیستند.

کاهش هزینه‌های تور هند از مسیر پروازهای ایرانی

رزرو تور ارزان هند تنها زمانی ممکن است که با هواپیماهای ایرانی به هند پرواز داشته باشید. در حال حاضر امکان خرید تور هند از تهران با پروازهای ایرانی ماهان و ایران ایرتور وجود دارد. هواپیماهای ماهان به مقصد دهلی و هواپیماهای ایران ایرتور به مقصد بمبئی پرواز دارند. پروازهای دهلی در روزهای سه شنبه و جمعه و پروازهای بمبئی هر هفته جمعه‌ها انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که هواپیماهای این دو ایرلاین فقط از تهران به هند پرواز دارند. اما با پرداخت کمی هزینه‌ی بیشتر هم می‌توانید تور هند از مشهد یا شیراز را هم رزرو کنید.

خدمات  مسافران تور هند در طول سفر

آژانس مسافرتی خدمات زیر را به مسافران تور هند ارائه می‌دهد.

  • بلیط رفت و برگشت
  • هتل: در تمامی شهرهای هند به جز گوا، بر روی رزرو اتاق فقط صبحانه برای مسافر سرو می‌شود. در شهر گوا می‌توانید هتل مدنظرتان را با صبحانه یا با خدمات آل (صبحانه، ناهار، شام، نوشیدنی و عصرانه) رزرو کنید.
  • گشت شهری به همراه ناهار
  • لیدر محلی فارسی زبان: لیدر تور شما هندی و مسلط به زبان فارسی است که در طول سفر و گشت‌های شهری شما را راهنمایی می‌کند.
  • بیمه نامه مسافرتی
  • خدمات اخذ ویزای هند
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لاکچری هند _بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت